Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

brit

Quote from: \"Livsnyteren\"Problemet med å dra i juni er at jeg må lese om alle som skal nedover senere på sommeren :blackeye: Søren jeg vil nedover jeg også.Nei da,jeg ønsker alle som skal nedover i disse dager en kjempefin tur jeg :cheers: Er bare litt missunnelig se :colors:
Skal hilse Skiathos fra deg jeg Arli.........kommer til å savne dere på Megali Ammos :flower:  :flower:

brit

Quote from: \"Anders\"For oss som skal slite på kofferten på x antall ferger så er det lettere å være brutal og spartansk. Og vi har litt erfaring med å vaske underveis, evt kjøpe det man trenger, så vi begynner å få dreisen på det nå. Kofferten veier knapt ti kilo når vi sjekker inn :-)
Har jo en heftig liten fullstappet ryggsekk i tillegg da.... der går alt av elektronikk og \"må-ha-tilgjengelig\"-ting.

Knapt 10 kilo???? Skulle nok tatt et kurs hos dere jeg :flower:  :flower:
Vi skal bare på 2 øyer heldigvis og flyr direkte Gardermoen-Skiathos.Taxi til havna og blir hentet av en god venn på  kaia på Skopelos. Luksus!! :flower:
God tur Anders med følge :flower:

Livsnyteren

Jeg kommer aldri til å glemme de dagene vi hadde der Brit :cheers:Mye takket være dere  :flower: Bare tenker på når jeg skal dit neste gang jeg :flower:

Anders

Ser på web-cam at det er vindstille og fint i Kykladene idag. Håper det holder seg utover morgendagen :-)
Tror jeg har kommet i feriemodus nå. Eller kanskje det er det som kalles \"limbo\"...:-)

Anne

Ønsker alle som drar nå en riktig god tur og ferie. :cheer:  Til Brit og Erik-- God tur og hils Nana fra meg, vi sees på Megali Ammos. Torill og Per--- God tur!! Skiathos venter på dere. Vi sees snart der. :cloud9:
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

brit

Velkommen etter Torill og Per og god tur til Paradiset! :flower:  :flower:

brit

Quote from: \"Anne\"Ønsker alle som drar nå en riktig god tur og ferie. :cheer:  Til Brit og Erik-- God tur og hils Nana fra meg, vi sees på Megali Ammos. Torill og Per--- God tur!! Skiathos venter på dere. Vi sees snart der. :cloud9:

Takk for det Anne! Skal hilse Nana!  :flower:  :flower: Vi sees!

Torill

Tusen takk skal dere ha Anne og brit :flower:  :flower:  Jeg har akkurat fått melding fra Magnolia. Hun har landet trygt og godt i Kardamili!! :cheers:
Nå gleder jeg meg MYE mer enn jeg gruer meg. Dette skal bli HERLIG :cheers:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Anders

Sånn... så var det meste ordnet. Bare en kjapp liten hilsen, om noen minutter begynner første etappe. Imorgen på denne tiden sitter vi på Blue Star med kurs for Syros. Kjenner at det kribler litt ekstra nå :-)
Kanskje kommer det en hilsen underveis. Yeeehaw! :-)

Anita

Quote from: \"Anders\"Sånn... så var det meste ordnet. Bare en kjapp liten hilsen, om noen minutter begynner første etappe. Imorgen på denne tiden sitter vi på Blue Star med kurs for Syros. Kjenner at det kribler litt ekstra nå :-)
Kanskje kommer det en hilsen underveis. Yeeehaw! :-)

Åååhhh - nå ble jeg litt misunnelig   :cheese:  Syros er en øy som jeg bare SKAL til en eller annen gang. Kanskje neste år når vi reiser til Naxos.

Du får ta mange bilder og komme med rapport etterhvert. Ha en riktig god reise.

Nå er det bare 2 uker og 1 dag til vi reiser til Rhodos. Meg - min mann + mine 4 skilte barndomsvenniner. Det er tredje gangen vi reiser sammen. Mannen min storkoser seg - ikke rart det med så mange damer :cheers:

Vennlig hilsen Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Liv

Nå er koffertlokket nesten igjen...... :bounce:

I morgen på denne tid er det forhåpentligvis den \'\'greske\'\' månen jeg titter opp på.

God tur til alle som står på reisefot de kommende dagene. :-)

SiwH.

God tur til alle som reiser i disse dager!  :flower:

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...