Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

kari

Her var det noe jeg ikke skjønte. Har jeg skrevet noe jeg ikke skulle skrevet, og som har kommet ut som \"xxxx skrevet\"??

Jeg finner ikke dette igjen heller.

Uansett, det har i alle fall ikke vært meningen å bruke ord som ikke egner seg på trykk.

Eller kanskje jeg har misforstått alt. Og det er vel kanskje det mest trolige.  ztweeeeeeeee
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

xristina

Quote from: \"kari\"Her var det noe jeg ikke skjønte. Har jeg skrevet noe jeg ikke skulle skrevet, og som har kommet ut som \"xxxx skrevet\"??

Jeg finner ikke dette igjen heller.

Uansett, det har i alle fall ikke vært meningen å bruke ord som ikke egner seg på trykk.

Eller kanskje jeg har misforstått alt. Og det er vel kanskje det mest trolige.  ztweeeeeeeee
Om du ser på det jeg har sitert fra deg nå, så står det \"Kari skrevet\" foran sitatet i stedet for Kari skriver, eller Kari skrev. Det er det som er galt. Ikke noe du skrev.

kari

Ja der ser du; det var jeg som misforsto.  erwwrewwrrwrrr

Er overhodet ikke overrasket. Bra at jeg ikke hadde slengt med leppa da.

Men lover å prøve og holde benene i kors utover sommeren. Vil jo ikke har slike rykter på meg zqr2333222222  zqr2333222222
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Pjokken

Quote from: \"cubical\"
Quote from: \"Livsnyteren\"Ja du får dra ned å sjekke forholdene nå før jeg kommer ned cubical zqr2333222222 Jeg tror vi får det kjempebra der nede i Pjokkenland jeg zxzaxxxxxxxxx

Blir nok ikke lange stunden der nede før vi treffer ham tenker jeg :-). Synd at det ikke var litt overlapp fra vi reiser til du er der. Vi har nok satt kursen for Athen for lengst når du kommer til Chios.

Han dukker nok opp ja  zxzaxxxxxxxxx

cubical

Ja du, nå driver den verste panikken å brer seg her, driver med siste rest av pakking og i tillegg har venner av oss knust boligen sin på en stein (vel et skjær heter det vel, de bor i båt) så da blir det litt ekstra mas med rydding og vasking før vi reiser av gårde siden de bor hos oss mens vi er i hellas.

Jeg har kontroll på passet, booking nummeret på bilettene, dykkemasken, snorkelen, kameraet, fjellstøvlene, kona, sandalene og kredittkortene så i verste tilfelle reiser vi på noen minutters varsel :-).

Livsnyteren

Du får ha en kjempegod ferie nede på Chios cubical zqr2333222222 Og så får du gjøre Chios klar til jeg kommer om noen uker zwwhhhhaaaxxxx

Tommy

Ha en god resa o en riktigt god ferie  zqr2333222222
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

xristina


cubical

Takker,... da setter jeg kursen mot min kone for så å ta \"bussen\" til Athen og ønsker dere alle gode drømmer om deres ferie! Skal ta godt vare på pjokken også :-). God 17. mai til dere alle, spis masse is!

Det blir en laaaaang reise denne gangen, er ikke fremme på Chios før en gang etter 06 i morgen tidlig, men det tar tross alt kortere tid enn å vente på båten ut dit.

kari

Ha en riktig god tur cubical og kone. Kos dere på chios så skal vi ta oss av 17. mai. Hils pjokken. zqr2333222222
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Livsnyteren

Nei nå begynner jeg å lengte nedover for alvor.Nå er det bare 22 dager til jeg sitter på Gardis og venter på flyet som skal ta meg nedover til Athen zxzaaaaaaaaaa Der står Pjokken og ønsker meg velkommen og så tar vi bussen til Pireus.Der tar vi litt deilig gresk lunch og snart så kommer båten som tar oss ut til Chios.Etter en deilig båttur ankommer vi Chios og den greske atmosfæren zqr2333222222Det er i hvertfall slik jeg ser reisen for meg zttrrrrrrr  Jeg bare sier,er det noe rart at jeg gleder meg veldig zwwhhhhaaaxx

Anne

Reisefeberen melder seg for alvor nå. Det er 25 dager til take off. Da ligger Skiathos for mine føtter. Det er mitt paradis. Er det flere her som synes Sporadene er drømmen?
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...