Logg inn med Facebook eller Google!

Kommentarer til reiseskildringene.

Started by Ole, 03. Mar 07, 13:04:34

Previous topic - Next topic

Ole

Under \"reiseskildringer\" har det skjedd utrolig mye de ukene jeg har vært bortreist. Jeg får oppdatere meg etterhvert, men det jeg har lest er i alle fall supert og underholdende!

Torill

Gleder meg til siste kapittel Tjorven :flower: Jeg fikk også beskjed om at røyk is not good for you! :blackeye: Håper du får til det med bilder etterhvert også. Ikke for det,du skriver så levende at det ikke er vanskelig å se opplevelsene dine for meg :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Nydelig bildebrev fra Kos Xristina :flower:  :flower:  :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Thera

Fint at det gikk bedre med øyet ditt etterhvert, Tjorven! Jeg ville fått skikkelig panikk hvis noe sånt hadde skjedd med meg på ferie..

Har du noen bilder fra turen din? Spennende å lese om Leros, hadde vært flott å se bilder derfra og! :icon_smile:


Quote from: \"Tjorven\"Han møtte meg med et smilende: You mustn\'t smoke so much. Not good for you. Replikken forekom meg nesten absurd. Fra en GREKER?
Quote from: \"Torill\"Jeg fikk også beskjed om at røyk is not good for you!
Dette var litt overraskende ja! Jeg røyker ikke, og de aller fleste jeg har møtt i Hellas røyka. Kanskje derfor jeg ikke har hørt det før..
Kaffe derimot! Møtte en som mente at kaffe ikke er bra for kroppen, men at en iskaffe hver morgen er greit for å våkne. Mens en annen syntes at dét og var mye mer enn nok, og drakk sjelden kaffe.. Han mente bl.a. at frappé legger seg som sement i magen. Men å røyke endel gjorde begge. :smokin:
..Don`t dream your life, live your dreams..

Tjorven

Takk for at dere fortsatt titter innom :) Det var dette med bilder da,Thera. Har tatt masse, men ikke digitale. Lover å lære meg å overføre bilder hit, men det blir ikke før til høsten, og etter min siste Hellasferie i år. Må jo ha noe å gjøre når lange mørke kvelder setter inn, men det snakker vi ikke om nå ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Høh... som om man ikke skulle henge med på slike beretninger :-)
Mener du nevnte noe om å lage bilder i hodet sjøl... det er veldig lett slik du skriver :-)

Magnolia

Du har virkelig en gave med fortellerkunsten din Tjorven. Ordene triller fram og maner fram herlige bilder i hodet mitt.
Gjett om jeg venter spent på siste kapittel? Egentlig håper jeg det ikke er siste kapittel. Kanskje du har noen anektoder du kan dele med oss.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

kari

Tuuusen, tuuusen takk Anders. I kveld fikk jeg tid til å lese alle kapitlene dine. Og som jeg har kost meg; jeg har ledd, jeg har lengtet tilbake, jeg har nikket gjenkjennende og jeg savner naxos. Du er utrolig god til å skrive. Du skriver slik at jeg er med på turen hele veien...... skulle bare ønske den hadde vart enda lenger.

Og jeg har tjorven sine beretninger til gode ennå. En glede å lese de og skjønner jeg. Men de skal jeg spare til en annen kveld.

Og igjen, tusen takk til alle som deler sine reiser og opplevelser med meg.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Anders

Øøøø...jo, takker for det  :colors:  Bare glad hvis jeg har kunnet bidra med noe. Og du har noe å se frem til...Tjorven sine beretninger er jo rene dramaet. Er jo såvidt vi fikk henne hjem igjen i det hele tatt!
Fikk du smykkene dine ettersendt, Tjorven??? Hvis ikke må du tilbake og lete :-)

Torill

Dramatisk avslutning ja :blackeye:  :blackeye: Trur nok jeg ville fått hetta :cherry: Men enig med Anders,det kan jo hende du får smykkene igjen. Hvis du husker navnet på hotellet da,etter alt kaoset :cheers:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Tjorven

Takker og bukker og neier for alle positive kommentarer  :love7:
Kjempekoselig! Dette var siste kapittel for denne gang, men jeg skal jo til Astypalea om en måneds tid, så det kommer nok noe derfra også.

Nei, Anders, smykkene er nok borte. Prøvde å lete opp hotellet på nettet da jeg kom hjem, men fant ingen treff. (Det forundrer meg ikke, forresten! ) Men sånn er det når man må opp i otta, og hodet ikke er helt med....

Var glad jeg kom hjem, jeg.
 :love1: fra Tjorven
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Vet du....det er vi andre her også :-)

Siste innlegg i forumet

Re: Turister mister livet på øyer i Hellas
by kaka | 06. Jul 24, 21:27:30
Viktige påminnelser....
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...