Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Torill

Ha en riktig god tur Frost :flower: Nå går det fort ja! Gleder meg veldig :flower:  :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

God tur til deg også Marit!!! :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Frost

God tur til deg også Torill! :flower:

God tur til Katherina, Znoken, Marit og alle dere andre som reiser snart. :flower:

Barbro

God tur til dere alle :flower: .Aj..jeg blir reisesjuk her gitt,og Hellastur blir det nok før høsten slår til.Kos dere masse,alle dere som reiser..nyt,nyt :cheers: !
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Mixelite

Quote from: \"Barbro\"God tur til dere alle :flower: .Aj..jeg blir reisesjuk her gitt,og Hellastur blir det nok før høsten slår til

Du har jo blitt helt sprø Barbro!  Herlig! :cheers: Jeg unner deg det virkelig! Og ser frem til at jeg kan være like sprø :-D

Barbro

Quote from: \"Mixelite\"
Quote from: \"Barbro\"God tur til dere alle :flower: .Aj..jeg blir reisesjuk her gitt,og Hellastur blir det nok før høsten slår til

Du har jo blitt helt sprø Barbro!  Herlig! :cheers: Jeg unner deg det virkelig! Og ser frem til at jeg kan være like sprø :-D
Ja,mix :laughing6: ...Hellas sitter så dypt..med alle sine feil og mangler,med all sin nytelse,og all sin glede..hjertet er aldri i ro,delt mellom to land...
Avstanden er..som sikkert mange kan bekrefte..det fryktelige ordet økonomi :pukeleft: ..
En \"omvurdering\" av hva som er viktig i livet er svært sentral,og jeg er vel godt på vei ettersom status i form av flotte møbler og..være like fin som naboen..betyr nada for meg.
Får jeg leve så skal jeg bruke tia mi på livskvalitet :love: .
Med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise..

Katherina

:cheers:  :hello1:  :sunny: Jeg ønsker alle som drar til sine etterlengtede feriemål i løpet av juli en rikltig god tur og en trivelig ferie. Kos dere og nyt livet! :drunken:  :hello1:

 :flower: Skjønner deg så godt, Barbro. Jeg kunne ha reist støtt jeg og da vet jeg hvor de fleste turene hadde gått til. Drømmer om en laaaaaang tur og god tid i Nord Hellas. Men de penga.  :drunken:

Torill

Quote from: \"Mixelite\"
Quote from: \"Barbro\"God tur til dere alle :flower: .Aj..jeg blir reisesjuk her gitt,og Hellastur blir det nok før høsten slår til

Du har jo blitt helt sprø Barbro!  Herlig! :cheers: Jeg unner deg det virkelig! Og ser frem til at jeg kan være like sprø :-D Det gjør jeg også!!! :cheers:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Nå går tiden veeeldig sakte :blackeye:  :blackeye:  Har nok å ta meg til,det er ikke det. Men det norske sommerværet gjør meg GAL AV LENGSEL ETTER SOL OG VARME!!! Og å komme tilbake til Molyvos er veldig spesielt! Hadde en helt fantastisk uke der ifjor!!!
KOMMER SNART :bounce:  :bounce:  :bounce:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Thera

..Don`t dream your life, live your dreams..

Katherina

:flower:  :sunny:  :blob5: EN RIKTIG GOD TUR TIL LESVOS, FROST! TIL SOL OG VARME OG HERLIGE GRESKE OPPLEVELSER!  :love10:  :glasses1:
Kos dere og nyt livet  :drunken:
Og når dere kommer hjem så er det vår tur! Å, så herlig det skal bli! Gleder meg veldig til å komme tilbake til Lesvos.  :drunken:

Frost

Tusen takk Katherina! :flower:

Må innrømme at jeg begynner å få reisefeber. Jeg har begynt å pakke i 4 kofferter. Mannen fikser den femte selv. ;)
Ønsker deg også en fin tur når det er deres tur. :flower:

Siste innlegg i forumet

Re: Turister mister livet på øyer i Hellas
by kaka | 06. Jul 24, 21:27:30
Viktige påminnelser....
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...