Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Pjokken

Quote from: \"Livsnyteren\"Nå vet jeg snart ikke hvem ben jeg skal stå på zqr2333222222 Nå er det så nærme jeg skal dra så jeg får nesten ikke sove om nattan zxzaxxxxxxxxx Snart bare to dager igjen liksom zxzaxxxxxxxx

Nå begynner han sannelig å gå surr i tellinga å  zxzaxxxxxxxxx

Det er vel ikke noen grunn til å være redd for at han kommer for sent til flyet  zxzaxxxxxxxx

Marit

Quote from: \"PjokkenHan må vel holde det han har lovt av husarbeide  zxzeeeeefff

Jeg gleder meg mest til bildene av Arlitos i rengjøreruniform.  zqr2eeeeeeff
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Pjokken

Quote from: \"Marit\"
Quote from: \"PjokkenHan må vel holde det han har lovt av husarbeide  zxzeeeeefff[/quoteJeg gleder meg mest til bildene av Arlitos i rengjøreruniform.  zqr2eeeeeeff

Bli bærre lækkert !

bipbap

Quote from: \"xristina\"Tusen hjertelig! Det skal bli godt å få fri fra dette galehuset jeg jobber i!  ztweeeeeeeee

Riktig god tur til alle som reiser mens jeg er borte! Jeg skal nå forsøke å logge meg på her en gang i blant for å sjekke hva som skjer, og kanskje avlegge en liten rapport!

Ja, la oss få litt rapport underveis da, spennende det!
P.S Jeg vet alt om å jobbe i et galehus  :wink:  Godt med ferie ja ...

Anne

Jeg vil bare ønske alle som drar sydover nå en riktig god ferie. En spesiell hilsen til deg Ingrid, vi treffes på Afrodite etter turen. Litt ekstra til Livsnyteren også siden vi nesten er naboer. Kos deg hos Pjokken. Brit, vi treffes kanskje på Skiathos. Nå er det bare 5 dager igjen og jeg kan nesten ikke puste for hele meg er full av sommerfugler og glede.
Masse sommerhilsner til dere alle fra meg. vzdfdd
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Livsnyteren

Quote from: \"Pjokken\"
Quote from: \"Livsnyteren\"Nå vet jeg snart ikke hvem ben jeg skal stå på zqr2333222222 Nå er det så nærme jeg skal dra så jeg får nesten ikke sove om nattan zxzaxxxxxxxxx Snart bare to dager igjen liksom zxzaxxxxxxxx

Nå begynner han sannelig å gå surr i tellinga å  zxzaxxxxxxxxx

Det er vel ikke noen grunn til å være redd for at han kommer for sent til flyet  zxzaxxxxxxxx

Du vet vel hvordan jeg teller.I dag er det onsdag også er det torsdag og fredag drar jeg 2 minutter på tolv zqr2333222222 Altså snart to dager igjen zxzaaaaaaaaaa

xristina

Du er vel ferdigpakket også du, Livsnyteren? Jeg har ikke begynt enda jeg, enda jeg reiser til Gmoen i morra på denne tida... zwwhhhhaaaxxxx Og i morra er det jobb først. Vel, vel - jeg rekker det nok! :-)

Livsnyteren

Jeg har pakket alt jeg skal ha med meg,men jeg mangler kofferten zqr2333222222 Men jeg har jo en dag mer en deg å pakke på xristina så det skal nok gå zqr2333222222
Du får ha en kjempetur da xristina hvis jeg ikke ser deg på forumet i mårra.Men du hvet jo at du får det helt topp du,ikke sant zxwwwwwwwwwa

xristina

Da er du lenger enn meg ja - som jeg mistenkte. Tror du at du kunne stikke en tur innom meg og pakke litt? ;-)

Neida, det er jo vasket og strøket, så det er bare å sortere ut det jeg faktisk skal ha med, og pakke det ned. Mest redd for å glemme sånne viktige småting som ladere av ymse slag o.l., men jeg tror jeg har funnet fram det meste etterhvert som jeg har kommet på det. :-D

Livsnyteren

Ja da jeg kan pakke for deg også jeg,så går tiden litt fortere zqr2333222222 Og husk laderen til den fantastiske mobilen din da zttrrrrrrr

xristina

Jepp - den ligger klar! ;-)

Nå er det natta her. Siste natt i senga mi på tre uker...

kari

God tur til alle dere som drar i helga. Husker ikke alle, så nevner ingen.

Håper dere tar dere tid til å skrive litt til oss som sitter hjemme og lengter. Også blir det vel mye skriving og bilder etter turene tenker jeg.

GOD TUR ALLE SAMMEN zxzaaaaaaaaaa
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...