Logg inn med Facebook eller Google!

For mange grupper?

Started by oladunk, 15. Jun 07, 14:41:22

Previous topic - Next topic

oladunk

Jeg synes det er litt tamt her inne. Det burde egentlig myldre av liv her nå rett før ferien, men det er jo nesten ingenting som skjer.
Jeg tror det er for mange delforum her. Mitt forslag er å redusere dette slik at flere ser de ulike postingene som skjer her inne.

BH
-BH-

Mixelite

Quote from: \"oladunk\"Jeg synes det er litt tamt her inne. Det burde egentlig myldre av liv her nå rett før ferien, men det er jo nesten ingenting som skjer.
Jeg tror det er for mange delforum her. Mitt forslag er å redusere dette slik at flere ser de ulike postingene som skjer her inne.

BH

Er ikke noe problem å se postingene. Jeg går alltid inn på \"vis nye innlegg\", så det er ikke et innlegg som passerer uten at jeg får det med meg ;-) Jeg svarer ikke på alle, men det betyr ikke at de ikke blir lest.

Noen er på ferie, noen holder på med andre ting(husmaling, hagestell, innspurt på jobben før ferien hva vet jeg) eller nyter det fine været, rett og slett.

oladunk

Quote from: \"Mixelite\"Er ikke noe problem å se postingene. Jeg går alltid inn på \"vis nye innlegg\", så det er ikke et innlegg som passerer uten at jeg får det med meg ;-) Jeg svarer ikke på alle, men det betyr ikke at de ikke blir lest.

Noen er på ferie, noen holder på med andre ting(husmaling, hagestell, innspurt på jobben før ferien hva vet jeg) eller nyter det fine været, rett og slett.

Spørs om alle kjenner til metoden for å se siste postinger og om de bruker den.

Høres ut som du forsøker å fortelle meg at noen har et liv utenom internett. Er det mulig da  zqr2333222222
-BH-

Ole

For min egen del, så er jeg veldig opptatt for tiden både med det ene og det andre. Avslutninger på jobben, telttur, husbytte etc etc. Jeg lover å komme sterkere tilbake når det roer seg litt ned.

Når det gjelder antall grupper, så er jeg noe enig. Fordelen med mange grupper er at det blir enkelt å finne fram i ettertid.

Andre som har synspunkter? Jeg er alltid åpen for forslag til forbedringer! :grin:

Mixelite

Quote from: \"oladunk\"
Quote from: \"Mixelite\"Spørs om alle kjenner til metoden for å se siste postinger og om de bruker den.

Den ligger oppe til høyre over gruppelisten.

QuoteHøres ut som du forsøker å fortelle meg at noen har et liv utenom internett. Er det mulig da  zqr2333222222

Jeg har hørt om det. Vet ikke helt hvordan det virker, men...  zttrrrrrrr

oladunk

Quote from: \"Ole\"For min egen del, så er jeg veldig opptatt for tiden både med det ene og det andre. Avslutninger på jobben, telttur, husbytte etc etc. Jeg lover å komme sterkere tilbake når det roer seg litt ned.

Når det gjelder antall grupper, så er jeg noe enig. Fordelen med mange grupper er at det blir enkelt å finne fram i ettertid.

Andre som har synspunkter? Jeg er alltid åpen for forslag til forbedringer! :grin:

Det virker jo som det er bra reaksjon her nå, så det er nok bare jeg som har stilt håpløse spørsmål tidligere eller spurt om noe som ingen har noen formening om. Slikt skjer.

Men la ikke meg som nykommer komme inn og lage uro. Men når det er sagt....det er veldig mange delforum her virker det som.
-BH-

Ole

Uro lager du ikke. Spørsmålet ditt er med på å skape debatt. Supert! :grin:

oladunk

Quote from: \"Ole\"Uro lager du ikke. Spørsmålet ditt er med på å skape debatt. Supert! :grin:

Vel...grunnen til at jeg skrev innlegget er fordi jeg fant forumet igår. Jeg la så inn et innlegg om tips om overnatting på det relativt dyre Mykonos. Men har ikke fått noe svar. Og det er sikkert fordi det ikke er så enkelt å gi et enkelt svar på det fordi det nok er vanskelig å finne god overnatting til en god pris der.
Idag fant jeg et annet forum med nordmenn. Det var helt elendig brukerinterface og kun 1 forumtråd. Der spurte jeg dette spørsmålet (som jeg riktignok ikke har fått svar på) samt en del andre spørsmål, og der inne var det masse respons selv  om jeg altså ikke fikk respons på akkurat det samme spørsmålet som jeg stilte her.
Dette synes jeg er snodig fordi dette er et virkelig profft brukerinterface mens det andre forumet som sagt bare har 1 tråd og et ganske ubrukelig GUI.
-BH-

