Logg inn med Facebook eller Google!

\"Livet som eiere av Nr.5\"

Started by Anne, 29. Mar 09, 16:33:55

Previous topic - Next topic

Unni

Åh for en flott liten skoeske! Jeg ville mye heller hatt det enn store kalde flater! Sjarmerende koselig! Takk for titten  :flower:

Maritsa

For et drømmested Anne.  Dere har det så koselig, og man er jo mest ute
når man er i Hellas.  Takk for titten.

Gro

Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Athina

Å, heldige dere som har et sånt herlig sted i Hellas, det ser bare helt vidunderlig ut. Takk for at du deler gleden med oss :flower:
Den som kan se skjønnheten i de små detaljer, vil alltid finne noe å glede seg over.

Anne

Takk alle sammen for kommentarer. Vi trives der nede, og nå er det ikke så lenge til vi er der igjen. Det kan hende det blir litt ekstra jobbing denne gangen. Vi fikk vannregninga nå og der sto det at kloakkledningen var klar til å kobles på. Hvis de andre huseierne er klare så blir det kloakkgraving denne gangen. Det er alltid noe å henge fingrene i, men det er jo litt hyggelig også. I april måtte vi bytte air con. anlegget vårt. Denne gangen kom folkene til tiden og alt gikk som smurt. Det ble fart i varmen med det nye. Det som ble bytta ut var så gammelt at fabrikken ikke hadde reservedeler lenger. Legger inn noen bilder fra hagen idag.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Anita

Herlige bilder Anne  :flower:

Du har fått deg noen nye venner også  :compress: Tror ikke jeg kunne bodd i Hellas for da hadde hagen vært full av herlige pusekatter  :flower:

Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Anne

Ja der er jeg enig med deg Anita. Hadde jeg bodd der så hadde kattematregninga blitt dryg gjennom året, men jeg hadde nok kastrert og sterilisert de som holder til der. Hvis det passer at det er dyrlege der nå så kan det hende at jeg prøver å få gjort det med et par som trenger \"barnefri\" nå. Vi får se.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Anita

Quote from: \"Anne\"Ja der er jeg enig med deg Anita. Hadde jeg bodd der så hadde kattematregninga blitt dryg gjennom året, men jeg hadde nok kastrert og sterilisert de som holder til der. Hvis det passer at det er dyrlege der nå så kan det hende at jeg prøver å få gjort det med et par som trenger \"barnefri\" nå. Vi får se.

Det er så godt å høre at andre også bryr seg om \"herreløse\" dyr.  :cheese:  :cheese:

De hadde ikke vært et problem hvis menneskene som eide dem fra starten av viste ansvar og steriliserte dem.

Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Annlaug

Nydelige og fristende bilder, Anne. Både kattemoren, lunsjbordet og vinen (fem liter?)

Torill

Quote from: \"Anders\"Spennende og fantasibyggende lesning har det vært... fortsett sånn. Selv om jeg kanskje må innrømme at jeg føler meg både \"truffet\" og skyldig når det gjelder spor etter mange års nikotin-forbruk... jeg fortjener sikkert all den refs jeg får :-)
Anne vet helt sikkert hva års nikotinbruk i heimen betyr etter eget inntak Anders :blackeye:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Quote from: \"Annlaug\"Nydelige og fristende bilder, Anne. Både kattemoren, lunsjbordet og vinen (fem liter?)
sikkert 3 Annlaug :blackeye:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Quote from: \"Livsnyteren\"
Quote from: \"Anne\"Det krydrer jo livet da Brit, og det går som regel bra. Nå er det forresten 2 leiligheter tilsalgs ved oss.......

Skal ned å kjøpe den i juni jeg   hehe Det hadde vært noe det :flower:
Vi kan jo ta hver vår Arli! :cheers:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...