Logg inn med Facebook eller Google!

Hilsen fra Anders

Started by Anita, 13. Sep 12, 07:48:46

Previous topic - Next topic

Kristian

Kommer nettopp fra en eftermiddagsdukkert, inne ved stranda her på St.George er det vel bortimot lufttemperatur etter en dag med sol, lenger ute holder det vel godt i overkant av 20 grader, la meg tippe 22.

Her kunne du varmet deg godt i vannet med andre ord
Kristian/Planer er til for å utsettes

karri

Høres Veldig, VEldig, VELdig, VELDig, VELDIg, VELDIG deilig ut !!
KARRI

Anders

Kjølig aften, 20 pluss.... veldig stille og rolig på skveren ikveld og lite folk i gatene. Antar det tar seg opp imorgen, iallfall lovet bedre vær :-)

Ole

Skikkelig kaldt, altså!  ;) Kos deg videre i varmen!

Anders

"Brukbar" morgen :-)  Ca 22 da jeg våknet, nesten skyfritt, men fortsatt litt vind. BS Paros fløytet nettopp sin ankomst, så man trenger ikke klokke for å følge tiden sånn omtrentlig...
Mange morgenbadere her, ikke bare Kristian som bedriver denslags ekstremsport :-) Tror kanskje jeg tusler meg bort på Finikas for en frokost... og så vil jeg vel helst på en liten fotosafari i byens bakgater.

Anders

Go morgon, go morgon... :-)
Ny fin dag her. Den gyldne damen krøp over fjellet ett over halv åtte... da hadde jeg ventet utålmodig en liten stund :-)
Ikke en sky, og med noe som kan kalles svak bris. Her tynnes i rekkene av besøkende, men hvem klager vel på det?
Idag blir en ny tipota-dag... fotball, vettu! Ellers "sliter" dagene seg avgårde...
Og hvis vi har forstått ting riktig så skal det visst bli bra vær utover også.... :-)

Kristian

Vanskelig å si om det tynnes skikkelig. I går (lørdag) var det surt på stranda og lite folk.

Trodde vinteren var komet imorges i 630 tida, må ha vært under 20 grader. Offisielt var det vel min 22,3 her på Naxos, men på Paroskite var min 18,6 så det var nok vintertemp.

Hoppet i alle fall over morgenbadet  for første gang her på Naxos. Tur til Grotta utpå dagen og bad derpå var oppfriskende.

Så får Anders kose seg på Paradise med vind og bølger
Kristian/Planer er til for å utsettes

karri

Tenker Anders koser seg samme hvordan vinden blåser jeg :D Livet er vel tipp topp når Brann vinner 2-1 over Rosenborg  ;D
KARRI

Anders

Åkk... måtte lide meg gjennom en hel masse ManUre-kommentarer... one man down and up on the pitch, men hva hjelper vel det når Halsey ser ut som en slik dommer vi hadde i gamle Rosenborg-tider...
Og på toppen av det hele... når jeg så omsider drister meg til en tur ned på Prime... vil se Brann om det så betyr at de får bank av Rosenborg... så finner jeg altså et lass av bedritne skandinaver som gjør meg skamfull og flau og jeg flykter derifra.
Beklager, alle svenske forum-venner... i går kveld hadde dere noen landsmenn som gjorde skam på dere alle...

Men ny fin morgen her på Naxos. Ca 20 her nå, litt bris, og vi tenker å "ræse rundt" på firhjuling idag. Her er en "småkåt" due som har holdt et himla leven en stund, men resten av verden ser ut til å våkne på normalt vis. Traff på Kristian i går kveld, og vi hadde ett par riktig hyggelige timer sammen (med innlagt ouzo-stund på Meltemi), og det er veldig greit å vite at man fortsatt har noen dager her før Athen...

Men var jo kjekt å våkne til en ny Finne-mann, da... :-)

Mr.Mythos

Quote from: Anders on 24. Sep 12, 06:32:03
Åkk... måtte lide meg gjennom en hel masse ManUre-kommentarer... one man down and up on the pitch, men hva hjelper vel det når Halsey ser ut som en slik dommer vi hadde i gamle Rosenborg-tider...
Og på toppen av det hele... når jeg så omsider drister meg til en tur ned på Prime... vil se Brann om det så betyr at de får bank av Rosenborg... så finner jeg altså et lass av bedritne skandinaver som gjør meg skamfull og flau og jeg flykter derifra.
Beklager, alle svenske forum-venner... i går kveld hadde dere noen landsmenn som gjorde skam på dere alle...




Noe som gjør meg for...., flau og oppgitt etter mange år på Naxos er at Prime setter opp bannere med Vinmolopolet og Systembolaget. Herre..... er det mulig...Må vel være superduper OLA DUNK. Kanskje er jeg litt "streng" nå...men men men men.............
Το όμορφο νησί μου, τη Νάξο

Riitta

He, he Anders :) Då jämnar det ut sig för det var en norrman på Pelagos många kvällar och gjorde bort sig ;) ;D

Riitta

Tommy

Quote from: Riitta on 24. Sep 12, 13:06:11
He, he Anders :) Då jämnar det ut sig för det var en norrman på Pelagos många kvällar och gjorde bort sig ;) ;D

Riitta


Ja den j-dra pelikanen förnekade sig inte  ;D   ::)  Men så är det väl med kålsupare varifrån dom än kommer.

Ha det vidare gött Anders  ;)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 26. May 24, 19:03:20
Ser at kursen var bedre i Eurobank og i butikkene ...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...