Logg inn med Facebook eller Google!

Verdens vakreste sjøreise......

Started by brit, 08. Mar 08, 07:40:21

Previous topic - Next topic

Anders

Etter fire dager... FIRE dager med verdens største \"snakkis\"... så finner TV2 det \"opportunt\" å legge ut en nyhetsvideo om saken... og den videoen innleder med reklame for noe chips??????????????????????
Ikke finner man \"slå-av-knappen\" heller... helledussen TV2... dere har dritt på draget fra dag en og dere er fortsatt ikke pottetrent!

Anders

Som en annen sa på nrk2-chatten... deilig å oppleve Vestfjorden uten intimsåpe og JIF!

Kristian

Quote from: \"Anders\"Som en annen sa på nrk2-chatten... deilig å oppleve Vestfjorden uten intimsåpe og JIF!

Du har vel kanskje begynt å telle ned til TV 2 og OL - Davy Watne som komenterer innspurten på 5-mila avbrutt av reklame for dusjsåpe med parfyme.
Kristian/Planer er til for å utsettes

Kristian

Quote from: \"Anders\"Som en annen sa på nrk2-chatten... deilig å oppleve Vestfjorden uten intimsåpe og JIF!

Du har vel kanskje begynt å telle ned til TV 2 og OL - Davy Watne som komenterer innspurten på 5-mila avbrutt av reklame for dusjsåpe med parfyme.

 :twisted:
Kristian/Planer er til for å utsettes

Anders

hehe... har mistet interessen allerede... OL uten NRK er som skiskyting uten Rike (bless his soul). Sikkert okay, men man har da andre ting å gjøre på...

brit

Da er turen snart slutt og her hos meg har minnene strømmet på.....gikk igjennom tråden ennå en gang og fant ut at vi kanskje var et hakk heldigere med været.....men du verden dette har vært en opplevelse nok en gang....jeg studerer prislista igjen.....foreslår for Erik at vi kanskje skal hoppe over Hellas et år og fikk til svar: \" Da overlever ikke du.....\" Det har han kanskje rett i!

stein

Sorry Brit, skal prøve å finne ut hvordan jeg fjerner innlegget.
Navigare necesse est, vivere non est necesse

Ole

QuoteDen delen av sendingen som fikk flest seere var da skipet la til kai Skjervøy. Hele 661.000 seere fulgte aktiviteten på kaia på tettstedet i Troms.

 :grin:  :grin:  :grin:

http://e24.no/media/skeptisk-til-aa-gjenta-hurtigruten-stuntet/20071918

JohnS

At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

brit

Må kanskje minne om at denne tråden handler om \"verdens vakreste sjøreise\"

Katherina

:lol: Tusen takk for en nydelig reise langs vår vakre kyst, Brit. Bildene dine sammen med kommentarene og den flotte reisa vi i de siste dagene har fått ha sammen med passasjerer og besetning ombord i \"Nordnorge\" har vekket mange gode minner og pirret reiselysten i eget land. Jeg har aldri reist hele strekningen med Hurtigruta, men Bergen Hammerfest i russetida med en av Brandbåtene. En fantastisk opplevelse. Seinere har jeg reist kortere strekninger og fartet mye langs kysten nord for Trondheim, så det var mye kjent og kjært å se på bildene dine. Har riktig frydet meg.  :grin:
Siden dere reiste med \"Richard With\" fikk jeg lyst til å legge inn et spesielt bilde jeg har av den. Det er tatt da Hurtigruta første gang hadde en gjestevissit i Levanger i forbindelse med Marsimartna\'n. Jeg er litt stolt av dette bildet, fordi ingen har makent, av den enkle grunn at det var ingen andre på småbåthavna og tok bilde denne gangen.

brit

Tusen takk Katherina for godord og for nydelig bilde av Richard With.

Siste innlegg i forumet

Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Syros mai 2024
by marjana | 26. May 24, 19:03:20
Ser at kursen var bedre i Eurobank og i butikkene ...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...