Svein~B

Quote from: \"oladunk\"
Quote from: \"Ole\"Uro lager du ikke. Spørsmålet ditt er med på å skape debatt. Supert! :grin:

Vel...grunnen til at jeg skrev innlegget er fordi jeg fant forumet igår. Jeg la så inn et innlegg om tips om overnatting på det relativt dyre Mykonos. Men har ikke fått noe svar. Og det er sikkert fordi det ikke er så enkelt å gi et enkelt svar på det fordi det nok er vanskelig å finne god overnatting til en god pris der.
Idag fant jeg et annet forum med nordmenn. Det var helt elendig brukerinterface og kun 1 forumtråd. Der spurte jeg dette spørsmålet (som jeg riktignok ikke har fått svar på) samt en del andre spørsmål, og der inne var det masse respons selv  om jeg altså ikke fikk respons på akkurat det samme spørsmålet som jeg stilte her.
Dette synes jeg er snodig fordi dette er et virkelig profft brukerinterface mens det andre forumet som sagt bare har 1 tråd og et ganske ubrukelig GUI.

Jeg vil jo si at det er det andre forumet som du snakker om som virkelig er Forumet med stor F. Jeg synes også at det er tungt å følge med i dette forumet fordi man må klikke seg så mye fram og tilbake og så er det mye som er relativt uinteressant etter min mening. Men dette forumet har andre styrker som det andre ikke har. Her kan de som har spesielle interesser gå mer dypt i de interessene, en tråd kan gå over lang tid, den dør ikke etter et par dager sånn som i det andre forumet. Det har jeg sansen for. Så begge har sine styrker. Det andre er mer umiddelbart, dette er kanskje litt tyngre på en måte.

Når det gjelder ditt konkrete spørsmål, så ventet jeg å svare på det for å se om noen andre svarte, fordi jeg tenkte at andre kanskje har bedre kunnskaper enn meg. Jeg tror kanskje du ikke alltid skal regne med svar samme dagen. Noen er kanskje innom bare en gang om dagen. Du bør kanskje la dem få tid til å lese innlegget og kanskje også til å tenke seg om før de svarer.
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

oladunk

Quote from: \"Svein~B\"Jeg vil jo si at det er det andre forumet som du snakker om som virkelig er Forumet med stor F. Jeg synes også at det er tungt å følge med i dette forumet fordi man må klikke seg så mye fram og tilbake og så er det mye som er relativt uinteressant etter min mening. Men dette forumet har andre styrker som det andre ikke har. Her kan de som har spesielle interesser gå mer dypt i de interessene, en tråd kan gå over lang tid, den dør ikke etter et par dager sånn som i det andre forumet. Det har jeg sansen for. Så begge har sine styrker. Det andre er mer umiddelbart, dette er kanskje litt tyngre på en måte.

Når det gjelder ditt konkrete spørsmål, så ventet jeg å svare på det for å se om noen andre svarte, fordi jeg tenkte at andre kanskje har bedre kunnskaper enn meg. Jeg tror kanskje du ikke alltid skal regne med svar samme dagen. Noen er kanskje innom bare en gang om dagen. Du bør kanskje la dem få tid til å lese innlegget og kanskje også til å tenke seg om før de svarer.

Du har nok helt klart et poeng. Begge har sine styrker. Men var ikke klar over at det andre forumet var med stor F.
Sikkert plass for begge forum med hver sine styrker. Og det er ikke bra at en tråd sklir ut av bildet etter 1-2 dager heller.
Men det er godt å se at det faktisk er mange lesere her og at folk svarer når man stiller fornuftige spørsmål eller spørsmål som man har noe vettug svar til.
-BH-

oladunk

Forøvrig er det jo egne grupper for de fleste øyer i Facebook. Men så langt virker det ikke som forum fungerer særlig bra der inne.
Personlig synes jeg forum er noe av det beste ved internett fordi man treffer andre med samme spiss-interesse som en selv som kanskje har vært akkurat der du vil, som har akkurat samme hobby etc.
-BH-

Ole

Personlig syns jeg det burde være ett Hellas-forum i Norge der alle kunne samle seg og skrive om opplevelsene sine + stille spørsmål etc. Forumet burde ligge under Jan Bergtun sine sider og burde være driftet av en person med skikkelig datakompetanse. Grunnen til at det bør ligge der er at de fleste som søker etter info om Hellas stikker innom disse sidene. Forumet burde også, etter min mening, være delt inn i undergrupper slik som dette forumet og forumet til Atle. Slik det er hos Bergtun, så forsvinner informasjonen alt for fort.

Siste innlegg i forumet

Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | Today at 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...