Logg inn med Facebook eller Google!

Planlagte reiser 2006-2008

Started by Ole, 26. Feb 07, 23:27:48

Previous topic - Next topic

Bmwpia

Katta: Så heldig dere var da :) Når går det flyet da? Har lett endel, men finner fly Oslo-Bodø senere enn 17 på lørdager, og Chiosflyet lander vel ikke før 19 eller noe sånn... Men som du sier, det er verdt å overnatte litt ekstra :)

Anne

Idag er det 2 uker til vi reiser til Skiathos. 3 herlige uker ligger ubrukte foran oss. Gleder meg som en unge. Vi reiser tilbake til øya igjen 11.sep. (for en dato å fly). Kanskje vi kan treffes der Brit. Vi er der samtidig begge gangene. cxsdfafd
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Katta

Quote from: \"Bmwpia\"Katta: Så heldig dere var da :) Når går det flyet da? Har lett endel, men finner fly Oslo-Bodø senere enn 17 på lørdager, og Chiosflyet lander vel ikke før 19 eller noe sånn... Men som du sier, det er verdt å overnatte litt ekstra :)

Vi reiser med Lilleput, så da er vi i Oslo ca kl 14. Derfor når vi et fly, husker ikke helt når det går. Mulig det er rundt kl 17.

brit

Quote from: \"Anne\"Idag er det 2 uker til vi reiser til Skiathos. 3 herlige uker ligger ubrukte foran oss. Gleder meg som en unge. Vi reiser tilbake til øya igjen 11.sep. (for en dato å fly). Kanskje vi kan treffes der Brit. Vi er der samtidig begge gangene. cxsdfafd

Ja,kanskje det Anne. zqr2333222222
Gleder meg også veldig...det eneste er at jeg kommer til å synes at en uke er altfor kort...men da er det godt å vite at vi har 3 uker i september også.

marjana

Nå er bagen full før jeg har lagt oppi klær til og med, det er kun MÅ ha ting der, hiver ut noe, men...
Svart tape for å få det gamle kameraet til å henge sammen, må ha.
Hiver ut en bok, rekker ikke å lese likavel, kan lese bøkene som ligger igjen på en hylle fra ifjor.

Det er bare helt greie ting, men merkelig nok så er det mye alt i alt.

Jeg har sagt opp internettabonnementet fra nå faktisk, så jeg kobles ut før eller siden fra 08.06.

Ha en deilig sommer alle sammen!
Glika i zoi

marjana

En ting som jeg kommer til å savne er de lyse nettene her hjemme, jordbærsesongen og de første nypotetene, kokt med dill og med smør på....

Dere må ta med når dere drar nedover i sommer!

(MIX med fire kurver jordbær i to hender, og bagasje og familen og....)
Glika i zoi

Michael

Good bye...jeg vil dra til Samos på tilbudsbiletten på Søndag...og det bliver vist temmelig hedt!


http://www.accuweather.com/world-forecast-15day.asp?partner=accuweather&traveler=0&locCode=EUR|GR|GR045|SAMOS&metric=1

 zqr2333222222

brit

God tur til dere som reiser nå! zqr2333222222 Ja, varmt får dere det i følge Accu.......jeg kommer etter den 18. dvs. til drømmeøya over alle...SKIATHOS...og der skal det også bli hett!

http://www.accuweather.com/world-index-forecast.asp?partner=forecastfox&traveler=0&locCode=EUR|GR|GR000|SKIATHOS&metric=1

ROLLE

Äntligen bestämde jag mej för beställning av resa 29 aug med Sterling till Athen, varifrån vidare till Karpathos. Tillbakaresan har jag ej ännu kunnat fundera över. Hoppas se några andra höstresenärer på ön samtidigt, det brukar alltid finnas några andra \"mångårspigadianer\" på plats, om ej andra så Mikke med \"mejseln\". Blir ej besatt av någon direkt resfeber med det skall bli kul och det känns bra att ha \" billett\". Brukar söla med hemresa men troligen blir det sista veckan i oktober, vem vet. Man tar dagen som den kommer.

Gro

om 4-5 dager!!! 22. juni-19 juli:-)
Jo eldre man blir, jo mer føler man at det å nyte øyeblikket er en nådetilstand, en gyllen gave...

Zakken

Zakken 30.juni til Amorgos 5 dager -Patmos5 dager -Lipsi 12 dager zxzaxxxxxxxx
Lipsi til sommeren igjen

maxine

maxine og max reiser en uke til Karpathos 8. juli
det falt nok ut under havariet ...

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...