Logg inn med Facebook eller Google!

Magnolia i Kardamili

Started by Torill, 20. Apr 08, 14:19:14

Previous topic - Next topic

Torill

Flott å høre fra deg igjen Magnolia :flower: Ingen tvil om at du har det bra nei :cheers: Og vi gleder oss stort til å se bildene du har tatt :cheese:  :cheese:  :cheese: Hils tilbake til Katherina hvis du treffer henne igjen da. Nå har jeg sett navnet hennes på kontordøra kan du hilse og si :cheers:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Sender en liten hilsen fra Magnolia som dumpet ned i postkassa mi igår :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Athina

Quote from: \"bipbap\"God tur til Kardamili - Kos deg du også  :flower:
Tusen takk, bipbap :flower:
Jeg gleder meg så vanvittig :cheers:

Magnolia har visst et opplegg på gang til onsdagen, forstår jeg. Blir spennende å se hva hun har funnet på :cyclopsani:
Den som kan se skjønnheten i de små detaljer, vil alltid finne noe å glede seg over.

Magnolia

Morgenhilsen fra paradis.
Naa er det sommer her. Det er meldt 28 grader i dag, og bedre og bedre de neste dagene. Det blir nok en tur paa stranda i dag. Vannet er kaldt enda, men i gaar saa vi noen faa som badet.

Fint at du Liv minnet meg paa 1 mai kransene. Mens jeg gikk gjennom byen saa jeg flere som satt ute og bandt kranser av friske blomster. Jeg har vaert her paa denne tida tidligere, og har sett alle de flotte blomstene de henger opp baade paa doerer og vegger. Skal bli spennende aa se byen utover dagen etter som kransene kommer paa plass.

Dette er virkelig latmannsliv. Vi driver dank, tar en tur paa byen, gaar korte turer, sitter i sola paa varandaen og tilbringer noen timer paa stranda. Jeg er ikke strandmenneske, saa jeg gaar heim tidligere enn min venninne. Dessuten har jeg saa god tid at jeg tenker jeg blir brun nok!:)

Kortet jeg sendte til Torill syntes jeg var saa typisk gresk. Det er slik vi er vant til aa se paa de lokale tavernaene. Tenkte dere trengte litt gresk stemning. :)

Naa begynner det vel aa bli groennt heime ogsaa. Haaper dere har flotte dager heime ogsaa.
Ha det bra alle sammen. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

brit

Så koselig med hilsen fra deg Magnolia.
Har det så travelt for tiden at jeg har ikke fått fulgt ordentlig med.
Skulle gjerne sett alle de blomstene og kransene......
Her er det endelig blitt vår og bjørka har sprunget ut. Alt er vakkert, slik som det er i mai.
Men det er ikke til å komme bort ifra at lengselen til paradiset øker for hver dag som avreisen nærmer seg.
Kos deg videre Magnolia! :flower:

Athina

Hei Magnolia!
Koselig med fersk rapport fra paradiset :flower:
 
Vet du hvordan bussforbindelsen er sørover til Stoupa og Agios Nikolaos på denne tiden? Badebussen har vel ikke kommet igang enda?
Og vet du om det blir landsbykveld i Kastania uke 20?

Bare 9 dager igjen til jeg reiser nedover, gleder meg vilt :hello1:
Den som kan se skjønnheten i de små detaljer, vil alltid finne noe å glede seg over.

Sjøløve

Så koselig å høre fra deg Magnolia
Du har det nok helt herlig - kos deg videre i ditt paradis
Livet må leves forfra, men kan kun forståes bagfra.

Søren Kierkegaard

Magnolia

Takk for hilsener. :)

Athina, det gaar nok bare vanlige rutebusser enda. Og de gaar ikke ofte vet du! Badebussene har ikke kommet i gang enda. Det er bare to, tre stykker som klarer aa bade enda. Vannet er kaldt, sier de.

Det er verre med landsbyfesten. Har ikke snakket med Toya om det enda, men det gaar rykter i byen at Maria og Fannis har sluttet der oppe. Noen fortalte meg at Lilleput arbeider med aa faa til fest et annet sted. Det er alt jeg vet til naa, men jeg skal snakke med Toya saa snart jeg finner henne. Hun er jo ikke her hver dag, men jeg ser henne nok snart. :)

I dag skal venninna mi pakke, og i morgen setter hun nesa mot nord igjen. Jeg er saa lykkelig for at jeg enda har to uker her. Snart tar jeg nok en tur paa stranda igjen. Det er meldt 28 grader i dag ogsaa. Dagene er herlige, men kveldene er enda kjoelige.

Ha det bra alle sammen. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

MaFi

Heldige du som fremdeles har to uker i Kardamili foran deg! Kjekt å lese om både påskefeiring og om maiblomster.

Trist at Maria og Fanis har sluttet med landsbyfest. Det var en av de tingene jeg hadde lyst å få med meg sist jeg var i Kardamili - som det ikke ble noe av for min del da. (Det ble Dirgos grottene og Olympia i stedet.) Håper Toya og Lilleput klarer å finne et annet sted å ha landsbyfest.

...Så får du ha en fin dag på stranda - med eller uten bading! (Når du sier \"vannet er kaldt, sier de\", tolker jeg det som at du ikke har dyppet deg i sjøen ennå..?)

Ha det bra, Magnolia, og god tur til Athena om en ukes tid!

Magnolia

Jeg har ikke en gang tenkt paa aa bade nei. Da maa det vaere 40 paa land. :)

I dag har jeg gaatt en flott, kort tur. Vi har rundt 30 grader naa. Herlig. :)
Venninna mi er paa stranda, og i kveld blir det avskjedsmiddag. Hun reiser i morgen tidlig.

I all hast. (Maatte bare innom en tur aa se paa Magnoliamannen. Det er godt aa se ham paa pcen. :))
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Torill

Ja er det ikke kjekt med pc Magnolia :flower: Går bare rundt meg sjøl jeg :cyclops:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Torill

Ja er det ikke kjekt med pc Magnolia :flower: Går bare rundt meg sjøl jeg :cyclops:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...