Logg inn med Facebook eller Google!

Fotokonkurransen 2014 - Småprat og diskusjon

Started by Ole, 21. Jul 14, 01:16:58

Previous topic - Next topic

filhellener

Quote from: Ole on 24. Oct 14, 07:34:45
Da er fristen for innsending av bilder ute. 59 personer har sendt inn ca. 216 bilder! :) Da er det avstemning og resultater som gjenstår. Avstemningen starter på lørdag.


:smile12: - det er vel ny rekord, Ole?

- bare ett "problem" når det er mange bilder, enda vanskeligere å velger hvilke jeg skal stemme på  :-\  :)
Kari

filhellener

Quote from: polyanna on 24. Oct 14, 08:43:00
Dessverre kan jeg ikke få stemt, lørdag sitter jeg på flyet til Spania.


Vi reiser til Chania, Kreta i morgen  :smile12:

DER er det meldt s å dårlig vær de første dagene at det sikkert går greit å prioritere (inne)tid til avstemmingen.......
Kari

marjana

Jeg er litt innom på forumet nå og da her fra Syros, men wifien her er for treg, så jeg mister kontakt ofte. Jeg har funnet ut hvordan jeg kommer på internett igjen, så jeg har sett på nesten alle bildene, og ja, det er mange!

Jeg skal se og notere samtidig, sånn at jeg er enig med meg selv siden også.

En god del regnbyger her nå! Fortsatt ca 20 grader, men helt klart en innedag. Døra ut på taket holder jeg fortsatt åpen pga. lyset og utsikten. Bøtta med moppen står veldig klar ute til høyre i tilfelle det blir for mye regn og vann inn på gulvet.

Fint å ha Hellasforumet, og mange andre ting å fikse på e-mail og internett.

Lykke til alle sammen med avstemningen!

Glika i zoi

Tjorven

Det er alltid en "vanskelig jobb" å plukke ut de bildene man vil gi poeng. Ikke mins i år, med SÅ rekordmange og FLOTTE bilder  ;D ;D ;D Men det er en jobb jeg gleder meg til, og som jeg bruker en god del tid på. Her er det ikke bare å feie gjennom bildene for så å gi vilkårlige poeng, nei! Stor konsentrasjon, nøye gjennomsyn av hvert bilde; mens hm, sukk, latter, vemod og lengsel følger i kjølevannet.
Tusen takk til alle med"konkurrenter" for herlige øyeblikk  ;D (glemmer nesten at det dreier seg om en konkurranse) og lykke til alle sammen!!!! Og takk igjen til Ole for ekstra spenning i hverdagen  :-*
GOD HELG ALLE SAMMEN  ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

kaka

Særlig kategorien  i Preget av tidens tann er det vanskelig å velge enkelte fremfor andre. Rullet meg gjennom tråden (igjen) nå.  Det er mange bidrag som treffer temaet godt !
KariK

Riitta

Håller med dig Kaka :) Svårt och välja i den kategorin och vackra landskap finns det också gott om ::) :)

Riitta

Riitta

Bra att man fick 30 poäng och dela på, då blir det lite lättare :D

Riitta

Riitta

Då var det röstat och klart :D Sex bilder i varje kategori fick poäng från mig :)

Riitta

Thera

Veldig mange fine bilder.. Spesielt i kategorien "Det gode liv", synes jeg! Stemminga var omstendelig arbeid, men jeg har kost meg..
..Don`t dream your life, live your dreams..

marjana

Nå har jeg lyst til å legge inn mer enn 10 poeng på ett bilde, men det går ikke. Jeg kan heller ikke skrive tallet jeg vil bildet skal ha.

Jeg kan vel ikke stemme på samme bilde mer enn en gang?
Glika i zoi

Ole

Max 10 poeng til ett og samme bilde uansett hvor fint det er....   :)

Tjorven

Pjuh  :P  Ble til slutt enig med meg selv denne gangen også. Jeg "slet" vel mest med de to første kategoriene; mye tenke, tenke.... Flere favoritter i hver eneste kategori, samt så mange andre man også vil gi en påskjønnelse, gjør ikke saken enklere akkurat  ::)  Tror jeg hadde fått hetta om jeg måtte ha begrensa meg til topp 3 f.eks, så bra man har 30 poeng å fordele pr kategori  ;D 
Må bare si det igjen: Utrolig mange flotte motiv som spiller på hele følelsesregisteret, og mye kreativitet ute og går. Herlig! Blir interessant å se hvilke bilder som kommer helt til topps, man er jo så forskjellig hva gjelder smak og behag, og hvordan man "bedømmer" et bilde.

Og så blir det VELDIG spennende å følge 10-1 plass, slik Ole legger dem ut litt etter litt  ;D 
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...