Logg inn med Facebook eller Google!

Et feststed med litt eldre garde

Started by Heidrun, 22. Aug 09, 09:36:22

Previous topic - Next topic

Heidrun

Muligens er ikke dette under Hellas, så en Moderator kan gjerne flytte den dit den hører hjemme. Men i og med Hellas er med i denne tråden så la jeg den der
Hei.
Driver nå og selger mitt hus. Har derfor vurdert å dra til syden den 12 Oktober med en kamerat av meg
Vi vil ikke til Gran Canaria, men heller til middelhavet. Så derfor ber jeg dere om et sted som det er fart og morro på i denne perioden. Han er under 30 år og liker å ha det gøy
Tenkte i den forbindelse på Kos,Skiathos,Palma Nova/Magaluf eller Ayia Napia. Eller et annet sted som har dette som kriterie
Vi kommer ikke til å ta av som Svein. Men det bør bære et godt party sted.
Platanias er på vei til å bli dødt på den tiden og jeg kan godt tenke meg et annet sted enn Kreta denne gangen
Yamas til livet og til

ofriis

Jeg og fruen planlegger å dra til Rethymno den 10. oktober (Rasende billige enveisbilletter fra Tromsø á kr 448). Ville bare påpeke at i Rethymno er det fart og moro hele året. 7000 studenter og ca 30000 fastboende bidrar til at byen aldri dør ut.
The farther one travels / The less one knows

Turid

Quote from: \"ofriis\"Jeg og fruen planlegger å dra til Rethymno den 10. oktober (Rasende billige enveisbilletter fra Tromsø á kr 448). Ville bare påpeke at i Rethymno er det fart og moro hele året. 7000 studenter og ca 30000 fastboende bidrar til at byen aldri dør ut.

I alle dager! Hvilket selskap er det som har disse flybillettene?
Det er etter regn at fuglene synger!

Heidrun

Vurderte faktisk Rethymnon Ofriis. Men jeg må reise på en Mandag. Dette på grunn av at mine sønner er hos meg mandag til mandag
Yamas til livet og til

Heidrun

Det heller faktisk mot Ayia Napia og et 4 stjerners hotell som er forbeholdt mennesker uten unger. Hotellet heter Hotell Napa Plaza. Er det noen av dere som har erfaring med dette hotellet eller stedet.
Det eneste jeg faktisk gruer meg til hvis det blir Ayia Napia er det faktum at han kommer til å dra meg med på denne cruisebåten som det har stått mye om i avisene
Yamas til livet og til

Heidrun

Har nå tråla nettet på jakt etter impulser fra Ayia Napia. Det virker som om perioden fra september til november er en perfekt tid for den eldre garde der. Etter hva jeg skjønner så har denne byen fått litt av det samme stempelet som Kos. Og det blir jo totalt feil. KOS er en aldeles herlig øy bare man holder seg unna dette stedet som alle prater om. Det samme med Ayia Napia. Det er vist et meget fint sted utenom høysesongen. Selvsagt er det enkelte gater som er ødelagt av partymenneskene. Men slik er det vel overalt i Hellas også. Men selvsagt ikke dit hvor det er så dørgande kjedelig at til og med fluene går på veggen av kjedsommelighet
Yamas til livet og til

ofriis

Quote from: \"Turid\"
Quote from: \"ofriis\"Jeg og fruen planlegger å dra til Rethymno den 10. oktober (Rasende billige enveisbilletter fra Tromsø á kr 448). Ville bare påpeke at i Rethymno er det fart og moro hele året. 7000 studenter og ca 30000 fastboende bidrar til at byen aldri dør ut.

I alle dager! Hvilket selskap er det som har disse flybillettene?

Apollo, faktisk. De har noe de kaller supersaver, og noen ganger er det ganske enkelt bare supert. Man kommer seg lett tilbake via London,og til en overkommelig pris hvis man er fleksibel på reisedato.
 :flower:  :flower:  :flower:
The farther one travels / The less one knows

Kritios

Quote from: \"ofriis\"
Quote from: \"Turid\"
Quote from: \"ofriis\"I alle dager! Hvilket selskap er det som har disse flybillettene?

Apollo, faktisk. De har noe de kaller supersaver, og noen ganger er det ganske enkelt bare supert. Man kommer seg lett tilbake via London,og til en overkommelig pris hvis man er fleksibel på reisedato.
 :flower:  :flower:  :flower:

Det kryr jo av billigbilletter for øyeblikket, fra kr.495,- tur/retur med Ving til nesten alle destinasjoner i Hellas  :bounce:  :cheers:
Ønsker du et trivelig, stille og rolig feriested med panoramautsikt over Kretahavet ?
Velkommen til våre nyoppussede ferieleiligheter i Villa Marella i Tavronitis på Kreta:
http://www.villamarella.no
http://www.facebook.com/villamarella

Ninette

Jeg er litt nysgjerrig på hvor du har bestemt deg for å reise i oktober, Heidrun?

Blir det Aya Napa på deg og kameraten din? Det blir spennende å høre hvordan \"den eldre garde\" finner deg tilrette :-)

vh Ninette
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Ole

Hva ble det til da, Heidrun? Blir det ikke noe av turen likevel?

Heidrun

Yamas til livet og til

ofriis

The farther one travels / The less one knows

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...