Logg inn med Facebook eller Google!

Hårsjampo etc.

Started by Torill, 05. May 08, 10:45:50

Previous topic - Next topic

Liv

Quote from: \"Epicuristen\"Liv. Har du prøvd såpene hos Brødrene Kimioni? Syns dem er bra jeg, både dem og shampoen.. Selges under brandingen \"cretan angel\"... :grin:

Vet ikke om jeg har vært hos \'\'brødrene \'\' en gang jeg. ;-)
Hvor ligger det hen? Høres jo ut som en bra blanding.  :iconbiggrin:
Men har ikke brukt såpene,vi har brukt Macrovita gjennom mange år nå.

Torill

Takk for tipset Liv. Navnet er skrevet opp i min lille notisbok :cheese: Får man tak i det merke i Norge også? På Vita feks.?
Ingen kan alt - alle kan noe.

Tommy

Quote from: \"Torill\"Tusen takk for det tipset Tommy! Sliter litt med psoriasis,så dette skal jeg jammen prøve :cheers: Heldigvis er jeg ikke så veldig plaget med utslett,det er mest leddene som er utsatt. Kanskje det hjelper for det også :cheese:

Bara skojigt o kunna ge goda tips åt andra om det kan vara till nån nytta o gagn på någe vis.  :compress:  :cheers:

O säjer som Mikke, mer åliver ot fålket  :flower:

Det blev så halt o glatt
När jag mig oppå
En Oliv-kärna satt  :cheese:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Epicuristen

Quote from: \"Liv\"
Quote from: \"Epicuristen\"Liv. Har du prøvd såpene hos Brødrene Kimioni? Syns dem er bra jeg, både dem og shampoen.. Selges under brandingen \"cretan angel\"... :grin:

Vet ikke om jeg har vært hos \'\'brødrene \'\' en gang jeg. ;-)
Hvor ligger det hen? Høres jo ut som en bra blanding.  :iconbiggrin:
Men har ikke brukt såpene,vi har brukt Macrovita gjennom mange år nå.

Tror det er K Paleologou gaten heter... der hvor torvet med restaurantene er som nærmest Arkadiou.. altså på gaten mellom Arkadiou og dette torvet. Kommer da opp på torvet helt i krysset hvor du har Rimondi-fontenen rett til høyre. :grin:
Μόνο ο μέτριος αντρόπος είναι πάντα στα υψη!

Liv

Quote from: \"Torill\"Takk for tipset Liv. Navnet er skrevet opp i min lille notisbok :cheese: Får man tak i det merke i Norge også? På Vita feks.?

Jeg har aldri sett det her, men har ikke sett så nøye etter.

Hamstrer med meg fra Hellas. ;-)

Liv

Quote from: \"Epicuristen\"
Quote from: \"Liv\"
Quote from: \"Epicuristen\"Liv. Har du prøvd såpene hos Brødrene Kimioni? Syns dem er bra jeg, både dem og shampoen.. Selges under brandingen \"cretan angel\"... :grin:

Vet ikke om jeg har vært hos \'\'brødrene \'\' en gang jeg. ;-)
Hvor ligger det hen? Høres jo ut som en bra blanding.  :iconbiggrin:
Men har ikke brukt såpene,vi har brukt Macrovita gjennom mange år nå.

Tror det er K Paleologou gaten heter... der hvor torvet med restaurantene er som nærmest Arkadiou.. altså på gaten mellom Arkadiou og dette torvet. Kommer da opp på torvet helt i krysset hvor du har Rimondi-fontenen rett til høyre. :grin:

Har en anelse ja hvor det ligger. ;-)
Men kjenner ikke til såpene.

Måne

Jeg pleide å kjøpe akkuratt samme sjampo i Hellas som i Norge (Palmolive, Herbal Essense, you name it.) Håret mitt har nå vent seg til Hellas, så nå blir det statisk og rart når jeg dusjer i Norge. :/

Ellers skal jeg nevne at jeg nå har gått over til å prøve en del av sjampoene fra Apivita, en gresk kjede som selger naturprodukter, og er storfornøyd. Så hvis dere komme over disse så anbefales det å kjøpe og prøve: http://www.apivita.com/

:)

- Moi

Liv

Quote from: \"Måne\"Jeg pleide å kjøpe akkuratt samme sjampo i Hellas som i Norge (Palmolive, Herbal Essense, you name it.) Håret mitt har nå vent seg til Hellas, så nå blir det statisk og rart når jeg dusjer i Norge. :/

Ellers skal jeg nevne at jeg nå har gått over til å prøve en del av sjampoene fra Apivita, en gresk kjede som selger naturprodukter, og er storfornøyd. Så hvis dere komme over disse så anbefales det å kjøpe og prøve: http://www.apivita.com/

:)

- Moi

Alltid spennende med nye tips. :-)

sandalar

Quote from: \"Margrethe\"
Quote from: \"Ole\"Jeg bruker kombinert såpe og shampoooo kjøpt på Rema 1000 i Norge.

He he, ja, det er noen som har det! Har prøvd sånt jeg også, men hvis jeg ikke har lyst til å se ut som en blanding av ei høysåte og en som har putta strikkepinnene i en stikkontakt, så må jeg nok over på litt andre remedier.... :cyclopsani:


Morsom kommentar.  :flower: Uansett shampo blir mitt hår alltid fint og fluffy i hellas. Har med saltet og klimaet å gjere truleg vis. Meir liv i det enn kva innekveldar gjennom vinteren gjer med håret.

Heidrun

Trenger antagelig bare pusseskinn på toppetasjen min. Så det går enkelt og greit i såpen som er tilgjengelig  :clown:  :flower:
Yamas til livet og til

bipbap

Quote from: \"Heidrun\"Trenger antagelig bare pusseskinn på toppetasjen min. Så det går enkelt og greit i såpen som er tilgjengelig  :clown:  :flower:

Hihi, men husk solkrem da  :lol:

Hellasfrelst

Mitt hår blir tørt og flatt og håpløst å kamme ut når jeg bruker min vanlige shampo i Hellas. Så allerede første gang jeg var der prøvde jeg en Wash & Go. Det funka!! Siden er det alltid en liten flaske Wash & Go med i kofferten min når jeg reiser. Men du får kjøpt den overalt i Hellas også. Her hjemme kan jeg aldri bruke shampo og balsam i ett.
 :flower:
i zoi ine tora - livet er nå

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...