Logg inn med Facebook eller Google!

Winther å Turid på äventur i Grekland....

Started by Mikke, 25. Jun 07, 10:54:19

Previous topic - Next topic

bipbap

Hei winther og Turid
Ser at dere koser dere altså. Dere reiser vel hjem når jeg kommer dere da. Det har vært artig å høre fra dere underveis, kos dere videre  zqr2333222222

Pjokken

I går kveld var damene i kveldsåpne Chios by,
for å gjøre litt shopping.



Rakk ikke å få frem fotoapparatet før første handlebag var på plass.


Tror det var et skjørt.


Her er det et par øreringer til Turid som diskuteres.


Ekspertpanelet har trått sammen.


Jeg har forlengst forlatt lokalet, men diskusjonen fortsetter.


Har det blitt en avklaring tro ?


Happy, men ingen øreringer..


Hun har nok kjøpt noe ja ??


Oi ny BIKINI ble det  zxzaxxxxxxxx

Ole

Ha, ha! Glimrende situasjonsrapport Pjokken! :grin: Kommer det en fortsettelse? Kos dere videre der nede i varmen! Her pissregner det...

znuppa

Bra at damene koser seg og vi her hemme får jo virkelig delta...artig det..
bare fortsett å nyt dagene. Er jo bare blide fjes på alle bilder så tydelig at dere koser dere Turid, sønnen og winther  zxwwwwwwwwwa
Livet er ikke bare en lek, det er også en dans på roser!

Pjokken

Quote from: \"Ole\"Ha, ha! Glimrende situasjonsrapport Pjokken! :grin: Kommer det en fortsettelse? Kos dere videre der nede i varmen! Her pissregner det...

Blir vel vanskelig med noen fortsettelse denne gangen, jentene reiser pa fredag.

Livsnyteren

Jeg syns bildene dine blir bare bedre og bedre jeg Pjokken zqr2333222222 Du har i hvertfall fått meg til å bli enda mer interresert i Chios nå.Den uken jeg var nede hos deg fikk jeg sett ganske mye men jeg ser jo nå at det er så mye mer å oppleve der nede.Så det her er garantert ikke min siste tur til Chios zqr2333222222 Jeg hadde en fantastisk ferie på Chios men det har dere kanskje skjønt allerede zxzaaaaaaaaaa

Riitta

HADE DU zwwhhhhaaaxxxx Det har vi förstått först nu zqr2333222222  :lol:

Riitta

bipbap

Huff, nå fikk 16 åringen se bilde fra handlegaten .. Fikk nærmest stjerner i øynene!!!

Ser iallefall ut som damene på Chios har hatt det veldig fint da. Synes jammen Pjokken er vågal som blir med på shoppingtur med damer - trodde det var alle menns skrekk (jaja, han trakk seg jo stille rolig ut av butikken da men)  :wink:

Livsnyteren

I den gata der fikk nesten jeg stjerner i øya også zqr2333222222 Det var utrolig mange artige butikker i Chios by men dit fikk jeg ikke med pjokken gett zqr2333222222 Han hadde en del bilder å redigere så da satt han på en internettcafe i steden.Men jeg skjønner han gott jeg zqr2333222222

bipbap

Quote from: \"Livsnyteren\"I den gata der fikk nesten jeg stjerner i øya også zqr2333222222 Det var utrolig mange artige butikker i Chios by men dit fikk jeg ikke med pjokken gett zqr2333222222 Han hadde en del bilder å redigere så da satt han på en internettcafe i steden.Men jeg skjønner han gott jeg zqr2333222222

Hm, kanskje jeg skulle sette meg på internettcafe også .. 16 åringen klarer sikkert å få brukt opp pengene uten meg vil jeg tro ..  ztweeeeeeeee

Pjokken

Quote from: \"Livsnyteren\"Jeg syns bildene dine blir bare bedre og bedre jeg Pjokken zqr2333222222 Du har i hvertfall fått meg til å bli enda mer interresert i Chios nå.Den uken jeg var nede hos deg fikk jeg sett ganske mye men jeg ser jo nå at det er så mye mer å oppleve der nede.Så det her er garantert ikke min siste tur til Chios zqr2333222222 Jeg hadde en fantastisk ferie på Chios men det har dere kanskje skjønt allerede zxzaaaaaaaaaa

Nei det var helt nytt for meg  zwwhhhhaaaxxxx

Pjokken

Quote from: \"bipbap\"
Quote from: \"Livsnyteren\"I den gata der fikk nesten jeg stjerner i øya også zqr2333222222 Det var utrolig mange artige butikker i Chios by men dit fikk jeg ikke med pjokken gett zqr2333222222 Han hadde en del bilder å redigere så da satt han på en internettcafe i steden.Men jeg skjønner han gott jeg zqr2333222222

Hm, kanskje jeg skulle sette meg på internettcafe også .. 16 åringen klarer sikkert å få brukt opp pengene uten meg vil jeg tro ..  ztweeeeeeeee

Denne 16 aringen er tydeligvis en jente  zxzeeeeefff

Har egentlig ikke noe imot a ta en tur til byen jeg, men da vil jeg helst dra pa en av de kveldsapne dagene, og ikke i stekende sol !

Internetkafe er forovrig et godt alternativ, for der har de Air Con  zqr2eeeeeeff

Siste innlegg i forumet

Artikkel om buegangene i Ano Syros
by marjana | 24. Apr 24, 16:02:28
Her er en grundig artikkel om historien rundt alle...
Re: Hvor er dette? 1032
by Diddi | 22. Apr 24, 21:46:13
Ja, minner om de mektige fjella deromkring. ...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 22. Apr 24, 19:01:52
Så koselig å se deg her igjen, Katherina :) Da b...
Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...