Logg inn med Facebook eller Google!

Seaside

Started by varadero, 01. Feb 08, 18:55:31

Previous topic - Next topic

Riitta

Det får vi verkligen göra. Vi trivdes gott där och det var trevligt och prata med din mamma :bom:

Riitta

effie

Å, Riitta - nå ble jeg helt sjuk av å dra dit igjen. Og Seaside er jo så godt innarbeidet inne i hjertene til mange venner av mamma og Vasilis at det blir utrolig, utrolig trist hvis de må stenge.

Igår hadde de forresten 25 varme gode grader og sol fra skyfri himmel! I motsetning til her jeg bor, vi hadde nesten -18 kalde da vi sto opp igår :cyclopsani:
effie - mammaen min har grodd fast på Karpathos:-)

maxine

krysser fingre og tær og alt som er ...

varadero

Hei Effie

Håper du virkelig holder oss andre Seasidefarere orientert om mamma og Vasilis skal drive i år også. Uten Seaside, må jeg vurdere om Karpathos er så bra sted å reise til, fordi jeg ennå ikke har funnet noe som matcher Seaside. Det er en av de største grunnene til at jeg reiser til Karpathos, så hils mamma og Vasilis fra Randi og Rodny

effie

Hei Varadero og dere andre Karpathos-farere!

Det ser nå dårlig ut for SeaSide Taverna, vi må nok belage oss på en sommer uten mamma og Vasilis på Pigadias beste strandtaverna. Og lei meg er jeg for det..
effie - mammaen min har grodd fast på Karpathos:-)

Mikke

ajajaj...det lät inte roligt !!
Hoppas det är falskt alarm och att man kan kika in på Seaside om nån vecka som vanligt....Iallafall ska jag ta en sväng och kolla.....Vi håller tummarna !!
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

varadero

Jeg er redd hele grunnlaget for å reise til Karpathos forsvinner med Seaside, dette er en taverna jeg besøker hver eneste dag under mine mange opphold, og jeg kan ikke tenke meg Karpathos uten Seaside.
Får håpe det ordner seg til jeg skal dit på 14 dagers ferie fra 22 Juni

Varadero

Leon

Hei effie

Det var triste nyheter, vi har håpet i det lengste at det skulle ordne seg for Anne og Vasili slik at de kunne få en god sesong.
Så når vi nå reiser nedover vil det bli med sorg i hjerte.
Det finnes ikke et bedre sted å innta en deilig middag enn på Seaside og sitte å se innover mot byen hvor lysene etterhvert tennes. Den roen denne plassen gir finner vi nok ikke et annet sted slik vi ser det i dag.

maxine

det var både trist og leit å høre

Maritza

Fikk koselig SMS fra Anne og Vasilis idag. Selv om det ikke blir Seaside så vil vi nok se dem et eller annet sted. Vi får beskjed hva det blir til. Og der de er, er det alltid hyggelig. Gleder meg til Karpathos både i mai og sept.

ROLLE

När jag läser era förhärligande om Seaside kan jag ej låta bli att undra hur jag kunnat klara mig utan stället ? Har nog spisat frukost, lunch och kvällsvard varje dag de sista nära på 15 åren på ön. Men kan kostatera att det finns fortfarande säkert 100 tals tavernor och serveringar jag ej besökt, och knappast hinner besöka. Det sorgliga är ju att man finner ett mysigt och trevligt ställe ett år, och det försvunnit nästa gång du vill besöka det ! Men ihjäl behöver man ej svälta på Karpathos det garanterar jag !

Maritza

Enig med deg Rolle. Vi har nok byttet mange favorittsteder i disse 20 årene.
Og det viktigste er jo at vi møter igjen de samme hyggelige folka på nye plasser.
Hverken Faros, Mediterranean House eller Seaside hadde vi i gamle dager. Manolis på Mikes har jo vært andre steder før, og gutta på Pelagos ble vi jo kjent med på La Mirage første året.
Det var en herlig bar med levende musikk, små avsatser med røde \"fluesopper\". (Ikke sant Liv?) Minnene sitter i og jeg kan ikke tenke meg å spise middag der nå. Men vi ønsker Anne og Vasilis alt godt og håper de finner noe de trives med uten å slite seg helt ut.

Siste innlegg i forumet

Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...