Logg inn med Facebook eller Google!

Planlagte reiser 2006-2008

Started by Ole, 26. Feb 07, 23:27:48

Previous topic - Next topic

Torill

Quote from: \"bengalow\"Anita och jag åker till Atén den 4/6 och stannar 2 veckor. Vi har hyrt bil och åker omkring på Peloponnessos östkust...äntligen Monemvasia, nu kommer vi!!!
Nå ble jeg skikkelig misunnelig bengalow! Ta mange bilder derfra og vis oss senere da :cheese:  :cheese:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Tommy

3:dje resan i år bokad, flyger till Athen den 8/6, hem har jag tänkt ta mig med Apollo/flygstol från Samos den 22/6. Däremellan är tanken att jag ska avlägga en visit på Fourni. Nygammal blandning alltså :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Tjorven

ÅÅÅÅ, Tommy. Ta masse bilder fra Fourni, er du snill. Jeg har falt fullstendig for den øya. Det blir nok ingen tur dit i år, men jeg har store planer om en ferie der neste år  :cheers:
There are no strangers, only friends we haven't met.

bengalow

Jodå, Torill, det blir nog en massa bilder, helt säkert. Vi kommer att passera Nauplion också, och om Admirala har tid, så skall hon få visa sin eminenta stad, från topp till botten!! Läste du detta, Merete??
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Magnolia

Da skal du får slite opp de 999 trappetrinnene til borgen på toppen!
Naflion er en flott by, bare så synd at vi hadde for lite tid der. Jeg får nok også alliere meg med Admirala en gang. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Tommy

Quote from: \"Tjorven\"ÅÅÅÅ, Tommy. Ta masse bilder fra Fourni, er du snill. Jeg har falt fullstendig for den øya. Det blir nok ingen tur dit i år, men jeg har store planer om en ferie der neste år  :cheers:

Jag är rädd för att det blir en del bilder därifrån när jag väl kommit mig dit Tjorven, med ny kamera o leka med osså, så det behöver du inte
fråga efter, det blir det ändå, jag lovar  :cyclopsani:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Maritza

Huff, nå ble jeg redd!
I oversikten over planlagte reiser er vi fjernet fra Karpathos 25.mai???
Men heldigvis har jeg billetten i behold, og der står det:
Maritza og Shell til Karpathos to uker fra 25.mai.

Nedtellinga er begynt!

ouzolina

Quote from: \"Tommy\"Jag är rädd för att det blir en del bilder därifrån när jag väl kommit mig dit Tjorven, med ny kamera o leka med osså, så det behöver du inte fråga efter, det blir det ändå, jag lovar  :cyclopsani:

Jeg ser også frem til en masse billeder fra Fourni.

Selv tager jeg nedover til Skopelos den 26. maj og retur den 9. juni. Det glæder jeg mig til

Senere i juli blir det en tur til Sicilien ... Men det hører vist ikke til i dette forum :-)
Skopelit på deltid

Bente

Det blir Karpathos i år også. For 6. gang. Drar 28.9.08.

buste

Hei Ole!

Reiser til Kreta og Agia Marina  den 26.06 i tre uker.
Det er 7 gangen vi ferierer på Kreta  :colors:

 :cheers:

Tommy

Nu tätnar det här med resandet ser jag, fler o fler aviserar sina planerade semestertripper, det är skojigt att se.

Mette, att du ska till Skopelos förstår jag gläder dig, men det låter lite spännande med sicilien också, o lite grekisk anknytning finner man väl där ändå, i vart fall om man gräver lite i historien :-)
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Frappe

Sommarens resa blir avfärd den Fredagen den 13 Juni  :bounce: åker  på em för att averka Sverige under kvällen och natten. Första stopp bli i Kassel där brukar vi övernatta på ett litet trevligt pensionat. Sen kör vi nog raka vägen till båten i Ancona då vi denna gång har en släp kärra med last, lite möbler etc som skall ner. VIlket gör att vi kan inte \"utforska\" påvägen ner som vi brukar, inte så lämpligt att lämna släp med grejer på ute... :drunken: Behöver jag säga att jag längtar....men först blir det Påsk  :cheers:  VI stannar hela sommaren!! Jag har ju turen att kunna jobba från kontoret i Athen,  :cheers:  :cheers:  i år ska vi även \"bil luffa\" då vi har en Landrover ska vi utforska ännu mera fastlandet men även , Euvia och Kefalonia bla.

Camilla

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...