Logg inn med Facebook eller Google!

Min sommer 2012

Started by karri, 13. Jul 12, 20:08:22

Previous topic - Next topic

karri

Nei gitt Tjorven.... tærne fikk kjenne på vannet og det gikk helt opp til hår-røttene!!!!  :afro:  Alt for kaldt for meg, må iallefall ha OVER 20 grader!! (Godt over egentlig)....
KARRI

Tjorven

Ante meg nok ja  ;D ;D ;D 
There are no strangers, only friends we haven't met.

karri

Da skal vi se om fisken biter på kveldstid. Men, først må stanga klargjøres.... og noen venter mere spent enn andre  :D



(Hytteeier ville ikke ut på nettet, så har foretatt en liten klippejobb)

Snart klart tro ??



Lurer på om det blir noen fangst denne gang.



KARRI

karri

Ikke så lett å få øye på de 2 ivrige fiskerene, de går nesten i ett med naturen  :D

KARRI

karri

Jeg bare sitter helt i ro, nyyyyter og ser på naturen rundt meg. Når jeg var liten og verden ikke var som jeg ville, da sa jeg alltid at jeg er bare lykkelig så lenge jeg ser vannet ;D Og, jaggu hadde jeg ikke litt rett i det, jeg kjenner en ekstra lykke når øynene mine kan hvile på et vakkert vann!





Fisken biter ikke  :( Så, da prøver vi lykken fra strand\berg-kanten. Og det ble noen fine bilder i det solen går ned. (Sier jeg helt beskjeden)  ;)





Men, ingen fisk... vi ble enige om at de hadde lagt seg til å sove... Og selv uten fisk, ble det en flott kveld  :hjerte: ^-^
KARRI

Tjorven

Er så enig karri - lykken er de små ting i livet som du viser så fint her: flott natur, et blikkstilt vann og vakker solnedgang  :-* (og ekstra kjekt når man kan dele det med en forventningsfull liten gutt  :) ) Nydelige bilder!!!
There are no strangers, only friends we haven't met.

karri

13. Aug 12, 17:08:19 #66 Last Edit: 13. Aug 12, 17:11:24 by karri
Quote from: Tjorven on 13. Aug 12, 14:53:27
Er så enig karri - lykken er de små ting i livet som du viser så fint her: flott natur, et blikkstilt vann og vakker solnedgang  :-* (og ekstra kjekt når man kan dele det med en forventningsfull liten gutt  :) ) Nydelige bilder!!!

Takk, [user]Tjorven [/user] :D  Ja, det er viktig å stoppe opp og lukte på blomstene innimellom  :blomst:
Verden snurrer fort nok rundt som den gjør, og tiden kommer ikke, den går...... (for fort)
KARRI

kaka

De kveldsbildene ved vannet: hade lyst å sette "dobbelt-liker" (men det går jo ikke)
KariK

karri

Quote from: kaka on 13. Aug 12, 20:35:11
De kveldsbildene ved vannet: hade lyst å sette "dobbelt-liker" (men det går jo ikke)

Koselig å høre, [user]Kaka[/user]. Og det var like fredlig og rolig som det ser ut som.... DEILIG  :)
KARRI

karri

 :o Denne lørdagen våknet jeg til: "TANTE, TANTE, DET ER EN BJØRNUNGE PÅ TUNET HER"!!!  :o Må si det stakk litt i hjertet et sekund eller to, for døra var allerede åpen og gutten på vei ut!!!  :o :o " Nei tante, det er en hund", roper han, mens han løper ut. Måtte ha noen sekunder på og summe meg!! De er raske i den alder`n, men han hadde jo allerede sett at det var en hundevalp og ingen bjørnunge  :)
Jeg ristet av meg det lille sjokket, kom meg opp og fikk tatt et bilde av - gutt møter bjørnunge... nei hundevalp - før den søte valpen gikk videre på nye eventyr.

KARRI

kaka

KariK

Tjorven

ÅH, så skjønne de var begge to, og et skikkelig stemningsfullt blinkskudd  :-*
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Re: Turister mister livet på øyer i Hellas
by kaka | Today at 21:27:30
Viktige påminnelser....
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...