Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

kaka

Ønsker deg en kjempefin tur, Sjøløve! 3 uker, det høres deilig ut, det. :flower:
KariK

Poppi

God tur Sjøløve! Vi kommer etter om fire uker! Kalymnos, Astypalea, Telendos og Leros? Eventuelt en tur til Amorgos dersom det passer med båt. :flower:

Sjøløve

Quote from: \"kaka\"Ønsker deg en kjempefin tur, Sjøløve! 3 uker, det høres deilig ut, det. :flower:

Tusen  takk, Kaka  :cheers:  :cheers:
Ja, herlig med 3 ukers ferie, selv om ikke hele tiden skal tilbringes i  Hellas  :flower:
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Sjøløve

Quote from: \"Poppi\"God tur Sjøløve! Vi kommer etter om fire uker! Kalymnos, Astypalea, Telendos og Leros? Eventuelt en tur til Amorgos dersom det passer med båt. :flower:

Tusen takk, Poppi  :flower:
Det er bare så herlig å ha noe å se fram til - Telendos er jo bare en liten perle av ei øy - det blir nok flere turer over dit fra Kalymnos  :sunny:
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Tzasiki

God Hellasferie  til:

 :flower: Evlis til Kreta. :cheers:

 :flower: Sjøløve.- Og til de vakre \"perlene\" Kalymnos ,Leros og Telendos!! :cheers: Har selv vært på alle disse tre små øyene, og vil tilbake!!! :cheers:  :cheers:

Heidrun

God tur til alle som  reiser i nærmeste fremtid.
Nå er det kun 1 uke til avreise for meg også. Men dette begynner dere garantert å bli drittlei av å høre
Yamas til livet og til

Svein~B

Quote from: \"Poppi\"God tur Sjøløve! Vi kommer etter om fire uker! Kalymnos, Astypalea, Telendos og Leros? Eventuelt en tur til Amorgos dersom det passer med båt. :flower:

Det går båt nesten hver dag fra Astypalea til Amorgos. Jeg kan godt følge deg til båten   ;-)
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

kaka

Quote from: \"Heidrun\"Nå er det kun 1 uke til avreise for meg også. Men dette begynner dere garantert å bli drittlei av å høre

Neida, Heidrun. Du har bare din egen form for nedteller (eller ticker...) :flower:
Skjønner godt at du gleder deg, jeg, og vil minne deg selv og oss andre på det. Ville jo vært forferdelig å glemme.
KariK

Poppi

Quote from: \"Svein~B\"
Quote from: \"Poppi\"God tur Sjøløve! Vi kommer etter om fire uker! Kalymnos, Astypalea, Telendos og Leros? Eventuelt en tur til Amorgos dersom det passer med båt. :flower:

Det går båt nesten hver dag fra Astypalea til Amorgos. Jeg kan godt følge deg til båten   ;-)

Snill du ja! Det går en båt hver dag, men kl. 05.15! Æ nækte :bounce:

Svein~B

Quote from: \"Poppi\"
Quote from: \"Svein~B\"
Quote from: \"Poppi\"God tur Sjøløve! Vi kommer etter om fire uker! Kalymnos, Astypalea, Telendos og Leros? Eventuelt en tur til Amorgos dersom det passer med båt. :flower:

Det går båt nesten hver dag fra Astypalea til Amorgos. Jeg kan godt følge deg til båten   ;-)

Snill du ja! Det går en båt hver dag, men kl. 05.15! Æ nækte :bounce:

Blir det for tidlig? Vi kan jo bare feste hele natta?! Den kommer klokka 02.40 eller noe sånt. Det går sikkert an å gå om bord da og legge seg til å sove ombord. Men du må jo opp klokka 06.30 for å gå i land. Eller jeg kan samle en gjeng som bærer deg på land, så du bare kan sove videre?!  :-)
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Riitta

Känns lite konstigt i hjärtat nu när så många åker till Kalymnos och jag blir hemma :cyclops: Sjölöve med sin man, vår dotter och barnbarnet åker i morgon. Flickorna i familjen kommer och stanna där tre veckor så det är inte svårt och räkna ut var mina tankar finns dom veckorna :cyclopsani:

God tur alla ni som åker nu :bom:

Riitta

Tommy

lite konstigt känns det att inte vara på väg till eller i grekenlandet nu, men va fasiken jag har ju redan varit där 2 gånger i år  :bom:

HA EN GO SEMESTER ALLA SOM ÄR PÅ VÄG NU  :flower:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...