Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Ninette

Quote from: \"xristina\"Norge er flott! Ikke tvil om det. Men jeg klarer ikke å slappe av så mye her som i Hellas. Alltid noe som skal gjøres her... :-)

Du har et poeng, det er alltid noe som skal gjøres....
Rundtomkring - Ekte turglede
www.rundtomkring.no

Liv

Quote from: \"Ninette\"
Quote from: \"anemone\"Kanksje det ja...... zqr2eeeeeeff

Ellers er du godt i gang med forberedelsene!
Blir spennende og koselig å treffe på deg på Kreta og høre hvordan du har det der....
 zwwhhhhaaaxx

Forberedelsene mine, Anemone, bortsett fra den praktiske planleggingen, er å lese gresk og bli klar til å forlate jobben :-)

Det skal bli hyggelig å treffe deg i greske omgivelser. Håper vi kan treffes på Kreta selv om jeg ikke bli deprimert - jeg blir sjelden det :-)

Nei,deprimert tror jeg nok ikke du blir der....
jeg er sikker på at du får det som plommen i egget!
Men koselig å treffe deg uansett humør...

Liv

Quote from: \"Ninette\"Norge er også et deillig land :-) Spesielt når været er så herlig som nå.

Ja,Norge er også flott!
Jeg skal til uka på fjellet, skal storkose meg der i et par uker.

brit

Quote from: \"xristina\"Norge er flott! Ikke tvil om det. Men jeg klarer ikke å slappe av så mye her som i Hellas. Alltid noe som skal gjøres her... :-)

Kunne ikke blitt mere enig xristina........når jeg/vi reiser til Skiathos legges alle \"bekymringer\" igjen hjemme og vi lever i nuet hver dag. Det er 100% prosent ferie! zqr2333222222 Ønsker deg GOD TUR TIL KOS!!!! Du kommer nok til å få det helt topp! zqr2333222222
Jeg er ikke misunnelig...drar jo  den 18. til Skiathos. zwwhhhhaaaxx

brit

Quote from: \"Livsnyteren\"Nei nå klarte jeg ikke å vente lenger.Nå kom kofferten fram for det er jo tross alt bare 6 dager igjen til jeg drar zqr2333222222 Jeg har sommerfuler langt opp i halsen snart zxzaxxxxxxxxx

Du sitter vel på koffertlokket nå Arli og bare venter på avgang? zxzaxxxxxxxxx
Ønsker deg en KJEMPETUR ned til Pjokkens paradis. Kooooooos  deg masse!!!!! zttrrr

Livsnyteren

Quote from: \"brit\"
Quote from: \"Livsnyteren\"Nei nå klarte jeg ikke å vente lenger.Nå kom kofferten fram for det er jo tross alt bare 6 dager igjen til jeg drar zqr2333222222 Jeg har sommerfuler langt opp i halsen snart zxzaxxxxxxxxx

Du sitter vel på koffertlokket nå Arli og bare venter på avgang? zxzaxxxxxxxxx
Ønsker deg en KJEMPETUR ned til Pjokkens paradis. Kooooooos  deg masse!!!!! zttrrr

Det har du helt rett i Brit zqr2333222222 Tiden vil liksom ikke gå fremover og jeg gleder meg som jeg nesten ikke har gjort før.Og er det noe jeg er grusomt flinktil så er det å kose meg zxzaxxxxxxxxx

Liv

Quote from: \"Livsnyteren\"Tiden vil liksom ikke gå fremover og jeg gleder meg som jeg nesten ikke har gjort før.Og er det noe jeg er grusomt flinktil så er det å kose meg zxzaxxxxxxxxx


Ønsker deg en flott ferie!
Kos deg masse......

Klem fra meg.       zwwhhhhaaaxx

xristina

Quote from: \"brit\"Kunne ikke blitt mere enig xristina........når jeg/vi reiser til Skiathos legges alle \"bekymringer\" igjen hjemme og vi lever i nuet hver dag. Det er 100% prosent ferie! zqr2333222222 Ønsker deg GOD TUR TIL KOS!!!! Du kommer nok til å få det helt topp! zqr2333222222
Jeg er ikke misunnelig...drar jo  den 18. til Skiathos. zwwhhhhaaaxx
Takk for det, Brit - og riktig god tur til deg når den 18. kommer. Det er ikke lenge igjen... :-D

Liv

God tur til deg Brit og Xristina også....og andre hvis jeg har oversett noen som skal resie med det første.

Ha en flott ferie!

 zqr2333222222

brit

Takk for det både Xristina og anemone! Ja, vi gleder oss, men ble litt forskrekket når 15 døgns varslet sa 37 gr. på Skiathos den 18.juni. zqr2333222222  Det er for hett for meg, derfor reiser vi alltid i september. Denne uken er bare for å piske opp stemningen og for at vi hadde lyst til å se øya \"vår\" på forsommeren. I dag når jeg sjekket så hadde det heldigvis roet seg ned til 31 gr....ja,ja , det får bli som det blir. jeg gleder meg utrolig til å hive meg i Egeerhavet. zqr2333222222  zqr2333222222

kos44

Ha en underbar vistelse i PARADISET Xristina. Om du har vägarna förbi lango så kan du väll hälsa yannis från ulf.   zxzaxxxxxxxx
mvh.ulf&annika
KOS LOVER

xristina

Takk for det, Ulf! Det er klart at jeg skal hilse dersom det passer seg sånn! :-)

Det skal bli godt å komme til paradiset igjen...

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...