Logg inn med Facebook eller Google!

Gresk restaurant i Moss

Started by Anne, 16. Apr 08, 07:15:00

Previous topic - Next topic

Svein~B

Quote from: \"xristina\"Jeg har heller ikke fått noen tilbakemelding fra Svein på om han ønsker at vi bestiller bord tidligere. Så da har jeg bestilt bord fra kl. 17, og sagt at vi ønsker bord ute om det er pent vær, og inne om det ikke er det. Og at vi kommer fra kl 17 og utover - og at noen blir mer eller mindre hele kvelden...

Jeg kommer klokka 17 hvis det er fint vær.
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

xristina

Jeg har endret på bordbestillingen da ingen meldte at de ankom tidligere. Har bestilt bord fra kl. 18. Men det er nok ikke noe problem å få bordet tidligere dersom man ankommer tidligere. Har en avtale om bord ute ved pent vær, og inne ved dårlig vær. Står på Kristin A.

Vi har plutselig fått en rørlegger og en gravmaskin i hagen denne dagen, så jeg er nok ikke så mye tidligere ute, men er på plass før kl. 18. Send meg en sms da Svein, om du reiser så du er der kl. 17 - så skal jeg vel få stukket av... :-)

Marit

Skal bli hyggelig å se dere alle på lørdag. Jeg tenker mest på Kos for tiden, men et avbrekk på gresk restaurant blir bare hyggelig.
It ain't no sin to be glad you're alive

If I should fall behind, wait for me

Svein~B

Quote from: \"xristina\"Jeg har endret på bordbestillingen da ingen meldte at de ankom tidligere. Har bestilt bord fra kl. 18. Men det er nok ikke noe problem å få bordet tidligere dersom man ankommer tidligere. Har en avtale om bord ute ved pent vær, og inne ved dårlig vær. Står på Kristin A.

Vi har plutselig fått en rørlegger og en gravmaskin i hagen denne dagen, så jeg er nok ikke så mye tidligere ute, men er på plass før kl. 18. Send meg en sms da Svein, om du reiser så du er der kl. 17 - så skal jeg vel få stukket av... :-)

Det kan jeg godt. Men jeg kan også bare gå og se meg om i Moss. Jeg har jo ikke vært der før. Men det er kanskje fort gjort?  :P
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Torill

Her har det oppstått ting som desverre gjør at vi ikke kan komme likevel. Veldig lei meg,for jeg hadde gledet meg veldig :sad1:
Håper dere andre får en super kveld,slik at det kan gjentas en annen gang :flower:
Ingen kan alt - alle kan noe.

Svein~B

Quote from: \"Torill\"Her har det oppstått ting som desverre gjør at vi ikke kan komme likevel. Veldig lei meg,for jeg hadde gledet meg veldig :sad1:
Håper dere andre får en super kveld,slik at det kan gjentas en annen gang :flower:

Det blir jo ikke det samme uten deg da, Torill  :(  Men vi får bare gjøre det beste ut av situasjonen, som sjefen min sier  :-)
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

xristina

Det var dumt, Torill!

Men vi andre ses i alle fall i morgen da.

Svein; Moss er en hyggelig by, og det er sikkert noe å se på mens du venter, men jeg sender deg en sms i morra når jeg er i sentrum, så kan vi møtes.

Katta

Kos dere i morgen, skulle gjerne ha vært med!

Svein~B

Quote from: \"xristina\"Svein; Moss er en hyggelig by, og det er sikkert noe å se på mens du venter, men jeg sender deg en sms i morra når jeg er i sentrum, så kan vi møtes.

Jeg regnet i grunn med at det er en trivelig by, i og med at det kommer så mange trivelige folk og dyr derfra  :-)  Det jeg bekymret meg litt for var størrelsen, at det kanskje er fort gjort å utforske den, fordi byen er liten. Men om ikke annet, så kan jeg henge på ferjekaien, jeg  :-)

Du trenger ikke å stresse for min del, Xristina, ellers takk  :-)  Jeg vil gjerne gå og se meg om på egen hånd. Men selvsagt er det koselig om du sender en melding når du er på vei til Aleksandros, sånn at vi ankommer der omtrent samtidig. Gleder meg til å se deg igjen   :cheers:
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

xristina

Jepp, det var det jeg tenkte. Har en del å gjøre her hjemme i morra formiddag - og så skal jentene spille første håndballkamp i OL! - men jeg piper når jeg er på vei til Aleksandros!

Livsnyteren

Ja den må vi se på xristina :cheers: Vi har litt problemer med barnepike i mårra så det kan hende at jeg kommer alene.Men jeg kommer i hvertfall :flower:

Anne

Jeg kommer også alene Xristina, men jeg dukker nok opp. Gleder meg.
Anne
Gud drømte...malte...og så skapte han Skiathos!
Member of
The Boomerange Club of Skiathos
Ο φιλος τον φιλον εν κινδυνοις γιγνωσκει.

Siste innlegg i forumet

Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 18. Jun 24, 23:03:45
I det gamle Hellas og Roma var en asclepeion et he...
Re: Innførsel av bil til Hellas
by mouche | 18. Jun 24, 10:23:03
Har sett dette spørsmålet stilt en rekke ganger ...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...