Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Livsnyteren

Quote from: \"bengalow\"Ni skall bara veta, att temperaturen här nere just nu står på 26,7º !! Det är en liten vind som svalkar, men jösses, det är nästan obehagligt varmt. Hoppas att det inte är så varmt i Grekland om 2 dagar!!!

Når det nærmer seg 30 grader så kaster jeg stillongsen zqr2333222222 26 grader bengalow er vel ikke så ille.Når tempraturen nærmer seg 40 grader,da tar jeg fram parasollen zttrrrrrrr

xristina

Triton; dere reiser vel i morra? Ha en flotters tur og stikk innom her og fortell oss hvor fælt dere har det... ;-)

Ha en flott sommer i Hellas!

gesse

Ønsker alle som nettopp har reist  - og de som skal avgårde de nærmeste dagene -  en riktig god ferie. zthhhhhh

Er helt sikker på at ferien er vel fortjent.

Tommy: Hils til Samos fra meg. zwwhhhhaaaxx

Tommy

Quote from: \"gesse\"Ønsker alle som nettopp har reist  - og de som skal avgårde de nærmeste dagene -  en riktig god ferie. zthhhhhh

Er helt sikker på at ferien er vel fortjent.

Tommy: Hils til Samos fra meg. zwwhhhhaaaxx

Jag ska hälsa till hela Samos från dig  zqr2333222222
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

brit

God tur Tommy! det er vel nå du etterhvert skal til Skopelos også.?zqr2333222222 Håper du får det kjmpefint både på Samos og på Skopelos. zttrrr

Barbro

Ønsker deg en flott ferie,Tommy zqr2333222222 ,nyt livet!
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Tommy

Tack för välönskningar, och njuta livet ska jag göra, Winther. O visst blir det också Skopelos i denna omgången, Brit, ser verkligen fram emot att få komma dit, så mycket gott som jag hört om den Ön och sporaderna.

Det är ju några dagar igen innan jag far, men det kribler o krabler i kroppen nu, o så mycket uträttat på jobbet blir det ikke. Tur man har förstående kollegor  zqr2333222222
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Ingrid

Quote from: \"Livsnyteren\"Jeg drar tidlig på morgenen fra Gardermoen.Ja vi har bare 14 dager igjen nå til vi er på vei Ingrid.Og jeg gleder meg ekstra når regnet detter ned som nå zqr2333222222 Når skal du dra på dagen da?

Og nå er det bare litt over en uke igjen før vi drar  cxsdfafddddddd
Ser du ligger før meg i løypa neste lørdag, flyet vårt går ca 4 om ettermiddagen. Synd det ikke er omtrent på samme tid da, så kunne vi ha hilst og ønsket hverandre riktig god tur.  zqr2333222222

Ingrid

Quote from: \"anemone\"Heldig grisen som skal til Saloniki...skal du til Halkidiki?!

Jepp jepp, Anemone, du har helt rett, drar til Athytos, Halkidiki med 3 venninner.  qwwqdddddd
Hvis jeg ikke husker feil, så har du vært der?

Livsnyteren

Quote from: \"Ingrid\"
Quote from: \"Livsnyteren\"Jeg drar tidlig på morgenen fra Gardermoen.Ja vi har bare 14 dager igjen nå til vi er på vei Ingrid.Og jeg gleder meg ekstra når regnet detter ned som nå zqr2333222222 Når skal du dra på dagen da?

Og nå er det bare litt over en uke igjen før vi drar  cxsdfafddddddd
Ser du ligger før meg i løypa neste lørdag, flyet vårt går ca 4 om ettermiddagen. Synd det ikke er omtrent på samme tid da, så kunne vi ha hilst og ønsket hverandre riktig god tur.  zqr2333222222

Jeg er nok litt før deg ute der ja..hehe zqr2333222222 men jeg får ønske deg en skikkelig god tur her da når den tid kommer.Må si det er litt inspirerende å se se 9 tallet på counteren min i dag zxzaaaaaaaaaa Nå er det ikke lenge igjen zqr2333222222

Katta

Ha det bra alle sammen! Reiser til Oslo i morgen, og videre til Chios på lørdag. Plages med datamaskinen, så jeg må si hade nå når den virker. Velkommen etter Livsnytern! Regner med at jeg treffer deg og Pjokken når du kommer nedover, har Pjokkens tlf nr. Den første uka orker jeg ikke å ha noen avtaler - trenger å stresse ned.

Livsnyteren

Quote from: \"Katta\"Ha det bra alle sammen! Reiser til Oslo i morgen, og videre til Chios på lørdag. Plages med datamaskinen, så jeg må si hade nå når den virker. Velkommen etter Livsnytern! Regner med at jeg treffer deg og Pjokken når du kommer nedover, har Pjokkens tlf nr. Den første uka orker jeg ikke å ha noen avtaler - trenger å stresse ned.

Hade så bra katta.Jeg kommer snart etter.Det skal ikke bli så ille med ferie nå nei zqr2333222222 Ja jeg håper virkelig at vi møtes der nede.Det må vi få til zxzaaaaaaaaaa

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...