Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

xristina

God tur, Margrethe!
Bedre sent enn aldri... :-)

SiwH.

Nå tenker jeg Margrethe koser seg fælt på Karpathos!  zqr2333222222

Ja, jeg må nok innrømme at jeg er litt misunnelig.  zwwhhhhaaaxx

kari

Nå tror jeg det er mange som koser seg både i athen, på karpathos og chios...... og sikkert enda flere steder.

Håper dere har det kjempebra alle sammen. Kos dere masse. zwwhhhhaaaxx
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Mixelite

huff, jeg håper Margrethe fikk boken før hun reiste. Alt har stått på hodet her, så jeg kom meg alt for sent avsted til posthuset med den :(

Jaja, med eller uten bok; Jeg håper det blir en knallfin ferie!

Mixelite

Quote from: \"Frost\"Hadde sikkert vært fint å dra til et sted utenfor turistløypa også. Men det er så mye styr å dra til Oslo først med 3 unger på slep. Må ha overnatting også da.

Vi pleier å overnatte eller kjøre inn på natta. I år har Hellaswings avgangstider som gjør at vi kan ta morgenflyet til Gardermoen. Det blir bra. -Bortsett fra at jeg er litt nervøs for å rekke å få ut kofferten, sjekke inn på Chiosflyet og rekke gaten :s

-men Kreta er helt sikkert ikke noe dårlig alternativ til laang reiserute :-D Kanskje jeg tar meg en tur dit selv også en gang. Den står iallfall høyt oppe på lista over øyer jeg kunne tenke meg å besøke, og siden det går direktefly dit herfra også, så ville den nok nærmest være et førstevalg! Hvis jeg altså klarte å løsrive meg fra Chios. ;-)

cubical

Quote from: \"kari\"Nå tror jeg det er mange som koser seg både i athen, på karpathos og chios...... og sikkert enda flere steder.

Håper dere har det kjempebra alle sammen. Kos dere masse. zwwhhhhaaaxx

De som er nedover har det garantert helt i særklasse. Ser at temperaturforskjellen mellom Chios og her hvor jeg er i osloområdet er ca en tropenatt.

Et par dager igjen nå :-).

xristina


bengalow

Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Livsnyteren

Quote from: \"cubical\"
Quote from: \"kari\"Nå tror jeg det er mange som koser seg både i athen, på karpathos og chios...... og sikkert enda flere steder.

Håper dere har det kjempebra alle sammen. Kos dere masse. zwwhhhhaaaxx

De som er nedover har det garantert helt i særklasse. Ser at temperaturforskjellen mellom Chios og her hvor jeg er i osloområdet er ca en tropenatt.

Et par dager igjen nå :-).

Ja du får dra ned å sjekke forholdene nå før jeg kommer ned cubical zqr2333222222 Jeg tror vi får det kjempebra der nede i Pjokkenland jeg zxzaxxxxxxxxx

brit

Jeg stiller på samme lag som bengalow og sier 34 fridager igjen......... zqr2333222222

cubical

Quote from: \"Livsnyteren\"Ja du får dra ned å sjekke forholdene nå før jeg kommer ned cubical zqr2333222222 Jeg tror vi får det kjempebra der nede i Pjokkenland jeg zxzaxxxxxxxxx

Blir nok ikke lange stunden der nede før vi treffer ham tenker jeg :-). Synd at det ikke var litt overlapp fra vi reiser til du er der. Vi har nok satt kursen for Athen for lengst når du kommer til Chios.

BTW.. Moderator, så ser det ganske festlig ut fra mitt ståsted at det står \"XXXX skrevet\"  zwwhhhhaaaxxxx , og i dette  litt tilfellet var det en Kari. Kanskje en burde velge sine ord med omhu når en konfigurerer språk i forumet :-).

xristina

Quote from: \"cubical\"BTW.. Moderator, så ser det ganske festlig ut fra mitt ståsted at det står \"XXXX skrevet\"  zwwhhhhaaaxxxx , og i dette  litt tilfellet var det en Kari. Kanskje en burde velge sine ord med omhu når en konfigurerer språk i forumet :-).
Dette er ikke et konfigureringsproblem som administrator kan løse - for da hadde det blir endret... :-) Men Ole er klar over problemet, men har nok ikke funnet løsningen - enda...

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...