Logg inn med Facebook eller Google!

Min sommer 2012

Started by karri, 13. Jul 12, 20:08:22

Previous topic - Next topic

karri

Takk for koselige tilbakemeldinger og til dere som har trykket liker, det  :hjerte:-liker jeg  :)


Var innom en sjarmerende liten cafè, jeg måtte jo bare ta et bilde av den lille oppfordringen på veggen.



KARRI

Tjorven

 ;D  Den var god  ;D og artig at de hadde denne gamle kuriositeten.
There are no strangers, only friends we haven't met.

filhellener

"Liker" dekket ikke, karri  :blomst:   -  det er virkelig spesielt  V A K R E  naturbilder  du har tatt :-- :sol:
Kari

karri

Det varmer å få sånne gode tilbakemeldinger  :-* Tusen takk!
------------------------------------------------------------------------

Nå kommer di siste bildene fra det svenske hytte-oppholdet vårt. Skulle gjerne tatt bilder fra vi grilla på lørdagskvelden nede ved vannet, men jeg hadde (selvfølgelig) glemt ny-opplada batteri og batterilader hjemme  :'( Så da ble det automatisk stopp på fotograferien. De siste bildene er fra en liten geitefamilie som bodde på nabotomta. På vei ned til vannet, gikk vi forbi disse søte dyrene! Spesielt de små som fanget vår oppmerksomhet  :) Det var strøm i gjerdet, så vi holdt oss på god avstand. Men, lørdag formiddag var matmor/nabokona ute og ropte på oss når vi kom traskende  :) Hun hadde sett oss fra vinduet og lurte på om vi ville hilse på de små  :) Og DET ville vi jo  :) Hun skrudde av strømmen i gjerdet så vi kunne lene oss over og ikke være redd for å få støt  :o  :D

Her står vi litt på avstand og ser på geitene.



Så kommer den snille nabokona og spør om vi vil hilse på!
Denne lille hvite krabaten sugde på fingrene våre  :)



Vi må jo hilse på den andre lille krabaten også....





...og den var veldig kosete, så det var en stolt gutt som fikk holde den helt alene  :)



Da takker jeg alle som har "vært med" på denne turen....
Men, helt ferdig med sommeren er jeg ikke enda.. så det kommer flere små dryss etterhvert  ;)

KARRI

Diddi

Har du sett så nydelig små,både to og firbeinete  ;D Slike geitekillinger er jo bare til å spise opp  :)
Veldig hyggelig at du deler din sommer med oss her på forumet,Karri! Jeg har også noen tusen bilder fra min Hellastur i våres,og like mange blir det vel nå i høst-så har en stor jobb utover høsten,de må jo redigeres og forminskes osv,men skal komme sterkere tilbake når sommeren har "lagt"seg  ;D Fortsatt god sommer til deg!
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

kaka

Så koselige bilder! Jeg skjønnerat det var stas å få holde disse søte, små killingene.
KariK

karri

Quote from: frudiddi on 18. Aug 12, 09:57:48
Har du sett så nydelig små,både to og firbeinete  ;D Slike geitekillinger er jo bare til å spise opp  :)
Veldig hyggelig at du deler din sommer med oss her på forumet,Karri! Jeg har også noen tusen bilder fra min Hellastur i våres,og like mange blir det vel nå i høst-så har en stor jobb utover høsten,de må jo redigeres og forminskes osv,men skal komme sterkere tilbake når sommeren har "lagt"seg  ;D Fortsatt god sommer til deg!

Takk, [user]frudiddi [/user] :) Virka som den hvite lille syns vi var til å spise opp også  ;)
Noen tusen bilder ganger 2  ;D ;D  Da håper jeg det snart blir høst  ;D ;D  Gleder meg ! Men, først fortsatt god sommer til deg også, og håper du/dere får en kjempe fin tur om 16 dager  :sol:
Takk til deg også [user]kaka[/user], for alltid like hyggelig kommentar  :)
KARRI

karri

Skal ikke være mange dager borte før det er kamp om oppmerksomheten....  :katt:

Molly



Mons



Se jeg er søtest, nei jeg er søtest for se hvordan jeg ligger. Ja, men hvis jeg ligger nesten likt som deg.. da er vi like søte da  ;)
KARRI

karri

Det blir et lite hopp tilbake i tid :)
Sommeren er som regel tid for bryllup. Men det gjorde disse foreldrene unna for 10 år siden, og i juni var det tid for dåp, for min venninnes sønn nr 3! Jeg kunne dessverre ikke komme men bidro med to kaker  ;)

Sjokoladekake og ostekake med gelèlokk  :D







Det kommer flere bilder fra min kant utover sensommeren, har vært på fotosafari i egen hage, også hadde vi badeland i hagen tidlig i sommer.

En NÆR-bilde av en nellik mens vi venter  ;)

KARRI

Tjorven

De siste bildene dine av Molly og Mons: VIL HA KOOOOOS var det som møtte meg da jeg kom hjem fra Stavanger sent i kveld også  ;D Gullklompen Lurven ga meg en skikkelig velkomst i gangen da jeg kom inn døra, og etterpå la han seg langflat oppå stuebordet (det er forbudt område ellers, og det vet han  ;) ) i samme stilling som dine, og forlangte kos. Noe han fikk til gangs  ;D
Ellers har jeg storkost meg med "sommerdryssene" dine så langt, Karri  :-* så bare fortsett du. Hellas er en ting, men det du viser fra din sommer vekker like mye lengsel/glede/stemning m.m. Tusen takk så lang, Karri, gleder meg til mer  :-*
There are no strangers, only friends we haven't met.

karri

Nå har jeg endelig fått ordnet opp i bildene mine.. Så, nå kan jeg gi dere som ønsker det litt mere av sommer`n min  ;D

Første bildet er fra 17.mai lunsj på terrassen  :D (Med duk fra Samos)



Også må man jo gjøre det pent i krukker og pynte trapp når det er nasjonaldagen som skal feires  ;D Pleier å gå bra, men det er noen år det faktisk har fryst  :( Prøver å vente med å plante det helt store, bare pynte opp med litt stemorsblomster, men det er vanskelig å holde igjen..










Og jenta og gutten kommer alltid fram til den 17.mai  ;D

KARRI

karri

En dag i juni satt jeg i stua, også var det et fryktelig bråk utenfor stuevinduet. Når jeg titta ut var det to skjære-unger som ventet på mat fra mamma`n sin.

Turte ikke gå ut, ville ikke skremme de, så bildene er tatt med vinduet i mellom meg og fuglene.

Er jeg ikke søt??



Her kom en bror eller søster, og da var bråket i gang...



Mor er på vei, og kampen om føden er i gang for alvor...



Her er mor på plass... hvem skal få denne munnfulle ?




Det var to pusekatter som også lurte fælt på hva dette var for bråk. Jeg måtte passe på så skjæreungene ikke ble kattemat  :o





Snart blir det en liten tur til Oslo for de som vil henge med  :D
KARRI

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...