Logg inn med Facebook eller Google!

Hva er dine Hellas-planer for 2014?

Started by Ole, 24. Oct 13, 22:12:12

Previous topic - Next topic

Kristian

Bengalow, om det er meg du tenker på, det var et forsøk på "understatement"
Kristian/Planer er til for å utsettes

Ikaros

Har allerede booket vintertur, vår- og forsommertur, og sommertur, ......foreløpig uten retur på den siste turen!!! ;D

kaka

- høres ut som du flytter nedover, Ikaros :)
KariK

lundmor

Reiser vel i slutten av mai el aug,er ganske bra tilbud i aug....vi bare bestille reiser 3-4 uker før ;) ;Dblir godt med litt varme da
kreta-Samos-korfu-Rethymnon-Rhodos

TOMS

Det blir Amorgos, Katapola på Minoa Hotel med heile familien inkludert svigerson! Syns eg har gjort d bra viss eg bestille via London til Santorini så får eg flybiletter med Norwegian til kr. 1750 pr.prs. Må ha overnatting i London og på santorini men det skal gå bra tenke eg. Alternativet er via Athen og ferja utover. Då får vi d for 2399! Kanskje like grei den. Men får sjå. Men kan i allefall begynne å glede meg;-)

Riitta

Jag vet inte :-\ Mannen vill att vi skall åka till Sicilien istället ::) Fast utan Hellas klarar jag mig inte, så vi får se vad det blir ???

Riitta

Bremseth

Det ble Naxos, igjen. Denne gang i juni. Flybiletter er kjøpt inn. Resten tar jeg til våren. Regner også med en tur i september og det kommer vel ikke som noen overraskelse at det mest sansynlig bli Naxos.
Har stort sett vært der vært år siden 1988. Har selvsagt prøvd en del andre steder,men ingen steder slår Naxos, enn så lenge..
Det er første gang jeg er så tidlig ute, normalt er 2-4 uker før med tilhørende stress.
Nå har jeg hengt opp biletten i ramme på veggen og kan drømme i forvisning om at det bli tur, helt sikker, hvis helsa holder.

Kristian

Turen er i boks for september, minus hoteller, men det ordner seg.

Spørsmålet er om det blir innom Milos et eller annet tidspunkt? eller en de Småkykladene. I fjor ble det kun standardopplegg Naxos/Antiparos av velkjendt Forumgrunner.

:ferie: :blomst3: :klo:
Kristian/Planer er til for å utsettes

Anders

En ny Påsketur er iallfall på beddingen. Reisefølget har fått/vunnet (?) en tur til Barcelona, og hadde ingen spesielle motforestillinger mot at jeg dro for og finne den kulturen JEG er mest fascinert av :-) Får tenke på det en uke eller tre... siste halvdel av April KAN jo bli bra værmessig også :-)

Kristian

Quote from: Anders on 03. Nov 13, 08:54:28
En ny Påsketur er iallfall på beddingen. Reisefølget har fått/vunnet (?) en tur til Barcelona, og hadde ingen spesielle motforestillinger mot at jeg dro for og finne den kulturen JEG er mest fascinert av :-) Får tenke på det en uke eller tre... siste halvdel av April KAN jo bli bra værmessig også :-)


Men ser ut som flyselskapene tviholder på sin prispolitikk: PÅSKA skal være DYR

:-:
Kristian/Planer er til for å utsettes

dagstaalesen@hotmail.com

Heia alle sammen Bø i Vesterålen her. I år må vi legge turen til Peloponnes (agios Nikolaos) i slutten av juni på grunn av jobb.
Dag.

Marit



Men ser ut som flyselskapene tviholder på sin prispolitikk: PÅSKA skal være DYR

:-:
[/quote]

Én av grunnene til at jeg helst reiser utenom høytider og høyssesong (skoleferier) er at prisene både hos flyselskaper og charterselskaper er lavere i lavsesongen.
"Problemet" er at ofte så har ikke bl.a. Norwegian startet sine flyvninger ennå (i alle fall ikke dit jeg ofte har planer om å reise) pga at de flyr bare i skoleferien, og det er ikke alltid at alle charterselskapene har startet sine reiser ennå (eller ev. har avsluttet sine).
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Siste innlegg i forumet

Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...