Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

SiwH.

God tur til alle som reiser og har reist.  :flower:

Kos dere masse. Mens jeg må enda vente noen mnd før jeg kan dra ned til Hellas. Får håpe tiden går fort.  :cheers:

Margrethe

Huff, nå henger jeg skikkelig på etterskudd med å ønske god tur! Har jo sendt noen pm-er, men må vel ønske alle som reiser en riktig god tur allikevel! Kos dere i solen! :flower:
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Marit

Nå er det bare 2 uker igjen til Skiathos...  :cheers:
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me


Torill

Nå er det snart bare 23 dager til Per og jeg reiser til Lesvos :cheese:  Det kommer til å gå fort,for vi har masse å gjøre ute på hjemmebane. En GOOD del som ble lagt på is da jeg fant på å fly meg en tur til Kardamili :cheers: Håper godværet holder her hjemme,for nå males det hus så svetten renner  zthhhhhh Og så må man jo innom den betalte jobben også :blackeye:
Ingen kan alt - alle kan noe.

bengalow

...och på onsdag om en vecka lättar vi med destination Atén! Vi har inte ens köpt in senaste badmodet - det med lite vidlyftigare midjemått. Vi får göra en raid i klädesbutikerna under veckan, för att se om dom har något som passar. De gamla kläderna är för mindre människor har vi upptäckt, eller så krymper dom i vintergarderoben!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Torill

Merkelig det der Bengalow. Det samme sier Per :cyclops: Må nok på en handleraid jeg også. Min yngste datter (snart 18) mener at jeg absolutt ikke kan reise noen sted med det badetøyet jeg har. Hmm!
Ingen kan alt - alle kan noe.

bipbap

Vel, da har jeg kanskje valgt meg bosted. Det er jo nok å velge i på denne tiden da. Liker meg oppe i skråningen på Karfas, og nå har jeg valgt noe HØYT oppe i skråningen. Jeg liker å gå (det må man for å bo her). Har ringt og snakket med de, og jeg kan bare velge rom når jeg kommer

Jeg vil få denne utsikten:

[/img]

[/img]

En liten video av utsikten også. Jeg skal ikke bo på Dolfins som vist her, men rett i nærheten.


Katta

Litt av en utsikt. Tenk deg å sitte der på kvelden, med den fantastiske stjernehimmelen, utsikten til Karfas og Tyrkia i det fjerne, et glass Retsina og stearinlys. Mmmm jeg lengter til Chios.

Bra at det ordner seg med bosted for deg bipbap! Syns det er litt tidlig å ønske deg god tur, så jeg venter litt med det.

Torill

Hei Haris.
Ser at du også reiser til Lesvos 19 juni. Skal dere reise med Ving? I såfall så sees vi kanskje :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

brit

Quote from: \"bengalow\"...och på onsdag om en vecka lättar vi med destination Atén! Vi har inte ens köpt in senaste badmodet - det med lite vidlyftigare midjemått. Vi får göra en raid i klädesbutikerna under veckan, för att se om dom har något som passar. De gamla kläderna är för mindre människor har vi upptäckt, eller så krymper dom i vintergarderoben!!

Vi reiser mandag om en uke og har ikke hatt tid å tenke.....skal jo selge huset og har visning nå til søndag. Men det med badetøy kjenner jeg veldig til Bengalow...synes ikke de lager badetøy for voksne folk lenger.......Har trøbbel med å komme meg til butikken også...bilen står på verksted....så jeg har vært modig og bestilt ny badedrakt på \"airshop\"...tenk om de er utsolgt!!!! :flower:  :flower:  :flower:

Ole


Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...