Logg inn med Facebook eller Google!

Fotokonkurransen 2013: Småprat og diskusjon

Started by Ole, 04. Aug 13, 00:41:39

Previous topic - Next topic

marjana

Det er vel det å se og "lese" hvert bilde som er det fine med fotokonkurransen, for man vinner jo kun heder og ære!
Mange flotte og artige bilder! Jeg koser meg mens jeg synes det er vanskelig å gi poengene ut til de forskjellige bildene...
Glika i zoi

Marit

Har nå stemt i alle kategorier.

Fikk ikke vært med i konkurransen selv, men stemme er jo gøy likevel. Så får jeg se om de bildene jeg likte best i hver kategori kommer høyt opp.......
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

polyanna

Det er utrolig mange flinke fotografer på forumet, dette blir morsomt. Selv om jeg ikke farer rundt selv med apparat, 'blir' i øyeblikket - men kan av og til angre.
Lykke til, her er mange vinnere, uansett hvem som stikker av med topp-prisene.

kaka

Ettersom bildene strømmet på, trodde jeg det skulle bli bortimot umulig å klare å stemme, - men så gikk det egentlig ganske greit :)
Jeg prøvde å holde fast tanken på hvilken kategori jeg var innom, - ikke bare om jeg falt for bildet.
Det er alltid spennende å se hva resultatet blir.
KariK

karri

Sånn, da var alle stemmer avgitt og jeg er fortsatt venn med meg selv.  ;) Nei da, det gikk vel ganske greit her også. Prøvd å fordele poengene mine mellom 5-6 bilder i hver kategori.
Blir spennende når vinnerbildene legges ut. Liker at resultatet legges ut over flere dager.  :D Ole, du vet å bygge opp spenningen.  ;)
Ønsker alle fotografer lykke til, nok en gang!
KARRI

Riitta

Jag har också röstat :) Det blev 5-6 bilder på varje kategori som fick röster :)

Var lite överraskad att kategorin kaos hade så många olika slags bilder :D Bra kategori, fast först tyckte jag att den är nog svår, men folk har fantasi :)  Nu är det bara och vänta på resultatet :) Lycka till alla :)

Riitta

Tjorven

Jeg likte også kaoskategorien  ;D  Jeg humra godt flere ganger, her var det verken mangel på fantasi over tolkninga eller motiver  ;)  Nå skal jeg ta for meg resten av kategoriene jeg ikke rakk forleden.
Godt jobba alle sammen, og lykke til  ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

Sånn, ferdig, puh, her gjaldt det å holde tunga rett i munnen  :P  SÅ mange flotte bilder, snedige små detaljer som man lett kan overse ved første blikk, herlige stemninger og morsomme øyeblikk godt fordelt. Og veldig mange dyktige fotografer  ;D  Dere gjorde det ikke enkelt for meg, og flere ganger ble 30 poeng i knappeste laget, selv om det burde holde  ;) Så blir det artig å se hvem som deler samme smak, og om mine favoritter kommer til topps  :-*  Har jo deltatt selv også, og håper selvfølgelig at noen liker noen av dem, må jo være ærlig på det da  ;) Men helt umulig å "bedømme" sine egne opp mot andres, og det er heldigvis uansett ikke min "jobb"  ;D  Det var heller ikke i tankene mine mens jeg stemte, her var det full konsentrasjon på alle andres bilder, der flere virkelig utmerka seg!  Takk til alle sammen  ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anne

Da har jeg også gjort "borgerplikta" mi. Spennende kategorier og masse fine bilder. Det er gøy og se hvordan folk "tolker" forskjellige kategorier og hva de legger i dem. Blir spennende og se resultatene når de er klare  ;D
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

IngeS

Føler det litt problematisk med å holde fokus når jeg må scrolle opp og ned på bildesidene for å finne ut hvem som er berettiget til poeng.

Om det ikke er for mye arbeid med det kunne jeg tenkt meg bildene lagt inn som i fotogalleriene: http://hellasforum.net/index.php?action=gallery;cat=73 Det ville vært lettere å holde kontroll når man ser flere bilder samtidig.
Athen, Pireus, Samos, Ikaria, Patmos, Marathi, Lipsi, Kalymnos, Telendos, Fourni, Leros..........    www.pithagorio.net

Thera

Nå har jeg stemt! Det tok tid, men jeg koste meg med avstemminga.. Veldig mange flotte bilder!
Jeg gjør det kanskje på en unødvendig tungvint måte, men for meg funker det helt utmerket; Kopierer og forminsker bildene jeg liker best, limer inn i paint. Så skriver jeg hvert enkelt nr. på bildene, og etterhvert poengsummene. Synes det er viktig å se bildene samlet når jeg skal gi poeng.. :)
Lykke til, alle som har sendt inn bilder!
..Don`t dream your life, live your dreams..

kaka

Jeg synes det funker veldig greit når jeg har oppe både billedsiden og poengsiden, - ved siden av hverandre  ;)
KariK

Siste innlegg i forumet

Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Syros mai 2024
by kaka | 20. May 24, 21:46:28
Ja, det var dyrt! Men ellers virker det som du har...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...