Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Torill

Riktig god tur til AnkiN! Og til dere andre som reiser samtidig med Per og meg :wave:
Ingen kan alt - alle kan noe.

brit

Quote from: \"Ole\"Takk for det! Men jeg lurer på hva som er galt med meg! To dager igjen og jeg har ikke reisefeber i det hele tatt. Har ikke begynt å pakke eller noe.... Men i morgen MÅ jeg begynne pakkingen. Har i alle fall sjekka at passet er i orden.  :cyclopsani:  :cyclopsani:  :cyclops:

Det der kjenner jeg litt igjen Ole.
Jeg gledet meg nok iår....men reisefeber hadde jeg ikke!
Trodde det var fordi vi hadde hatt så mye annet å tenke på like inntil avreise. :flower:

God tur Ole!

Ole

Takk for god-tur-ønskninger alle mann! Ja, Britt, jeg har hatt mye å gjøre i det siste. Har malt så godt som hele huset i mai og juni, og det har ikke vært korte dager akkurat. I går var det avslutning på skolen og i dag er det barnehagen som står for tur. Men etter det blir det pakking for full musikk. Har i alle fall lagt inn masse musikk på mp3-spilleren, så noe er da klart.

bipbap

Jeg pleier ikke få reisefeber før jeg er på vei til Gardermoen. Jeg stresser og styrer så ille at jeg nesten ikke tenker på hva jeg egentlig skal. Men sånn er det når \"mor i huset\" skal reise fra ungdommer og dyr  :laughing6:

Margrethe

Quote from: \"bipbap\"Jeg pleier ikke få reisefeber før jeg er på vei til Gardermoen. Jeg stresser og styrer så ille at jeg nesten ikke tenker på hva jeg egentlig skal. Men sånn er det når \"mor i huset\" skal reise fra ungdommer og dyr  :laughing6:

Det der høres veldig kjent ut.... Jeg også stresser noe forferdelig med alt som skal ordnes for de som skal være hjemme. Kanskje jeg stresser meg litt for mye opp. Denne gangen skal begge ungdommene på Hove-festival hele uka som jeg er borte, og da flyr jeg jo rundt og engster meg for all pakking i forbindelse med det. Så jeg tror nok ikke det dukker opp noen reisenerver her heller, før jeg faktisk er på flyplassen og kan koble ut alt annet.
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Maritza

God tur til alle reisende, og spesielt til deg Margrethe.
Nå er det du som må hilse nedover til Manolis, Chroni og Pelagos fra meg.
De lagde overraskende flott bursdagslag for med 6.juni.
Spiser du lunsj på Mediterranean House må du hilse til alle der. Og du tar vel en tur på Limanaki og spiser Vasilis nydelige crabsalat? Mamma\'n til Effie er i Norge nå, men mulig hun drar nedover sammen med deg. Da finner du henne på stranda der med Silja, hunden hennes.

Anita

Nå må jeg bare teste om jeg har fått til å lage en \"tickerfactory\" for Rhodos turen min i September:





Jeg har allerede startet med å telle ned tiden, gleder meg sååååå mye  :cheers:

Skal bli herlig å komme ned i sol og varme igjen. Her på Sørlandet har varmen forsvunnet og uværet truer  :cyclopsani:

Vennlig hilsen
Anita
med sunn galskap og dårlig hukommelse blir livet en fantastisk reise

Marit

Jeg hadde ikke noe særlig reisefeber før turen til Skiathos, men regner med at feberen slår til før turen til Kos.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Margrethe

Quote from: \"Maritza\"God tur til alle reisende, og spesielt til deg Margrethe.
Nå er det du som må hilse nedover til Manolis, Chroni og Pelagos fra meg.
De lagde overraskende flott bursdagslag for med 6.juni.
Spiser du lunsj på Mediterranean House må du hilse til alle der. Og du tar vel en tur på Limanaki og spiser Vasilis nydelige crabsalat? Mamma\'n til Effie er i Norge nå, men mulig hun drar nedover sammen med deg. Da finner du henne på stranda der med Silja, hunden hennes.

Jeg skal hilse jeg, vettu! Gleder meg noe helt forferdelig nå. Lengselen er stor. Jeg vet ikke helt hvor mye jeg kommer til å være på de kanter i Pigadia nå denne korte uka, men jeg skal prøve å komme meg til Limanaki ihvertfall! Vil jo gjerne hilse på mamma`n til Effie dersom hun er kommet ned igjen. Sist gang jeg hilset på henne var i mai ifjor. Men det er ihvertfall bombesikkert at vi skal på Mediterranean House når vi reiser i juli! Da skal vi jo bo på Blue Bay, og det er vel rett i nærheten.  :flower:
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Torill

Så er det bare å vente da :bounce:
Så vil jeg benytte sjansen til å ønske alle de som reiser mens jeg er borte en riktig god tur :cheese:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Quote from: \"Ole\"Takk for god-tur-ønskninger alle mann! Ja, Britt, jeg har hatt mye å gjøre i det siste. Har malt så godt som hele huset i mai og juni, og det har ikke vært korte dager akkurat. I går var det avslutning på skolen og i dag er det barnehagen som står for tur. Men etter det blir det pakking for full musikk. Har i alle fall lagt inn masse musikk på mp3-spilleren, så noe er da klart.
Det ser ut som om vi har syslet med det samme den siste tiden Ole :cheese: En riktig god tur til deg hvertfall!!! Og takk igjen for flott forum som har hjulpet de fleste av oss gjennom den lange ventetiden :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

MaFi

Kofferten min er ferdigpakket, og nå bare gleder jeg meg til å dra til Naxos! Åååååå, som jeg gleder meg!!!!
:cheer:

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...