Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Torill

Ha en kjempetur Magnolia og Anders :flower:  :flower: Ca kl 0200 natt til tirsdag er det vår tur :cheers:  :cheers: Ha en flott tur alle andre som også reiser i disse dager!!!
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Ha en kjempetur Magnolia og Anders :flower:  :flower: Ca kl 0200 natt til tirsdag er det vår tur :cheers:  :cheers: Ha en flott tur alle andre som også reiser i disse dager!!!
Ingen kan alt - alle kan noe.

AsleP

God og trygg flight til alle som reiser nå.

Til Anders: Gleder meg til detaljerte beskrivelser av... (what ewer...) Håper at MP3\'n blir til glede og nytte for deg!
AsleP

Magnolia

Quote from: \"bengalow\"Den gamle skälmen förstår engelska, Magnolia, men han vägrar att svara på \"utländska\"!!!

Du kan ikke tro bengalow, hvor mange ganger jeg har prøvd med engelsk, men uten særlig hell. Men jeg gir ikke opp så lett. :)

Ellers takker jeg for alle gode hilsener. Det er en underlig følelse sånn like før en reiser. Jeg sitter med en følelse at jeg har glemt å pakke noe viktig, men så lenge jeg har billett, pass og penger, går det an å skaffe glemte saker. Kofferten er fyllt til randen, både med en mengde sommerklær jeg ikke har fått brukt i år og gaver til venner og kjente. Det er så moro å ta meg seg noe, og mens jeg lager gavene kommer jeg ikke på at de tar så stor plass i kofferten! Men moro er det lell. :)

Så ønsker jeg også Anders og Torill en strålende ferie. Håper vi alle får maks ut av dagene vi har til rådighet og kommer friske og opplagte heim til å ta fatt på høst og vintermånedene.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Anders

Hehe... måtte du si det der med TRYGG??? :-)  Med det ubehag jeg føler der oppe i himlosfæren ett sted er musikken ment å få meg ned på jorden igjen, bokstavelig talt. Der er alt fra Coldplay til Merle Haggard!Ang. detaljerte beskrivelser... vi får se hva det blir til. Er nok mer bevisst på fotografering denne gangen. Men takk for gode ønsker.

Athina

Ønsker deg en kjempefin ferie, Magnolia :flower:
Ses i Kardamili/Agios Nikolaos om ca. 3 uker :cheers:
 

En riktig god tur til deg også, Anders! Gleder meg til nye reiseskildringer :iconbiggrin:
Den som kan se skjønnheten i de små detaljer, vil alltid finne noe å glede seg over.

Anders

Skal innrømme at ny notisblokk er innkjøpt. Fjorårets \"fille\" (hehe... fille mou!) blir likevel med, pga alle tlfnr og hints&tips etc.

Liv

Quote from: \"Magnolia\"Jeg må bare si det! Nå står kofferten ferdigpakket og i morgen starter turen mot Hellas. Jeg kan nesten ikke tro det er sant.
Kan ikke si jeg gleder meg til 7 timer på toget i morgen, men lørdag er jeg i Kardamili? Jippi! :)

God tur...og god ferie! :flower:

Sikker på du får noen fine uker.:-)

Jeg skal bare være 1 uke denne gangen,men kjenner det skal ble helt herlig å komme seg avgårde på søndag. :bounce:

Magnolia

Tusen takk Athina og Liv.
Gleder meg til du kommer etter Athina. Selv om badebussen ikke har så mange avganger som vi ønsker, skal vi nok klare å kose oss likevel. Litt kreativ tenking, så ordner det seg nok. :)
Ønsker deg også Liv en riktig god ferie. Ei uke er mye bedre enn ingen ting. ;) Vi er heldige som har funnet vårt drømmested i Hellas.

Sier det en gang til: Riktig god tur til alle som reiser de neste fire ukene. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Liv


MaFi

Quote from: \"Magnolia\"Jeg må bare si det! Nå står kofferten ferdigpakket og i morgen starter turen mot Hellas. Jeg kan nesten ikke tro det er sant.
Kan ikke si jeg gleder meg til 7 timer på toget i morgen, men lørdag er jeg i Kardamili? Jippi! :)

Ha en kjempefin tur, Magnolia! Hils til Kardamili fra meg! Klem fra MaFi (som har noen uker igjen før Kreta-turen i oktober...)

Magnolia

Akkurat nå føler jeg det som jeg kunne omfavne hele Kardamili og hilse fra dere alle. :)
Takk for koselig hilsen MaFi. En måned går fort, og så er det din tur. Jeg er alt heime igjen når du reiser, så jeg rekker sikkert å ønske deg god tur da.
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Siste innlegg i forumet

Re: Turister mister livet på øyer i Hellas
by kaka | 06. Jul 24, 21:27:30
Viktige påminnelser....
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...