Logg inn med Facebook eller Google!

Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien

Started by Marit, 28. Apr 07, 16:11:38

Previous topic - Next topic

Tommy

Det ordnar sig säkert med vädret, dont worry, be happy  :flower:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Livsnyteren

Ja da Tommy,selfølgelig har du rett :flower: Kan ikke gjøre noe med været alikevel :cheers:

filhellener

yr.no er bra synes jeg, enten det gjelder været på en øy i Hellas eller været her hjemme  :cheese:
- og på 10dagersvarselet for Skiathos ser jeg kun SOL, SOL og flere SOLER  :cheese:
Ønsker a l l e som skal reise nå med det første en d e i l i g  ferie :flower:
Kari

nille

Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"nille\"Å så misunnelig jeg er, selv om jeg nettopp kommer fra en uke på Samos.
Pythagorion gikk rett i hjertet på meg, og dit kommer jeg garantert til å reise tilbake.
Riktig god tur, Sunbjørn!! Og god tur også til dere andre som er på tur til Hellas!

Träffade du Inge Strömsnes ?

Javisst traff jeg Inge, veldig hyggelig å møte ham! Kom også i prat med flere hyggelige skandinaver ved nabobordene på Apollonia etter som dagene gikk. Og alle lot til å trives like godt som oss!
The traveler sees what he sees.  The tourist sees what he has come to see.  ~G.K. Chesterton

Tommy

Quote from: \"nille\"
Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"nille\"Å så misunnelig jeg er, selv om jeg nettopp kommer fra en uke på Samos.
Pythagorion gikk rett i hjertet på meg, og dit kommer jeg garantert til å reise tilbake.
Riktig god tur, Sunbjørn!! Og god tur også til dere andre som er på tur til Hellas!

Träffade du Inge Strömsnes ?

Javisst traff jeg Inge, veldig hyggelig å møte ham! Kom også i prat med flere hyggelige skandinaver ved nabobordene på Apollonia etter som dagene gikk. Og alle lot til å trives like godt som oss!

Det var skoj att höra. Jag ska hälsa honom det, fast att risken då är att han då blir styv i korken ;-)  :flower:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Marit

Slike temperaturer kan jeg like når jeg dupper i strandkanten.... med en kald Mythos ikke langt unna.  :flower:
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Margrethe

Ja, nå kan jeg virkelig begynne å telle ned jeg også! :compress:  Om 17 dager reiser jeg, først til København, og dagen etter videre til Karpathos. Det kjennes litt fjernt enda, fordi jeg akkurat har bestilt turen. Billettene til København kjøpte jeg idag. Men det skal bli FANTASTISK!  :flower:
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Ingrid

Du er heldig Margrethe, som skal reise til Karp snart :-) jeg må vente en god stund til, sukk.
Får trøste meg med en langhelg i Firenze, drar i morgen. Ikke så lystelige værutsikter der nei. Så det er litt merkelig å dra hjemmefra når det er skikkelig knallvær og varme her....

Tommy

Quote from: \"Ingrid\"Du er heldig Margrethe, som skal reise til Karp snart :-) jeg må vente en god stund til, sukk.
Får trøste meg med en langhelg i Firenze, drar i morgen. Ikke så lystelige værutsikter der nei. Så det er litt merkelig å dra hjemmefra når det er skikkelig knallvær og varme her....

Ikke misströsta Ingrid, det ändrar sig snart, ha det gott i Florens :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Ingrid

Takk for det Tommy  :flower: . Jeg er ikke mistrøstig, ser fram til mye kultur, besøk på vingård i Chianti-området, sightseeing, god mat og drikke......

sunbjorn

Quote from: \"Tommy\"
Quote from: \"sunbjorn\"I morgen begynner jeg å legge i kofferten. Søndag lander vi i Pythagorion. Gleder meg like mye hver gang. Kjenner både hodet og kroppen har begynt å innstille seg i Samos-modus alt. Jeg smiler mer enn vanlig. Jeg nynner litt når jeg går alene og jeg hilser på folk jeg ikke kjenner annet enn av utseende.
Denne ventedagen er over.
Kalinichta.

jooo du Sunbjorn, snart är du där igen, o vi stöter kanske på varann här nån afton  :bom:

Regner med det. Nå skal jeg jo bo like i nærheten. Passerer Stavros på veg hjem fra havnepromenaden.

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...