Logg inn med Facebook eller Google!

Planlagte reiser 2006-2008

Started by Ole, 26. Feb 07, 23:27:48

Previous topic - Next topic

Unni

Quote from: \"woldli\"Høres bra ut! :-) Har kjøpt en reisehåndbok og skal snart begynne å planlegge litt. Har bestilt leiebil for tre dager, så satser på å få sett en del. Tips gjerne om andre steder som er verdt å få med seg på Samos! :-D
Jeg ville absolutt fått med meg Patmos og klosteret der.
Vi bodde i koselige Kokkari....*drømmer-seg-tilbake*
Se på \"travels\" i bloggen min, der finner du om Samos-turen vår   zqvvvvvvddddd

kari

Ser ut som om vi har ramla ut av reiseroversikten, men jeg og min venninne tone reiser altså til karpathos 23. september og skal være der i 1 uke.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

xristina

Tror noen ble slukt av krasjet vi hadde her... Men jeg skal få dere inn på lista igjen!

sniperdybe

Reiser til Rhodos den 13 juni og blir ei uke , skal på sun garden på østkysten , noen som har noen tips om hva som er greit å få med seg , savner mythosen litt ja  zqr2333222222

Michael

Så kom tilbuddet på 1995,- for en uge på Samos i Pythagorien d. 10/6....og vi har slået til!

Nogen som kender hotellet Ilios ???

På forhånd tak

Tommy

Quote from: \"Michael\"Så kom tilbuddet på 1995,- for en uge på Samos i Pythagorien d. 10/6....og vi har slået til!

Nogen som kender hotellet Ilios ???

På forhånd tak

Hej Michael, välkommen till forumet och grattis till resan, Samos är ju en härlig ö att semestra på. Hotelet känner jag ikke till. Men fann denna recension med hjälp av google ;

Traveler rating:  
Samos: Ilios Hotel: \"Very friendly hotel\"
suzzan, Lowestoft Suffolk  Dec 30, 2004
   
My experience with this property took place in:
August, 2003

I recommend this hotel for:  Young singles, An amazing honeymoon, Older travelers, Tourists

My visit was for:  leisure
 
We have been to this hotel 3 times now and will be going again next year 2005. It has self catering apartments as well as hotel rooms and has a lift, well appointed pool , resturant, bar with a pleasent seating area to enjoy a pre/ after dinner drink, owners very friendly and speak English very well, rooms cleaned every day sheets changed 3/4 times a week towels supplied and changed regulary, fridge in most rooms, telephone also. Only 10 minutes from airport do not let this put you off this hotel as there are very few night flights if any at all, about 20 to 30 minute walk to town where there is a very pleasent waterfront with many places to eat and shop, 10 minutes to beach. A very relaxing holiday not to touristy, and the oportunity to go over to Turkey.
A must to all Greek Island lovers.
 


Här är länken;
http://www.tripadvisor.com/ShowUserReviews-g189480-d316889-r2965052-Ilios_Hotel-Samos_Northeast_Aegean_Islands.html

 :smile: Tommy
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Michael

Tak for det...det ser jo bra ud...skulle du ikke selv til Samos Tommy ?

Tommy

Quote from: \"Michael\"Tak for det...det ser jo bra ud...skulle du ikke selv til Samos Tommy ?

Jo stämmer det, Michael, vi är där en vecka innan er, så det blir väl att vi avlöser varandra, ni kommer den 10;é, vi reser vidare den 11;e juni.
Kanske träffar vi på varann den 10;e  zqr2333222222
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Hilde

Hei, vi må desverre avlyse vår planlagte reise 1.juli til Karpathos. Min samboer har i lang tid hatt vondt i ryggen, og nylig ble det oppdaget noe som absolutt ikke skal være der(det går bra, ikke ondartet) så han må inn på riksen for operasjon snart. Og da blir det for tidlig å reise 1. juli. Vi ser nå etter reiser i august i stedet, for til Karpathos skal vi!

xristina

Æsj da - det var jo kjedelig. Men det er jo greit at sambo\'n blir frisk og rask og kan nyte Hellas fullt ut! :-)

Hilde

Ja det viktigste er at han blir frisk zqr2333222222  Turen kan vi ta senere. Var jo redd for det var noe mer skummelt, selv om det er skummelt nok når det ligger i ryggraden. Men vi krysser fingre for at alt går bra.

xristina

Høres litt skummelt ut ja, men de er jo så flinke i dag! Krysser fingrene sammen med dere! :-D

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...