Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Anders

Hm... hjem sjuogtjuende, ja... hehe... tror vi må flytte forumtreffet en uke eller to da! :-)
Hvor lenge har du tenkt å være da, Tjorven?

Niaas

Uvant å ikke ha klar noen booket tur på denne tiden, men vi satser på å komme oss til Karpathos en eller annen gang i slutten av mai/begynnelsen av juni. Kanskje vi må dra via Rhodos, men det går sikkert greit.
Now, I have decided, I am Olymbitic.
Because I, myself am iron, and your place, magnetic!

Torill

Quote from: \"Tjorven\"Og må jeg få bruke dette som en overgang tilbake til tråden?
For nå har jeg bestilt returen ;) med tanke på Antiparos. Aner ikke når jeg reiser TIL ennå, men retur FRA Santorini er booket og betalt den 27/6. Måtte bare slå til på Norwegians billigtur for under 500-lappen (forøvrig eneste returdato fra S i juni) og ser på det som en julegave til meg selv :)

Så nå er det bare å finne ut når og hvordan jeg skal komme meg TIL Antiparos. Godt å ha deler av første Hellastur i boks. Jippi :)
Har ikke fått snakket med deg,men Parga frister meg mest Tjorven :flower:\"høstturen\" vår,mener jeg :cheese:  :cheese:  :cheese:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Tjorven

Quote from: \"Anders\"Hm... hjem sjuogtjuende, ja... hehe... tror vi må flytte forumtreffet en uke eller to da! :-)
Hvor lenge har du tenkt å være da, Tjorven?

Hvor lenge? Hele tia  :drunken: hehe. Kan godt tenke meg samme som  fjor, ca 1 mnd kjennes veldig bra ut. Så får tiden vise.... Og når skal det være forumtreff sa du?

Og Torill:
Parga frister absolutt til gjenbesøk, men se litt på Tilos også da  :flower: Flyfilla har jo alltid lyst på ei \"ny\" øy, men det finner vi nok ut av før høstreisa vår  :blackeye:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Blir første eller andre lørdagen i juni... hvis lykken står den kjekke bi :-)
Ikke noe \"treff\" spikret ennå, bare noen små hint :-)
(kanskje på tide å fyre opp igjen den gamle tråden om dette temaet...)

Tjorven

There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Ikke så mye å fyre mot... vi får vente til \"jippi-kalenderen\" har fått noen flere markeringer :-)
Har jo ikke bestilt noe selv en gang, bare fått et hint fra mine guttaboys-naboer om at de kunne tenkt seg \"litt senere\" enn slutten av mai. De sier det må da være varmere da, men mistenker at de egentlig ønsker seg litt mer \"æksjen\" :-)

Tjorven

Da er iallfall jeg på plass, om jeg får det som jeg vil ;) Har jo liksom planer om å få til en måned der nede, men alt kommer an på priser på fly og bosted, så det gjenstår å se. Håper det dukker opp noen hyggelige salgspriser på flybillett-fronten i januar  :laughing6:
There are no strangers, only friends we haven't met.

Anders

Hadde vært jysla kjekt å få noe til. Er liksom litt spesiellt når man vet at man møter mennesker med den samme gløden og interessen. Men vi har jo god tid... er jo ikke før neste år :-)

Tjorven

Ikke glem at tia går jysla fort når man runder svingen da, Anders ;)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Tjorven

:cheers:  Jippiiiiiii  :cheers:
Nå er begge flybillettene i boks, så Antiparos, here I come again. Har nettopp bestilt enveistur Trondheim-Santorini den 29.mai med Apollo. Kr 1598 var en meget overkommelig pris, og det var bare 2 plasser igjen, så jeg slo til på flekken :)

Så deilig det skal bli å reise direkte fra Trondheim  :flower: og samtidig komme seg videre til Antiparos samme dag  :bom: Nå er det bare å starte nedtellinga til en hel måneds herlig ferie  :cheers:
There are no strangers, only friends we haven't met.

MaFi

Trallalla! Da er ferien bestilt... Det blir Naxos i år (igjen) - ikke Kardamili, siden jeg reiser sammen med opptil flere som ville til - ja, nettopp, Naxos...  men jeg klager ikke!
:-)

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...