Logg inn med Facebook eller Google!

Forumtreff Naxos 11 september 2013

Started by Anders, 02. Mar 13, 09:25:45

Previous topic - Next topic

Anders

Okay. Skal smørre egoet litt :-) Veldig kjekt at det ble satt pris på, og at så mange hadde en fin opplevelse. Så får vi se hva neste år bringer... :-)

Anders

Eh.... vet ikke om jeg riktig tør si dette... men det har nå blitt uttrykt opptil flere ønsker om en repeat....

marjana

Det kan da bli riktig så trivelig med et forumtreff igjen på Naxos! Det er jo en stor øy, og vi var jo bare innom noen få landsbyer på bussturen, og øyas sikkert beste guide, Yiannis, blir sikkert med på en busstur igjen!
Meltemi taverna var jo et ypperlig og hyggelig sted for festmiddagen, og de var jo bare store smil der dagen etter. Jeg blir med over fra Syros igjen, jeg, hvis det blir et forumtreff i september.
Glika i zoi

Anders

Alvor, Marjana? Skal vi gjøre et forsøk på å få til noe? Har fått noen henvendelser fra både som var med og de som kunne tenkt seg å være med...

Anders

Hadde jo vært jysla moro, med tredve-førti mennesker som samles "på ordentlig"... ikke bare på nett?

Anders

Og jeg hadde jo ikke blitt kjent med halvparten(!) av dere hvis det ikke var for det treffet vi hadde. Og alle var veldig okay å bli kjent med :-)

marjana

Ja, alvor, Anders! Nå har vi jo testet det ut en gang allerede, og alle var da veldig fornøyde etter treffet sist.
Det er jo bare å sjekke stemningen og finne ut hvor mange som kunne tenke seg å bli med. Jeg kunne tenke meg en ny busstur til noen andre steder på Naxos i hvertfall! Med Yiannis som guide!

Glika i zoi

Anders

Det kan vi få til! Og denne gangen er alle "kjent".... så da blir det lunch i Moutsouna :-)

Anders

Tror jeg skal starte en ny sånn "fiske etter"-tråd.....

Anders

Et lite forbehold,,,, som jeg kan komme tilbake til :-)

marjana

Quote from: Anders on 12. Nov 14, 00:04:40
Det kan vi få til! Og denne gangen er alle "kjent".... så da blir det lunch i Moutsouna :-)


Hvor er Moutsouna? Så kjent er jeg tross alt ikke... Er det den Rotundaen du hadde tenkt på sist, som du viste noen bilder fra. Det var en kjempeutsikt derfra!
Glika i zoi

Tjorven

Men trenger det å foregå på høsten? Sisi og jeg har allerede begynt å planlegge høsttur -15, og den skal gå til Dodekanes. Bl.a. til Nisyros og Tilos, som Anders har frista oss så veldig med   :-*  Kan gjerne tenke meg et nytt forumtreff jeg også, men kan like gjerne tenke meg ei "ny" øy å samles på  :D Hvis man er åpen for andre forslag, vel og merke  ;) (og selv om jeg også syns Naxostreffet var meget vellykka  ;D )
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Re: Syros mai 2024
by marjana | 05. Jun 24, 11:55:12
Værmeldingene er ikke helt enige, men det er mell...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...