Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Tjorven

Er det du som er reiseleder og administrator for disse gutta-boysene, Anders? Artig med gutte-tur også, tenker jeg ;)
Selv er jeg så glad for at jeg fant enveistur med Apollo, t.o.m fra Trondheim. Betalte jo nesten det dobbelte ifjor,fra Oslo, fordi jeg måtte ta tur/retur, selv om jeg bare benytta den en vei.
Dere får vel henge på gjerdet ei stund, så ordner det seg nok ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Torill

Da er Pargaturen i boks for Tjorven og meg :cheers:  :cheers:
23 august letter vi fra Gardermoen til to herlige uker i Parga :flower:  :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Magnolia

Herlig Torill. Gratulerer til dere begge. Dette blir nok en spennende og vellykket tur. :)
Gleder meg alt til å lese reiseskildringen. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Tjorven

Takk for det, Magnolia.
 Vi fikk oss forøvrig en liten kalddusj før ferien i det hele tatt var bestilt, faktisk. Jeg var innom for å sjekke tilgjengeligheten på bostedet vi hadde sett oss ut, og så at det var få plasser igjen. (Det hadde tidligere vært begrensninger de neste ukene, så det var best å følge med) Vi ble enige om å bestille med en gang, men da vi begge var inne på siden, var det plutselig ingen plasser igjen. Ouææææ, hva gjør vi nå???

Etter litt fram og tilbake på telefon, gikk vi tilbake til siden, og der var den sannelig satt opp igjen. Torill heiv seg rundt og fikk bestilt i en fei, mottok bekreftelsen, og dermed var turen i boks. Puuh!!!
There are no strangers, only friends we haven't met.

Torill

Ingen kan alt - alle kan noe.

Tjorven

Ja, det var deilig å få denne turen i boks også :)
Nå driver jeg og forhandler om bosted i havna på Antiparos, og da er alt klappet og klart der også. Du verden som jeg gleder meg til 2 turer  :cheer:  :cheer:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Katherina

:cheers:  :sunny: GRATULERER ALLE OG EN HVER MED TURER SOM ER BESTILT! :sunny: Sol og sommer og deilige feriemål. Det gjør godt i vinterkulda!
 :hello1:  :blob5: Tror vi er litt sprø nå eller er det snarere en vane? En god vane. Vi er liksom kommet inn i det - en tur til Hellas i mai og en i august/ september. Jeg har ikke våget å tenke tanken engang - at det skulle bli augusttur i år. Trodde det fikk klare seg med 3 uker i Kardamili i mai og nå: I løpet av 2 dager har vi bestemt oss:  
:thumbleft: 2 UKER PÅ SAMOS - PYTHAGORION - I AUGUST!!!! :thumbright:  Ikke til å tro!

Tjorven

Gratulerer til deg også, Katherina. Lurer på om vi er blitt påvirket av hverandre her inne  :jive: For noen år siden \"nøyde\" jeg meg med en 2-3 ukers Hellasferie pr år, men det holder ikke lenger  :bounce:  for nå er jeg blitt avhengig av både forumet og mine to Hellaturer hvert år   :flower:  Og enda vil jeg ha mer, hvor skal dette ende  :scratch:
There are no strangers, only friends we haven't met.

kaka

Så flott, Katherina! Det blir deilig!
Ja, vi vil gjerne ha (minst) to turer årlig til dette landet som gir oss så mye glede. Og, som Tjorven nevner, - resten av året varmer vi oss her inne på forumet.
KariK

Tjorven

Nå er også bosted på Antiparos i boks. Det blir Roccos Studio i av havna ved vindmølla. Ikke havutsikt, men stort studio med kjøkken og koselig terasse :) Kort vei (for vonde føtter) til både Psaralikistranda og midt i smørøyet av tavernaer, butikker osv.
Er det noen av dere som har bodd der, forresten?
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Nei, men Roccos er jo liksom \"midten\" det...

Tjorven

Ååå, har jeg blingsa helt nå eller? Det ligger nå iallfall til venstre for kaia der lillebåten fra Pounda legger til....sett med snuten mot byen. Og det er vel ganske i enden av havna mener jeg...
There are no strangers, only friends we haven't met.

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...