Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Tjorven

Takk igjen, og reisefeberen er på oppadgående  ;D  Har hatt noen skikkelige deilige dager i Trøndelag også nå, som minner meg på hva sommer virkelig er  ;) Så får jeg ikke helt sjokk når jeg kommer nedover. Bare dager igjen, tjoho  8)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Diddi

Må bare passe på å ønske deg en fin-fin tur nedover til paradiset. Du reiser vel alene denne gangen, men blir sikkert en herlig tur allikevel. Dere får ta en ekstra skål fra meg nede på anti  ;) ;) Blir spennende å høre hvordan du liker deg på Sikinos, siden vi nok stikker innom der i September  :-* :-* Stor klem fra oss to i Halden !!
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

Frynse

6 dager igjen til Kefalonia, Lassi.
Ukjente trakter for oss Kykladefarere, men vi har hørt mye godt om øya.
Kjenner at reisefeberen begynner å melde seg nå.
Vi måtte varme opp litt med hjemmelaget gyros her forleden.

Tips, hva må man gjøre, hva bør man unngå og ellers annet som er kjekt å vite om øya og stedet mottas med takk.

Tjorven

Quote from: frudiddi on 21. May 14, 21:45:57
Må bare passe på å ønske deg en fin-fin tur nedover til paradiset. Du reiser vel alene denne gangen, men blir sikkert en herlig tur allikevel. Dere får ta en ekstra skål fra meg nede på anti  ;) ;) Blir spennende å høre hvordan du liker deg på Sikinos, siden vi nok stikker innom der i September  :-* :-* Stor klem fra oss to i Halden !!


Takk for det, frudiddi  ;D Ja, det blir hele 6 uker alene denne gang, så godt å "varme opp" på Anti de 3 første ukene  ;) Skal nok ta en skål for dere også, hadde jo gleden av å feire bursdagen min sammen med deg og gemalen for noen år siden. Veldig hyggelig!! Ha en god sommer dere også, du skal nok få tilbakemeldinger om Sikinos når jeg kommer hjem. (Er jo ikke på nett når jeg er i Hellas)

God tur til deg også, Frynse  :) Kan dessverre ikke gi deg noen tips ang Kefalos, siden jeg ikke har vært der, annet enn at jeg har hørt mye positivt om øya.
There are no strangers, only friends we haven't met.

Solgry

Jeg må også ønske deg en riktig god tur, Tjorven, og bursdagshilsener på forhånd, siden du ikke er innom forumet mens du er på ferie! :cheers3:
Regner med en blir en "stille og rolig" bursdagsfeiring..... :party: :sjampis: :cheers3: :ferie: :bravo: :yeah: :yeah: :yeah:

Og, selvsagt, god tur til alle dere andre som drar i disse dager!!!! Jeg må nok vente 3 mnd til, men den som venter på noe godt, osv.... :)
Lodotter er englenes tøfler.....

Tjorven

Tusen takk, Solgry  :)  Ja, det blir nok en like "stille og rolig" feiring som de smilyene du viser  ;D ;D ;D  Eller hva tror du, med Anders og Marjana i feiringsmodus, hihi  ;) Blri nok en artig bursdag, ja  8)
There are no strangers, only friends we haven't met.

kari

God tur til alle som reiser i disse dager.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Kritios

Om en uke sitter jeg på flyet til Chania for et 2 ukers deilig opphold der nede.
I forbindelse med at vi har pusset opp 3 av leilighetene der nede har vi bestilt en del møbler på Ikea i Chania (Souda, Ex Alex Pack).
Bestillingen ble mailet ned i begynnelsen av uka, og akkurat nå ringte de og sa at alle ting var på plass.
Levering "hjem" neste mandag klokka 12.
Dette funker bra ser det ut til  :D
Ønsker du et trivelig, stille og rolig feriested med panoramautsikt over Kretahavet ?
Velkommen til våre nyoppussede ferieleiligheter i Villa Marella i Tavronitis på Kreta:
http://www.villamarella.no
http://www.facebook.com/villamarella

Ole

På årets siste dag ble neste års første tur bestilt!  :winking: Tre uker i Hellas i juni/juli....Aegean/Olympic til Paros på nullkommasvusj, deretter Naxos og Athen! Juhuuuu!  :ferie:  KUN seks måneder igjen! :)

Anders

Høres bra ut! Så du drister deg tilbake over sundet, altså?  ;D

Ole

Det begynner å bli noen år siden sist vi var på Naxos, så det er på tide med et gjensyn. Og så vil tenåringene i reisefølget gjerne til Naxos.....det er visstnok veldig gode shoppingmuligheter der.

Anders

Vælkøm bækk. Akkurat det med shopping tror jeg kanskje du skal gjøre et forsøk på å tone ned.... man får ikke akkurat feber i gullkortet av det.  :D

Siste innlegg i forumet

Re: Syros mai 2024
by marjana | 05. Jun 24, 11:55:12
Værmeldingene er ikke helt enige, men det er mell...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...