Logg inn med Facebook eller Google!

Forumtreff Naxos 11 september 2013

Started by Anders, 02. Mar 13, 09:25:45

Previous topic - Next topic

Kristian

I tilslutning til det Anders sier: Enig.

Men vil legge til en stor takk for initiativet til Anders og ideen, var vel fra Marjana,  som utviklet seg til en meget vellykket busstur.
Kristian/Planer er til for å utsettes

marjana

13. Sep 13, 15:46:39 #889 Last Edit: 13. Sep 13, 16:01:42 by marjana
Nå er jeg omsider vel hjemme på Syros igjen, etter en omvei tilbake med Sea Jet via Paros, Mykonos og stopp på Tinos i et par timer, og så over til Syros med Blue Star. Det var ingen direkterute i dag. Det er innmari varmt i dag også, 30 grader som "feels like 36" står det på værwebsiden.

Tusen takk til dere alle for et flott forumtreff! Jeg er full av nye inntrykk etter tre intense dager, og satte virkelig pris på å bli kjent med så mange forumister på "ordentlig".
Jeg er superglad for at vi fikk den flotte bussturen med den toppe guiden Yiannis. Det var en ypperlig måte å bli kjent med hverandre på med småprat underveis og felles lunsj. Landskapet på Naxos er jo helt spesielt og fantastisk. Det hadde ikke blitt det samme om vi bare hadde vært i Naxos by. Det var absolutt verdt turen over fra Syros, og det kan godt hende at jeg tar meg tur til Naxos en annen gang også! Bare si fra!

Glika i zoi

Kristian

Det var litt av en trussel Marjana. Skal du gjøre også Naxos utrygg -)))

:help:
Kristian/Planer er til for å utsettes

marjana

Det er jo alltid fint å utvide territoriet sitt! Men som du ser, Kristian, så ba jeg om en invitasjon igjen, jeg kommer ikke sånn helt uten videre, så da er man jo forberedt! Ellers så hadde vi det såpass hyggelig, og i følge Anders så gjorde vi oss ikke bort, så jeg tar sjansen på at det går greit å komme tilbake for å drikke mer av den ouzoen Artemis, som Nicos på Meltemi serverte i store mengder, og som man faktisk ikke får vondt i hodet av!
Glika i zoi

Anders

Det går garantert veldig greit, marjana :-)  Og vi har stående invitasjon :-)
Håper det var mange som tok mange bilder den dagen... hos meg er det litt smått. Vi får vel se etter hvert som folk kommer hjem.

Kristian

Quote from: marjana on 14. Sep 13, 12:42:23
Det er jo alltid fint å utvide territoriet sitt! Men som du ser, Kristian, så ba jeg om en invitasjon igjen, jeg kommer ikke sånn helt uten videre, så da er man jo forberedt! Ellers så hadde vi det såpass hyggelig, og i følge Anders så gjorde vi oss ikke bort, så jeg tar sjansen på at det går greit å komme tilbake for å drikke mer av den ouzoen Artemis, som Nicos på Meltemi serverte i store mengder, og som man faktisk ikke får vondt i hodet av!


sitter nå med en "Mini" Ouzo og hadde et lite "mini-treff" med Fia og venninne med dårlig rygg i Parikia tidligere i dag.

Var på vei hjem fra ParosWeb-treff i Piso Levadi og de kom fra Antiparos.

Ole de trenger hotell "advise" i Parikia

Det finnes merd andre ord andre Ouzoer som funker
Kristian/Planer er til for å utsettes

stein

Kanskje vi skulle hatt en tråd i baren for bilder fra forumtreffet? Så er de i hvert fall bare for medlemmer.
Navigare necesse est, vivere non est necesse

Anders

Vi kan jo spørre Ole ydmykt om vi får holde den "presentasjonstråden" åpen en stund til? Sånn at de mest "pågående nærbilder" kan tillates/avvises delt i det offentlige rom? Vi kan vel uansett ikke "bestemme" så mye over den biten, ettersom internet er et slikt mangslungent fotoalbum, men vi kan jo henstille til hverandre om å ta hensyn? Selv har jeg visst bare to-tre stykker... av den "passe avstands"-sorten... men jeg mener å erindre at det flashet litt rundt meg da "oppmerksomheten" fra admin ble mottatt :-)
For øvrig er det vel ingen tvil om at Nicos på sitt eminente (og rause) vis gjorde sitt beste for å tynne ut hukommelsen vår... :-)

Men kanskje jeg kan vise litt av den muntre gjeng som samlet seg og ventet på bussen... neppe noen som vil syns dette er plagsomt nærgående?





Anders

Angående den buss-turen... jeg får en stadig bedre og bedre følelse rundt den opplevelsen. Veldig glad for at vi gjorde det. Fikk sett deler av øyen med helt nye øyne, og følte meg nesten som en "ekte" turist :-) 

karri

Veldig fornøyd med at treffet ble så bra som det virker som det ble, her jeg satt og "så" på.
For sånn litt på avstand, virker det som det var ganske så perfekt alle mulige måter.  ;D
KARRI

Anders

Jeg opplevde det iallfall som noe veldig bra og hyggelig for alle, og så får vi vel bare vente på reaksjoner etterhvert :-) Og minnes jeg riktig så ble du "omskålt" utpå natten, karri :-)

Fia

Det stemmer, Anders, karri fikk sin egen skål fordi hun alltid er positiv og raus mot andre.:) Vi visste jo at du gjerne ville ha vært der, karri!:)
Den som er lei av å reise er lei av livet...

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...