Logg inn med Facebook eller Google!

Magnolia i Kardamili

Started by Torill, 20. Apr 08, 14:19:14

Previous topic - Next topic

Frost

Så moro! Syntes det ligna på Magnolia hun i den stripete genseren.
Athina er jo venninnen, så hun burde jo kjenne henne igjen. ;)

Er det noen som kan oversette innslaget sånn ca ?

Torill

Quote from: \"Frost\"Så moro! Syntes det ligna på Magnolia hun i den stripete genseren.
Athina er jo venninnen, så hun burde jo kjenne henne igjen. ;)

Er det noen som kan oversette innslaget sånn ca ?
Den er jeg med på Frost :cyclopsani:  :cyclopsani:  :cyclopsani:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Tjorven

Dette var artig å se. Måtte se det flere ganger, for jeg syns også jeg dro kjensel på Magnolia, og det fikk jeg bekrefta etterpå her i tråden. Gøy å se igjen Toya også. Husker Magnolia sa de skulle ta sesongens første fly nedover, og så blir de foreviga i tillegg. Så fint at du la ut denne videoen, Tommy, det er nok en del fra forumet som kommer til å se denne når de kommer hjem :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

brit

Morsomt at du la ut den linken Tommy! :flower:
Etter at Athina har bekreftet det ser jeg jo tydelig at det er Magnolia.
Jeg forstår ikke stort av det som blir sagt....men kanskje Erik forstår mer......det er han som tar seg av gresken her i huset. :flower:

Torill du må hilse Magnolia så mye og si at vi unner henne ferien i Paradiset og at vi gleder oss til nye bilder. :flower:

Torill

Ny hilsen fra Magnolia :flower: Overskyet og litt kjøligere idag. De har vært i Kalamata og handlet. Fint handlevær med andre ord :cheese: Alt vel,og hun flytter til \"sitt\" hotell på lørdag :cheese:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Ny hilsen fra Magnolia :flower: Overskyet og litt kjøligere idag. De har vært i Kalamata og handlet. Fint handlevær med andre ord :cheese: Alt vel,og hun flytter til \"sitt\" hotell på lørdag :cheese:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Legger ut et bildet hun sendte meg på mobilen. Litt utydelig,men man kan ane stemningen :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Tjorven

Men dette bildet kan da ikke være fra Kardamili? Sa hun noe om hvor det er fra?
P.S: Skjønner jo nå at bildet er fra Kalamata, når Torill forteller at Magnolia var på shopping der.. Var litt for kjapp ut med kommentaren her.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Magnolia

Hei alle forumister og takk for alle hilsener. Det var koselig aa se at dere er med meg paa turen. Jeg kan ikke se filmen her for internett er for tregt, men det skulle ikke forundre meg om jeg er med i filmen.
Jeg hadde stripete genser og dongerijakke da jeg kom ut av flyet, men mens vi ventet paa aa faa koffertene tok jeg av meg jakka. Det hoeres ut som meg ja!

Det er nydelig aa vaere her igjen. Jeg har blitt oensket veklommen heim, og gleder meg.

Naa er det snart paaske og alle vasker og rydder. Kardamili var ikke helt klar for turistene da vi kom. Det var litt som julekvelden paa kjerringa. Mange bygger om, bl a Vangelis paa platiaen. Derfor er de gule stolene borte, og det er et savn.
Temperaturen har vaert flott, over 30 grader, men i dag blaaser det og er saa vidt over 20. Vi har sol og jeg har ligget bortimot et par timer og solt meg, men naa maatte jeg bare ta en prat med dere.

Torill hadde nok missforstaatt at Lela har blitt enke naa. Det er et par aar siden, men jeg ville bare faa fram at hun gaar i svart kledning. Det er enda en del som gjoer det her nede. Ei herlig, gammel dame som lager byens beste mat.

Tjorven, bildet er tatt i Kalamata, paa en koselig uteservering midt i hovedgata. Vi hadde en koselig dag der og shoppet mye. Gjett om beina var troette da vi endelig satt i bussen igjen.

Her nede vil de ha regn paa langfredag, for det hoerer med sier de. Det er jo en skikkelig soergedag her nede. Jeg skal i alle fall proeve aa faa med meg det meste av feiringen. Gleder meg til alle paaskedagene.

Tror ikke det var mer jeg skulle kommentere. Det var moro aa snakke med dere igjen, men det var vanskelig med en pc uten de rette vokalene. Haaper dere forstaar.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Magnolia

Uff. naa fikk jeg se filmen rykkevis. Joda, foerst kom min venninne, og saa kom jeg i stipete genser. For et syn! Jaja, vi hadde staatt opp i halv firetida, saa vi faar vaere unnskyldt.
Og jo visst var det KyriaT som ble interjuvet. Hun er en meget dyktig guide.

Sender kanskje en hilsen til foer jeg flytter til mitt hotell. Der er det ikke antydning til internett....... ler.

Uansett, kommer sterkt igjen naar jeg er heime igjen.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Torill

Så hyggelig det var å se deg da Magnolia :cheers: Godt du retter opp litt misforståelser og sånn he he. Flott at du fortsatt har det bra! Og kommer du over en internettcafe en gang senere,så kan vi jo høre fra deg :cheese:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Frost

Hei Magnolia. :)
Så koselig at du stakk innom.
Vi følger med her etter nytt fra deg.
Ha en fortsatt fin ferie. Kos deg!

Siste innlegg i forumet

Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Syros mai 2024
by kaka | 20. May 24, 21:46:28
Ja, det var dyrt! Men ellers virker det som du har...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...