Logg inn med Facebook eller Google!

Fotokonkurransen 2014 - Småprat og diskusjon

Started by Ole, 21. Jul 14, 01:16:58

Previous topic - Next topic

Tjorven

Nå er endelig dagen kommet  ;D  Eller det blir vel i kveld at Ole legger ut resultatene for 9. og 10. plasseringene? Blir spennende dager framover nå; når mine favoritter helt til topps mon tro  :-*  Og er det noen som har likt  ens egne bilder  ::)  (må jo være ærlig på det også, selv om jeg ikke har store forhåpninger for egen del  ;) )
Det blir uansett artig med litt spenning i tilværelsen i disse tider  :) Når kan vi vente oss de første resultatene, Ole?
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Da er 8-10 lagt ut i alle kategorier! 6 og 7 kommer i morgen. :)


Ole

Da var 4. og 5.-plassene offentliggjort, og bare pallplassene står igjen! Følg med på fortsettelsen! :)

Riitta

Grattis till alla som har placerat sig hittills :) Jag har röstat på flera av dom, som vi har fått se hittills :)

Riitta

kaka

Spennende å se, ettersom resultatene blir kunngjort.
Noen hadde jeg satset på, - andre ikke.
Men, det var jo så mange gode bidrag i år.
KariK

bengalow

Jag är lika förvånad varje år över så många fantastiska motiv det finns i Grekland. Till er som har fotograferat och sänt in bilder: Ni är riktigt duktiga. Jag kan inte välja ut de bästa, för mig är alla bra bilder!!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Tjorven

Quote from: kaka on 05. Nov 14, 20:13:43
Spennende å se, ettersom resultatene blir kunngjort.
Noen hadde jeg satset på, - andre ikke.
Men, det var jo så mange gode bidrag i år.


Enig, kaka. Jeg ble litt betutta da jeg så noen av mine største favoritter mye lengre ned på lista enn der jeg ville hatt dem  ???  Andre igjen har jeg ikke stemt på, så her er smaken som baken  ;)  Men at sjølandskapet mitt kom på delt 9.plass ble jeg virkelig overraska over, gledelig sådann  ;D  Tusen takk for alle stemmene  :-*  Bildet er forresten tatt ved en stopp vi gjorde ved en "øde" side av Kimolos, fra en båttur mens vi var på Milos. Vi dro fra Pollonia i fiskebåten Perseas som tar max 11 pers, og dette stedet er kaptein Andreas' favorittsted, som han tok oss med til  :)

Nå blir det veeeeeeldig spennende hvilke bilder som havner helt øverst. Ingen tvil om at det er mange flotte motiver i år, så her var det mye å velge blant. Og jeg har da noen favoritter igjen på lista mi, som jeg håper når helt til topps  ;)

There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Da var 2. og 3.-plassene lagt ut! Gratulerer med pallplasser til fotografene av de bildene, og gratulerer med fine plasseringer til alle andre. Og i morgen kommer vinnerne! :)

Tjorven

Gratulerer vinnerne med velfortjente 2. og 3. plasser!!! Kjempeflotte alle sammen  ;D :-* ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

karri

Ja, hei her har dere meg! Og her kommer min historie fra uken som gikk....
Vi går tilbake til fredagskveld for en uke siden.. Etter noen dager med papir og penn var jeg blitt enig med meg selv... og hadde satt av kvelden for å legge inn mine stemmer!! Men, den gang ei, nettet lå nede. Jeg prøvde flere ganger og fredag ble til lørdag.. fortsatt ikke noe nett. Så da satt jeg der da, med et ark fult av tall og smilefjes. Var til og med inne på tanken om å stemme over telefon! Men, når man bare husker OLE, og klokka er over midnatt.. da glemmer man fort at man i det hele tatt var inne på tanken!;)

Fant ut at problemet ikke bare var mitt... flere naboer var også uten nett. Det viste seg at en veldig "dyktig" mann med sin graver, hadde kommet borti noen kabler og fått røska det skikkelig til! Ja ha ja!! Og ikke før nå har de klart å få det i orden igjen!

Så det var min uke!

Men, jeg ser at mine stemmer ikke hadde påvirket resultatet stort. Og, jeg koste meg jo med avstemmingen, selv om stemmene mine ikke kom lenger enn ned på arket denne gangen!
GRATTIS til alle som har fått plassert bildet sitt fra tiende til andre plass... Nå blir det spennende å se vinnerbildene!!
:goodjob:


KARRI

Solgry

Gratulerer masse til Tjorven, for det fantastisk flotte bildet!!! :bravo: :bravo:
Lodotter er englenes tøfler.....

IngeS

Quote from: Solgry on 07. Nov 14, 17:06:49
Gratulerer masse til Tjorven, for det fantastisk flotte bildet!!! :bravo: :bravo:
Slutter meg til gratulasjonen i fullt mon
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...