Logg inn med Facebook eller Google!

Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!

Started by Unni, 05. Mar 07, 18:58:19

Previous topic - Next topic

stein

Hei Ole. Men alle bildene jeg bruker havner jo på Hellasforum. Og det er der de bør ligge spør du meg, linker til andre servere kan fort gå ut på dato. Går det an å bruke en URL til Hellasforum? Btw, det blir ramme i Google Chrome også.
Navigare necesse est, vivere non est necesse

Ole

Ja, bilder som ligger på eksterne sider kan skifte adresse. Det har skjedd med bilder på Facebook tidligere. Har du egen hjemmeside og webhotell, så har du full kontroll. Å laste direkte opp til serveren til Hellasforum via FTP er det bare jeg som har tilgang til. Man kan eventuelt legge bildene i billedgalleriet først og så ta det deretter. JohnS sitt bilde ligger forøvrig på Photobucket.

stein

Hei.
OK. Kanskje jeg skal laste opp på et av mine webhoteller, men det er litt ekstra arbeid, og den dagen jeg ikke vil eller glemmer å betale for hotellet, er det tapt for forumets lesere. Hm, tror jeg fortsetter som før med rammer.
Stein
Navigare necesse est, vivere non est necesse

Ole

Og den dagen jeg glemmer å betale for Hellasforum er bildene vekk...! :grin:    :grin:

JohnS

Quote from: \"stein\"Hei JohnS. Hvordan gjorde du det? Flott uten ramme som jeg alltid får. I tillegg ble jeg kjempesulten av det flotte bildet :-)
Stein

Jeg lastet bildet opp på Photobucket, slik Ole sier.  Der kan jeg bare klikke på forskjellige \"adresser\", alt etter hvordan bildet skal brukes.  Den varianten som jeg bruker, begynner og slutter med [IMG].  Når jeg klikker, kopieres bildet, og jeg kan bare gå til Hellasforum og bruke Paste der jeg vil ha den.  Det er så lenge siden jeg har lagt inn bilder at jeg måtte innom testesiden først i dag..

Jeg vet ikke om det funker på samme måten hvis man har bildet andre steder enn Photobucket.

PS  En slik samling forretter, som regel kalt Pikilia, er en av våre favoritter til lunch.  Denne fikk vi i Petra på Lesvos, tror jeg.
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

Mr.Mythos

Noen som vet hvordan en legger inn video som en enten har filmet med fotoapparat eller filmcamera?
Το όμορφο νησί μου, τη Νάξο

Anders

Det må du nesten snakke med Ole om... lagre dem i .wmv format og laste dem opp til hans videoserver, evt legge dem på YouTube eller andre steder og linke dertil.
Jeg legger alt mitt hos Ole og satser på at han har god plass i mange år fortsatt :-)

Ole

Det stemmer det som Anders sier. Last opp til YouTube el.l. og legg det ut her i forumet ved å bruke denne saken

Eventuelt kan jeg laste opp til egen server for deg, men det er litt mer tungvint.

marjana

Nytt kamera, og nye bilder. Kommer de opp i forumet?
Glika i zoi

marjana

Nytt kamera, og nye bilder. Kommer de opp i forumet?
Og det gjordet det! Bildet er tatt inne mellom persiennene i motlys av villvinen som har skrått sollys, med eføy tre meter bak. Supert kamera!

I bildet under er det isbiter i et glass med cider, på auto, og kameraet finner selv skarpheten når jeg går helt tett på! Supert kamera! Igjen!
Glika i zoi

Tjorven

There are no strangers, only friends we haven't met.

Tommy

När jag vill lägga in fler bilder än 3 i ett inlägg så går det ikke, det stoppar vid 3 bilder. Jag vet att storleken stämmer, å tidigare har där aldrig varit något problem. Är där någon begränsning införd vad gäller antal bilder per inlägg som jag inte känner till ? Eller har jag råkat ändra någon inställning på mitt forumkonto/profil ??? Eller ????
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...