Logg inn med Facebook eller Google!

Er dette et forum for spisielt intereserte?

Started by Miguel, 31. Mar 07, 20:20:12

Previous topic - Next topic

bipbap

En ting er iallefall helt sikkert - er det noe jeg lurer på, får jeg alltid mange gode svar. Veldig ofte er det \"de gamle kjente\" som svarer, siden de er mest ivrige her. Hvis jeg ønsker å bli litt mer \"med\" her (dvs bli en av de \"gamle kjente\") - er det bare jeg som kan gjøre noe med den saken!
Altså: Det er opp til enhver hvilken rolle de vil ha i et forum. Finner man ikke noe interessant, så bidra selv eller finn et annet forum  :wink:

Turid

Da jeg ramla inn i den \"gamle\" varianten av dette forumet for droyt ett aar siden syns jeg ogsaa det virka som et forum for gamle kjente. Jeg kasta meg inn i gjengen jeg, og ble varmt mottatt. Siden det har jeg kost meg masse her inne og hatt aktive og mindre aktive perioder. Saa min erfaring er ihvertfall at nye medlemmer blir tatt imot med aapne armer.
Det er etter regn at fuglene synger!

Tove

Jeg var innom det gamle forumet et par ganger, men saa tok andre ting over...Synes bare jeg har moett hyggelige folk her! Artig at saa mange er saa glade i Hellas og har et slikt moetested finnes!
Krata re file, yera!
http://www.kairos-holidays.com

Livsnyteren

Helt enig med deg Tove zqr2333222222 Her er det mange hyggelige mennesker som har en masse kunnskap om Hellas.Og treffene som vi har er bare så koselige zqr2333222222

Mixelite

Fint å høre at du hadde en fin Hellasferie Miguel! Det hadde vi også :)

Jeg skulle gjerne hørt deg utdype hvorfor du mener dette er et forum for gamle kjente og hva som er så trist.

Selv visste jeg hvem noen av forummedlemmene var fra andre fora, men ellers er her bare nye kjente for meg og slik tror jeg det er for de fleste på forumet. Jeg skjønner derfor ikke helt hva du mener? Jeg ser at du skriver at du liker å provosere, men da må du jo også tåle å få svar i samme tone?  Eller er det noe annet du tenker på? Du må gjerne utdype slik at vi vet hva vi gjør feil!

Når det gjelder meg, svarer jeg stort sett på en veldig liten del av innleggene her, og når jeg siler har det slett ikke noe å gjøre med _hvem_ jeg svarer å gjøre, men med _hva_ jeg svarer på. Jeg svarer innlegg, ikke personer. Finner jeg noe av interesse eller føler at jeg kan bidra med noe, svarer jeg, uansett hvem forfatteren er. Hvis du føler deg oversett, må jeg bare beklage. Jeg har altså ikke gjort det fordi det er Miguel som skriver, men fordi jeg ikke har hatt noe å bidra med i temaet som blir tatt opp!

Miguel

Det jeg mener er egentlig at her er en gjeng \"gamle kjente\" som chatter  når de ikke har noe bedre å bruke tiden på. Som jeg har påpekt tidligere er jeg sikker på at dere sitter inne med mye god informasjon om Hellas. Men jeg har  IKKe fått noen tips om overnatting, steder å spise , steder som er verdt et besøk. Så jeg er overbevist om at dette er ikke et forum for meg. Har sendt bilder, repotasjer- men får ingen respons! Derfor takk for meg ztweeeeee

bengalow

Som jag läste ditt \"reportage\" fick jag uppfattningen av att du själv kände till de ställen som var bäst för dig, och du höll dig till dom. Vilken repons ville du ha - applåder??? Jag tycker inte att du bidragit ett enda dugg till hellasforum, mer än att klaga. Tack och godnatt, Miguels halvdel, du kommer nog att ha det bäst i din egen värld....
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Ole

Trist at du ikke liker deg her Miguel. Og trist at du ikke får respons på innleggene dine også. Ikke vet jeg hva slags respons du forventer, men jeg syns emnene du har opprettet generelt sett er ganske godt besvart. Her er oversikten: http://hellasforum.net/index.php?name=Your_Account&profile=56

Ut ifra det jeg kan finne i det gamle forumet, så opprettet du fire emner der. To er godt besvart, ett er delvis besvart, ett er ikke besvart.

Når det gjelder det med \"vennegjeng\" så forstår jeg selvsagt godt hva du mener. Personlig kjenner jeg ingen i dette forumet, men etter over et år med deltakelse her, så blir man jo på en måte litt \"kjent\" med noen av medlemmene. Jeg føler jo at jeg kjenner deg litt også, selv om jeg aldri har møtt deg. (Men: Jeg har møtt to av medlemmene \"in real life\", men de er ikke aktive medlemmer.)

Ellers så tror jeg at aktiv deltakelse er nøkkelen til å trives i ethvert forum. Akkurat som det er ellers i livet. Du er selvsagt hjertelig velkommen til å fortsette å være medlem i forumet. Vi trenger noen med kunnskap om Kykladene, det er ikke alt for mange av dem.

Ha en fortsatt fin helg! :)

Mixelite

Quote from: \"Miguel\"Det jeg mener er egentlig at her er en gjeng \"gamle kjente\" som chatter  når de ikke har noe bedre å bruke tiden på. Som jeg har påpekt tidligere er jeg sikker på at dere sitter inne med mye god informasjon om Hellas. Men jeg har  IKKe fått noen tips om overnatting, steder å spise , steder som er verdt et besøk. Så jeg er overbevist om at dette er ikke et forum for meg. Har sendt bilder, repotasjer- men får ingen respons! Derfor takk for meg ztweeeeee

Det var synd! Hadde du spurt om tips om Chios, hadde du fått masse svar fra meg. De øyene du spør om har jeg ikke vært på. Kanskje er det ikke noen andre som hadde gode tips heller, men det virker som om _du_ kunne ha bidratt med en del når det gjelder disse øyene? Derfor er det synd at du synes dette ikke er et forum for det, for jeg tror _du_ kunne ha vært en ressurs for andre som gjerne vil høre _dine_ tips om spisesteder, bosteder og severdigheter!

Tommy

Detta är ett forum för speciellt intresserade, av Grekland  zqr2333222222
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Livsnyteren

Min kjære tommy,du har som vanlig helt rett zqr2333222222 Akkurat som jeg skulle sagt det selv zxzaxxxxxxxx

Katta

Synd for deg Miguel! Har kun møtt to av forummedlemmene - et kort møte på 10 - 15 min. Er ikke den som er mest aktiv i forumet, men føler meg alltid velkommen selv om jeg ikke \"kjenner\" noen her inne. Jeg har iallefall tenkt å fortsette med å lese om mitt favoritt land, skrevet av ekte Hellas venner.

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...