Logg inn med Facebook eller Google!

Forumtreff Naxos 11 september 2013

Started by Anders, 02. Mar 13, 09:25:45

Previous topic - Next topic

Tjorven

Du kan jo opprette en felles navneliste-tråd for både (buss)turen og selve treffet om kvelden, Anders. En liste med navn for hver av begivenhetene, det er jo ikke sikkert alle kan/ønsker å være med på begge. Det begynner allerede å bli ganske mange interesserte, så greit med en liten oversikt et sted, der man kan føye seg til etterhvert. Herved melder Sisi og jeg oss på begge deler  ;D ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Har laget en liste i første innlegg... sjekk og korriger meg om nødvendig

Tjorven

Der var det kommet liste ja. Masse hyggelige folk, ser jeg  ;D
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Og så må dere være flinke til å si hva dere har for ønsker... jeg har mine tanker for hva som kan bli bra, men jeg aner jo lite om hva dere liker eller foretrekker?  Og vi har plenty med tid til å "inkorporere" de ulike ting... hvis dere er fornøyd med å sitte i ro og la sjåføren bestemme, så gjør vi det... hvis dere heller vil bruke en time i Chalki så gjør vi det... personlig mener jeg at to timer i Apeiranthos hadde vært en "højdare" (inkludert måltid!), men det er meg. Og en retur via Potamias hadde kanskje ikke vært av veien? Forutsatt at bussen vil kjøre den veien? Slike ting kan man finne ut av og ordne opp i. Men bare kom igjen med ønsker og forslag, så skal vi få til noe som flest mulig (alle!) er glad for å ha opplevd. Den andre returen via Kinidaros og utsikt til marmorbruddene som GT hintet om er heller ikke å forrakte. Så hipp hei... kom med alle tanker!

Anita

Jeg stemmer for Apeiranthos og lunsj... kjempekoselig landsby som jeg mer enn gjerne besøker igjen  :D

Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

marjana

Er det plass til en hel busslast på tavernaen i Apiranthos, da? Og de bør vel få beskjed noen dager forveien at vi kommer.
Glika i zoi

Mariell

Siden det ikke ble Naxos besøk på meg i fjor fordi vi måtte avlyse , er det fristende å prøve på nytt i år.......vurderer å perle oss inn på den 11. September da...... :Detter alt jeg leser her.....

Fia

Hei "sjefskoordinator" Anders og alle dere andre!  :)

Åååå, dette har jeg ille lyst til å være med på jeg også, men vet ennå ikke om jeg får det til... (Nå har vel forresten alle de gode billettene til Hellas forsvunnet - så mange som dere har blitt allerede... ;)   ;) Håper dere ikke "stenger butikken" for etternølere på en god stund ennå?!! ;) :D

Har det vært mange slike forumtreff tidligere, forresten?
Den som er lei av å reise er lei av livet...

Anders

Quote from: marjana on 12. Mar 13, 23:21:28
Er det plass til en hel busslast på tavernaen i Apiranthos, da? Og de bør vel få beskjed noen dager forveien at vi kommer.


En av de tingene jeg tenkte å sjekke...

Quote from: Fia on 12. Mar 13, 23:49:03
Hei "sjefskoordinator" Anders og alle dere andre!  :)

Åååå, dette har jeg ille lyst til å være med på jeg også, men vet ennå ikke om jeg får det til... (Nå har vel forresten alle de gode billettene til Hellas forsvunnet - så mange som dere har blitt allerede... ;)   ;) Håper dere ikke "stenger butikken" for etternølere på en god stund ennå?!! ;) :D

Har det vært mange slike forumtreff tidligere, forresten?


Skal mye til for at denne butikken "stenger" :-)  Noe annet er jo at det kan bli kamp om plassene på en buss :-)
Jeg har opplevd noen sånne mini-mini-treff på Naxos, og ellers truffet andre forumister der, men aldri noe slikt som dette. Så det blir spennende. Og noen har jo hatt organiserte treff her hjemme.

Frynse

Ser ut til at det kan bli en trivelig dag.
Synd det ikke er en måneds tid før, for da er vi der.

Solgry

Vi blir nok ikke med på bussturen, for vi har vært "runden" på Naxos mange, mange ganger, så da tar vi heller "våre private rundturer", når vi kommer til Naxos en ukes tid etter. Så "overlater" vi plassene våre på bussen, til noen andre. 

Vi er, som sagt, på Paros, og tenkte å ta en dagstur til Naxos 11. sept., men siden det ikke går sen båt tilbake til Paros på kvelden, bør vi vel kanskje finne oss et krypinn for èn natt?  :dream:

Det er sikkert ikke umulig å få et sted å bo for èn natt, så vi avventer å bestille. (Det er jo 1/2 år til.....!)
Lodotter er englenes tøfler.....

marjana

Quote from: Anders on 13. Mar 13, 08:14:28
Quote from: marjana on 12. Mar 13, 23:21:28
Er det plass til en hel busslast på tavernaen i Apiranthos, da? Og de bør vel få beskjed noen dager forveien at vi kommer.


En av de tingene jeg tenkte å sjekke...




Det kan jo hende at bussutleieren kan gi oss en "pakkeløsning" med busstur og lunsj på en egnet taverna for 30-40 personer. Eieren er jo lokalkjent og vet sikkert om flere tavernaer på turen som kan ta imot så mange. Så blir det mindre organisering for festkomiteen/Anders også...
Glika i zoi

Siste innlegg i forumet

Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Syros mai 2024
by kaka | 20. May 24, 21:46:28
Ja, det var dyrt! Men ellers virker det som du har...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...