Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Kristian

Quote from: Anders on 22. Aug 12, 22:09:34
Begynner å dra seg til nå, ja... bare tre uker til vi drar avgårde. Og kun drøyt to før det blir Namsos-bryllup... så det går kjapt unna :-)  Nesten så jeg begynner å kjenne reisefeberen...


Skal ikke si noe, men neste søndag kveld--------------
Kristian/Planer er til for å utsettes

filhellener

 Sitat fra: Tjorven på I dag kl. 02:46:08
Sitat fra: Anders på 22. august 2012, 22:09:34
Nesten så jeg begynner å kjenne reisefeberen...
  Og det herlige med denne feberen er at den føles bare bedre og bedre jo høyere den stiger  ;D Kan snart begynne å telle timer.... 8)
   Jeg ønsker deg og Sisi H E R L I G E  uker  :juble:  - på de to alldeles fantastiske øyene  :sol: :hjerte: :sol: dere skal besøke, Tjorven  :-- 
- og  ;)  - "finn ikke på n o e tull"   ;D   :vinke: 
Kari

mouche

Akkurat kommet hjem igjen fra Kreta nå i kveld, og nå er det fem uker til jeg skal nedover igjen! :bang:

kaka

KariK

Tommy

\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

kaka

Ser ut som du gleder deg til det, Tommy.
Det høres jo hyggelig ut, når så mange av dere skal treffes.
KariK

Tommy

Quote from: kaka on 23. Aug 12, 21:56:21
Ser ut som du gleder deg til det, Tommy.
Det høres jo hyggelig ut, når så mange av dere skal treffes.

Såklart ska det bli skoj att träffa andra o så, men mest gläder jag mig åt en veckas semester  :)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Tjorven

25. Aug 12, 02:13:31 #3463 Last Edit: 25. Aug 12, 08:08:53 by Ole
Quote from: filhellener on 23. Aug 12, 16:31:31
    Jeg ønsker deg og Sisi H E R L I G E  uker  :juble:  - på de to alldeles fantastiske øyene  :sol: :hjerte: :sol: dere skal besøke, Tjorven  :-- 
- og  ;)  - "finn ikke på n o e tull"   ;D   :vinke: 






Jeg skal prøve å la være, filhellener  ;)
I skrivende stund er det kun 14 TIMER til vi starter på reisa, med flybussen kl 0.400 hjemmefra  ;D   (Tenk å være så happy for å måtte stå opp midt på natta  ??? ) Det blir en laaaaang dag med fly Trondheim-Kjøben-Aten, videre med Olympic til Naxos, deretter båt til Paros, og utpå ettermiddagen/kvelden er vi "plutselig" på Antiparos  ;D Ganske utrolige egentlig, at man kan forflytte seg så langt på såvidt kort tid.
Vel framme er vi nok både ganske døgnville og slite, men ikke mer enn at det nok blir lysløypa oppgjennom Main Street-med avslutning på Doors samme kveld  ;D ;D ;D ;D ;D Kjenner jeg meg selv rett, og Sisi......
Dæven kor æ glær mæ!!!!
Og så kommer Sifnos og Milos  :-* :-* DET blir spennende det! Livet smiler, og jeg gliser stort tilbake  ;D


Ønsker alle dere andre som også reiser i disse dager en riktig god tur og en herrrrrrrlig ferie til landet vi er så glad i  :-* :-* :-*


Vi får hjelpe grekerne så godt vi kan på hver vår måte i disse tider! De gjør iallfall alt de kan og mer til for at vi skal få en fin ferie mens vi er der, som de alltid gjør, krise eller ei. Ære være dem for at de er et så flott folkeslag; gjestfrie, positive, hyggelige, hjelpsomme, arbeidsomme og imøtekommende, direkte og underholdene, alltid opptimistiske og møter oss som venner istede for fremmede. Og "hjelper" oss å finne roen mens vi er der. Siga Siga. Er det rart jeg gleder meg til å komme dit igjen, til mitt andre fedreland og møte disse herlige menneskene?
There are no strangers, only friends we haven't met.

Diddi

Uff,jeg er vel for sent ute,men ønsker deg og Sisi en riktig god tur  ;D Kos dere alt dere kan :vinke: :vinke:
Å undre seg er begynnelsen til større innsikt:)

Kristian

Tjorven er allerede døgnvill

Håper vi sees på Anti om ikke annet. Kommer dit neste søndag kveld i nitida. Det blir vel middag i form av noe enkelt på et enkelt sted og en tur i streeten. Tirsdag 3 vil vi vel rusle rundt, muligens stranda, ellers en lang lett lunsj i havna. Så om du er forbi sitter vi vel med hvert vårt lesebrett.
Kristian/Planer er til for å utsettes

Tjorven

Quote from: Kristian on 25. Aug 12, 09:51:51
Tjorven er allerede døgnvill

Håper vi sees på Anti om ikke annet. Kommer dit neste søndag kveld i nitida. Det blir vel middag i form av noe enkelt på et enkelt sted og en tur i streeten. Tirsdag 3 vil vi vel rusle rundt, muligens stranda, ellers en lang lett lunsj i havna. Så om du er forbi sitter vi vel med hvert vårt lesebrett.




Jamen DA er det godt mulig vi treffes. (Er nok litt mer døgnvill enn jeg trodde allerede, ja  ;D  Vi reiser jo ikke derfra før tirsdag morgen.
Takk for ferieønsker og god tur til deg også, frudiddi  ;D Som Kristian sier er jeg ganske døgnvill, eller fortoilla oppi topplokket. I natt "braker det løs", så håper reisenerva har fått roa seg litt til da  ::)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Ole

Hellas i oktober? Tenker, vurderer......sjekker priser. Apollo skal ha 6598 kr for en voksen fra Ålesund til Kreta i høstferien! NOT! Sjekker videre...  :)

Siste innlegg i forumet

Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...