Logg inn med Facebook eller Google!

Tur til Naxos 2010, - etter inspirasjon fra Forummedlemmer

Started by kaka, 26. Sep 10, 13:58:43

Previous topic - Next topic

kaka

Artig å se bildene dine fra Damarionas i slideshow, G-T.
KariK

kaka

Quote from: \"bengalow\"Så härliga vattenbilder, kaka! Det är nästan så att man vill kasta sig ut i böljerna blå/gröna!!!
Det så ganske fristende ut, ja.
Det rare er bildet jeg tok noen minutter tidligere, som ble nesten helt grått og ser ut som et kveldsbilde. Det er nok lyset som spiller et \"puss\" her.
KariK

kaka

Siden jeg skal \"flytte\" mellom to datamaskiner, blir det litt \"pøs på\" med bilder fra siste dagens tur: Til Stelida (hike 2, som iflg oppdateringen ikke lenger skal være mulig å gå, - men det visste jo ikke jeg..)

Det er jo ikke til å unngå litt asfalttråkking den veien. Morsomt å observere skilting og trafikklys ved flystripa.

- og saltansamlingene på stranda
KariK

kaka

Det bar videre, i retning Stelida. Jeg søkte ned mot vannet. Ikke mange strandgjester igjen der!
KariK

kaka

Et mål med turen var toppen av Stelida. Så jeg gikk rundt/gjennom noen flotte ferieanlegg til jeg fant det jeg trodde var stien mot toppen.
Det viste seg jo å bare vare en \"miniravine\", så jeg måtte tilbake. Det var fin vegetasjon der opp, - og fantastisk utsikt jo høyere opp jeg kom!
KariK

Ole

Herlig med bilder fra dette området av bukta. Så langt bort har jeg aldri vært før, men det ser jo rett så fint ut her også! Ser fram til resten av turen!

kaka

Takk Ole! ja, det var fint der oppe, og utsikten var upåklagelig!
Jeg måtte gå litt ned igjen for å komme rundt, og der møtte jeg på skilt om \"adgang forbudt\". Men det virket veldig åpent, så jeg gikk videre  :bounce:  . Det virket som et anleggsområde.
Etterhvert, når jeg rundet denne \"sukkertoppen\", så jeg mere byggeaktivitet, og til og med bilvei! Det overrasket meg. Det var tydelig at den delen av Stelida var i ferd med å bli bebygget.

(Nå ble jeg kastet ut igjen, så nå er jeg usikker på hvilke bilder som kommer med her )
KariK

Tjorven

Det er fortsatt moro å være med deg på ukjente stier, Kaka  :)  Kjenner nesten følelsen og stemninga ved det å rusle rundt slik (selv om jeg ikke kan begi meg ut på sååå lange turer selv)

P.S: hørtes drastisk ut at du ble \"kasta ut\". Håper du snart får komme inn i varmen igjen  ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

kaka

Det er veldig hyggelig at du fortsatt vil følge meg på tur, Tjorven!

(Det var kanskje litt vedlikeholdsarbeiden fra sjefen igjen, men jeg kom jo inn igjen, som du skjønner. Mistet bare ett bilde av bilveien. Resten fikk jeg nok ikke med meg ved flytting til ny maskin))
KariK

Ole

(Det pågikk litt veiarbeid tidligere i dag ja. Syns det er best å holde forumet åpent, og heller oppleve litt ustabilitet, enn å stenge hele sjappa for en time eller to.)

kaka

Nå har jeg lært meg hva det kan være, så da får jeg ikke panikk. Men det er alltid spennede å se hvilke bilder som har blitt liggende \"bakom\" når jeg får grønt lys igjen  :cheese:
KariK

kaka

Quote from: \"Tjorven\"Det er fortsatt moro å være med deg på ukjente stier, Kaka  :)  Kjenner nesten følelsen og stemninga ved det å rusle rundt slik (selv om jeg ikke kan begi meg ut på sååå lange turer selv)


Hvis jeg av og til skulle føle meg alene på disse turene mine, tar jeg bilde av turfølget  :cheese: , så kan jeg synge \"you`l never walk alone\"


Men det er jo ikke så ille når himmel og hav blåner mot meg, og jeg tror jeg kan se helt til Paros  :cheers:
KariK

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...