Logg inn med Facebook eller Google!

Min Karpathosresa

Started by Tommy, 25. Apr 08, 16:14:54

Previous topic - Next topic

filhellener

Ønsker deg og Mikke fortsatt kjempedeilige dager på Karpathos  :iconbiggrin:

- skulle g j e r n e  vært tilbake der o g,  øyene jeg ønsker meg  tilbake til står i \"kø\" og venter  :sunny:
Kari

Ingrid

Da har du jammen fått med deg mye på kort tid, Tommy  :flower:
Men så har du vel en god guide også  :flower:
Kos dere fortsatt, gleder meg til å se alle bildene, jeg da  :compress:

Torill

Så flott å høre at du er vel framme Tommy :flower:
Ikke nok med at du er svensk,fra sørsverige til og med :bom: Men likevel har jeg fått med meg både aa og oe osv :cheers: Fortsett med dine herlige meldinger, og gjerne et bilde i ny og ne  :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Tjorven

Høres herlig og begivenhetsrikt ut. Kos dere videre Tommy og Mikke :)
There are no strangers, only friends we haven't met.

Margrethe

Så godt å høre at du trives, Tommy! Karpathos er ei nydelig øy, med fantastiske, varme og gjestfrie mennesker.  :flower:
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Anne

Så fint å høre fra deg Tommy. Det var jo bra at alt gikk godt tilslutt med reisen din og mangelen av de 3 P. Det skal bli gøy å se bildene din. Ha en fortsatt fin ferie og kos deg masse.

Anne
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Tommy

Hej, hej igen idag har jag vart runt lite paa egen hand, kom ivaeg vid nio-tiden i morse, senare aen vad jag taenkt, vad nu det kan ha berott paa.

Τroettare aen vad jag foervaentat mig kanske ? Naavael, foerst puttrade jag ivaeg mot Achati ( heter det saa ? ) en mysig strand paa oaestkusten, daer vart det att knata runt o fotofera lite, mycket fint att se, nu tomt o oede, men daer fanns en strandservering som saekert aer oeppet till sommaren.

Sedan drog jag vidare opp mot plataan vid Kali Limni, o daer var vackert o lugnt i den vilda naturen, mycket walkabout blev det, dock ingen tur till toppen aeven om daer var dimmfritt foer dagen. ( fy fasiken saa mycket fint det fanns att se laengs vaegen, sakta, sakta i backarna gick det paa vaegen tillbaka :-) )

Aakte sedan ner till Pigadia igen, till Garden villa, daer satt Μιkke o slappa saa vi slaengde naagra ord med varann innan jag tog mig in till byn foer en gyro me pita innan jag koerde ut till straenderna bakom flygplatsen foer att se hur daer saag ut med egna oegon. o daer saag det ut :-) verkligen naagot att droemma om under kalla vinterdagear, tycker jag.

Mikke aer nu hemma paa garden villa efter att ha varit o kollat efter resealternativ till Rhodos varifraan han flyger hem paa soendag, jag tar mig en stund nere paa byn, o tar mig en bit mat paa to kyma eller naagot annat staelle.

Haer aer bara fiiiiiint att vara :-)

Hej saa laenge  :flower:
\"Det är aldrig försent att ge upp :-)\"

Riitta

Ser ut som att vi har fått en Karpathosåtervändare till :bom:  :cheers:

Riitta

Margrethe

Høres ut som du har det fin-fint, Tommy! Kult at du sjekket strendene ute ved flyplassen, de ER virkelig noe å drømme seg bort med i vintermånedene. Høres også ut som du er blitt ganske begeistret for Karpathos sin dramatiske natur. Fjellene, sånne bilder som ble lagt ut her for litt siden av Niaas, fra Olympos, de gir sug i magen. Det er storslått. Kos deg den siste tiden på Karpathos! :flower:
Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)

Ole

Dette høres deilig ut Tommy! Kos deg videre! :smile:

Ingrid

Høres ut som du har det helt topp, Tommy. Og Diakofti-stranda bak flyplassen er bare sååå herlig, ja.
Et lite tips: Prøv å få med deg et besøk oppe hos Ilias på Faros og ta en ouzo eller tre  :drunken: , hvis han har åpnet for sesongen da.

Riitta

Faros har Tommy och Mikke besökt förstås.Har jag fått beskjed om :drunken:

Riitta

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...