Logg inn med Facebook eller Google!

Seaside

Started by varadero, 01. Feb 08, 18:55:31

Previous topic - Next topic

varadero

Hei

Reiser også i år to ganger til Karpathos (som vanlig). Det jeg lurer på er om noen vet om Anne og Vasilis skal drive Seaside også i år? Forøvrig takk til deg Mikke som orienterte om flyplassen og veien til Olympos

Varadero

Liv

Spør Effie som er medlem av forumet. Hvis jeg har forstått det rett ,så er Anne hennes mor.

Mikke

Quote from: \"varadero\"Hei

Reiser også i år to ganger til Karpathos (som vanlig). Det jeg lurer på er om noen vet om Anne og Vasilis skal drive Seaside også i år? Forøvrig takk til deg Mikke som orienterte om flyplassen og veien til Olympos

Varadero

I aim to please.... :D
Dette har eg totalt glemt bort, pleeze fill me in....
Gjorde eg dette ?? Tydligvis har eg ett teflon-minne, daer allt glipper av allt raskere.... Hursomhelst, kul att det jag sa fungerade...
Og etter vad jag förstod, så hörde jag ikkje noe om att di , Anne og Vasilis ikkje skulle drive Seaside som vanlig....
Om de ikkje skulle gjöre dette, så hade vi nokk hört om det. Daeremot såg eg att bakom Seaside små huller i bakken som indikerte att noe var paa gang, d.v.s bygging eller noe liknende.Sen om dette påvirker Seaside spörs nokk snart....
Det byggs ganska mycket och de tomter som ligger ner mot stranden är säkert allt mer intressanta för en del.
Nära slutet på storgata, inte långt fra Akropolis, så blir det snart ett stort hus.När jag var där,sep/okt 07, så höll dom på med grävinga av grunden.
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

effie

Hei Varadero!
Nå sitter jeg faktisk med mamma ved siden av meg, siden hun er på sitt årlige norgesbesøk til barn og barnebarn (og mor) :)

Hun vet enda ikke noe om de skal drive Seaside i år også, det kommer litt an på eieren. De (og selvfølgelig alle vi faste inventaret på Seaside) håper i det lengste at de kan drive, og at de kan drive det etter eget ønske, men foreløpig er alt veldig usikkert.
Jeg kan si ifra her når hun vet sikkert, jeg!

Skal hilse så mye fra henne:)
effie - mammaen min har grodd fast på Karpathos:-)

Mikke

Hilsen till Anne og Vasilis fra Mikke. Skall forsoke komme bort till huset vid Amopibuktens norra strand i april.... :D Er det noet eg ska bringe me...Kalles Kaviar?? Vasa-bröd??
Mikke
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

Maritza

Gi Anne en klem fra meg og Kjell, som takk for koselig julehilsen.
Håper hun og Vasilis er på plass 1. juni, for da kommer vi med påfyll av \"norske smaker\".
Jeg skal ringe henne en av de første dagene.
Maritza

maxine

STOOOR klem til Anne, ta med en til Vasilis også!

effie

Mikke: Koselig at du tar en tur innom dem, men du trenger ikke å ta med deg verken Kalles eller Wasa.. ;o) Tror ikke akkurat knekkebrød med kaviar står høyt i kurs hos noen av dem... hehe:D

Nå har hun reist hjem igjen til Vasilis og hundene, men jeg har sendt melding til henne, og hun ber meg hilse så mye tilbake til dere!
effie - mammaen min har grodd fast på Karpathos:-)

Mikke

Quote from: \"effie\"Mikke: Koselig at du tar en tur innom dem, men du trenger ikke å ta med deg verken Kalles eller Wasa.. ;o) Tror ikke akkurat knekkebrød med kaviar står høyt i kurs hos noen av dem... hehe:D

Nå har hun reist hjem igjen til Vasilis og hundene, men jeg har sendt melding til henne, og hun ber meg hilse så mye tilbake til dere!

Åkej, men hvis det blir noen endring paa den punkten, så let me know, ok??
...dagen idag är en underbar sak,
evighet fram och evighet bak....
(Alf Henriksson)

Utan tvivel är man inte klok....
(Tage Danielsson)

effie

Quote from: \"Mikke\"
Quote from: \"effie\"Mikke: Koselig at du tar en tur innom dem, men du trenger ikke å ta med deg verken Kalles eller Wasa.. ;o) Tror ikke akkurat knekkebrød med kaviar står høyt i kurs hos noen av dem... hehe:D

Nå har hun reist hjem igjen til Vasilis og hundene, men jeg har sendt melding til henne, og hun ber meg hilse så mye tilbake til dere!

Åkej, men hvis det blir noen endring paa den punkten, så let me know, ok??

Jeg spurte mamma igjen nå i helgen, men hun og Vasilis synes bare det er koselig å se folk, dem:)
effie - mammaen min har grodd fast på Karpathos:-)

Riitta

Bara så ni har något och längta till :bom:



Riitta

effie

Forresten vet vi innen et par dager om det blir noe av Sea Side i år. Hvis de må drive på samme måten som ifjor, hvor de ikke fikk bruke grill - klarer de seg ikke, tror de. Da må de kanskje stenge, de også. (Mange som har lidd samme skjebnen der nede, dessverre, og det er utrolig synd).


Vi får krysse fingrene for at hun som eier tomta sier JA til å utvide kjøkkenet.
effie - mammaen min har grodd fast på Karpathos:-)

Siste innlegg i forumet

Re: Syros mai 2024
by marjana | 13. Jun 24, 19:32:24
Hetebølgen fortsetter, og mye tyder på at det bl...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 31. May 24, 09:52:14
- og hva er fasiten, Katherina?...
Re: Sifnos
by Runar Solvik | 21. May 24, 14:46:56
Takker 👍 Har vært på Sifnos en gang før...
Re: Transport fra Athen lufthavn til Rafina
by Frynse | 03. May 24, 09:16:44
Det tar fort 30-45 minutter før du får bagasjen,...
Steingjerdene i Kykladene
by marjana | 29. Apr 24, 17:05:52
Her er en artikkel om de gamle steingjerdene i Kyk...
Re: Artikkel om buegangene i Ano Syros
by Kabi | 29. Apr 24, 10:27:08
Nok en gang har jeg ruslet gjennom Ano Syros buega...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...