26. Jun 24, 11:05:21


Logg inn med Facebook eller Google!

Fadderbarna

Started by Livsnyteren, 12. Mar 07, 18:55:14

Previous topic - Next topic

nille

Så koselig å finne en kattetråd, og kjærlighet for katter og Hellas er nå to sider av samme sak, spør du meg :) Herlig med bildene!!
Ble selv stolt kattebestemor til et kull med 6 nydelige kattunger for fem uker siden, og fikk lov å være jordmor. Det var en stor og uforglemmelig opplevelse! Koser meg hver dag over de små ulldottene når jeg kommer hjem fra jobb.
The traveler sees what he sees.  The tourist sees what he has come to see.  ~G.K. Chesterton

kari

Ja, katter blir man virkelig glad i.

Vi har Ouzo på snart 3 år. Han forsvant i slutten på mai, og kom hjem igjen i slutten av august...... som om ingenting hadde hendt. Vi var jo råbekymra, hang opp bilder både på nærbutikk og i avisa. Men ingen katt dukka opp. Før plutselig.

Og forrige mandag forsvant han igjen, og kom hjem i går. Og jeg var akkurat like bekymra denne gangen.

Fatter ikke hvorfor han skal ut å reke så mye. Kasterert er han og, så det kan da ikke være så mye å trakte etter der ute. Må være mye bedre å ligge i sofaen hjemme og få stell som en konge.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

Ingeborgimevind

Kanskje han har hørt så mye bra om Hellas at han tok seg en tur på egen hånd i sommer - fikk omtalen bekreftet, og oppsøkte det billige reisebyrået for å sikre seg nytt opphold neste sommer?
 :cat:
Mette og Øyvind
LG7509
MMSI: 258123660
http://www.ingeborgimevind.blogspot.com

Mixelite

Quote from: \"kari\"Fatter ikke hvorfor han skal ut å reke så mye. Kasterert er han og, så det kan da ikke være så mye å trakte etter der ute. Må være mye bedre å ligge i sofaen hjemme og få stell som en konge.

Han er tydeligvis en reisekatt! Trøst deg med at han ikke er like ille som vår! Han var også borte 3 måneder i sommer, kom hjem og var hjemme 2-3 dager, dro igjen og var borte en måned, hjemom et par uker og nå er han borte igjen :( Vanligvis går han til samme stedet og alle kjenner ham der, så de sier fra når han dukker opp, men i det siste ser det ut til at han har funnet seg andre steder å henge. Kanskje fordi han skal hjem når han er klar, og ikke før, basta ;-) For når han er klar, kommer han nemlig durende med halen rett til værs og går inn i bilen selv.

Liv

Elsker katten vår,men jammen har den ikke gitt oss mange bekymringer.
Skjønner godt bekymringene deres Kari og Mixelite.   :cat:

Livsnyteren

Jeg må bare si at jeg er veldig glad i alle katter uansett hvilken rase eller type katter det er :cheers: For meg er alle katter nydelige og det beste husdyret jeg kan tenke meg :bom:

bengalow

Då har du inte provat att ha tama råttor, eller...?
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Livsnyteren

Det har du helt rett i bengalow :blackeye: Kanskje jeg skulle prøve det neste gang?

bengalow

Nej, håll du dig till dina granna katter! Jag tycker inte om rådisar, med den kala \"rakade\" svansen, fy på mig, jag bara skojade!!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Livsnyteren

Hehehe jeg er helt enig,rotter er noen ufyselige dyr :bom: Men katten mine kan jo leke med dem litt da :bounce:

bengalow

Jag fångar rådisarna i bur, men det är obehagligt när man skall släppa ner dom i säcken och göra av med dom. Dom är ena jäklar på att hoppa - upp emot 1 meter, dvs nästan ur säcken. Då reser sig håret i nacken på mig, när dom kommer farande!! Usch!!!
Fast vi har inte haft såna på ett par år, åtminstone inte sett någon. Säg mig tar katter råttor? Möss, ok, men råttor?? Här tror jag man får ta till en foxterrier eller så!
Varför planera - när det ändå inte blir som man tror

Livsnyteren

Jaja nå har forumets fadderkatt blitt stor jente.Nå venter hun barn selv i slutten av april og det gleder vi oss veldig til :cheers: Vi har fått hendvendelser fra hele verden blandt annet fra Australia,Tjekkia og den mest gledelige nemmelig fra en dame i Athen :flower: Håper alt går bra denne gangen :cheers:
Vår hjemmeside er også oppdatert! Ta gjerne en titt :)



Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...