Logg inn med Facebook eller Google!

Hilsen fra Chios

Started by Ole, 08. May 07, 16:58:57

Previous topic - Next topic

Livsnyteren

Nei da katta,det blir så fint vær når vi skal ned så zqr2333222222

kari

Nå gleder i alle fall jeg meg til at du kommer hjem for å vise og fortelle oss om turen din.

Ikke sikkert du gleder deg til at turen er ferdig, men....... Da er det bare å begynne å glede seg til neste tur. Dette var bare 1. omgang. zqr2333222222
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

cubical

I dag tidlig tok vi turen til oinousses. flott vær i dag også.  \'fotis\' på hotellet sa at når det blåser fra nord varer ikke regnværet lenge. Han hadde rett han for i dag er det en fin blanding av sol og skyer, alle andre har påsttt regn i et par dager til.

mobil med surfemuligheter er ikke så dumt det.

Pjokken

Det er fortsatt en blanding av sol a skyer her i dag. Jeg er i byen a tar bilder, for a unnga at jeg er langt pa landet om det skulle komme noen kraftige skurer.

Pjokken

Quote from: \"Livsnyteren\"Åjeg gleder meg enda mer for jeg har bare 21 dage igjen zqr2333222222 Det skal bli artig å se mange av disse stedene du tar bilde av i virkligheten zqr2333222222

Du har jo nesten ikke tid til a pakke kofferten du for flyet gar  zqr2333222222

Livsnyteren

Nei jeg skjønner ikke når jeg skal få tid til det zqr2333222222 Men jeg får ta nettene til hjelp zxcqqqaaaaaaa

cubical

vis så at chios hadde litt annerledes vær enn det knallværet vi hadde på oinousses, det så ut som om det kunne regne litt i høydene. Vi fikk gått runden opp til klosteret og tilbake langs ryggen av øya, ruslet rundt i byen der, spist årets første is ute og det var stort sett det vi fikk tid til.

Nå har vi akkurat spist middag i tymiana, det var hanen som måtte bøte med livet i dag.

Katta

Quote from: \"cubical\"vis så at chios hadde litt annerledes vær enn det knallværet vi hadde på oinousses, det så ut som om det kunne regne litt i høydene. Vi fikk gått runden opp til klosteret og tilbake langs ryggen av øya, ruslet rundt i byen der, spist årets første is ute og det var stort sett det vi fikk tid til.

Nå har vi akkurat spist middag i tymiana, det var hanen som måtte bøte med livet i dag.

Høres ut som dere har det fint. Kos dere videre på Chios!

Pjokken

Quote from: \"Livsnyteren\"Nei jeg skjønner ikke når jeg skal få tid til det zqr2333222222 Men jeg får ta nettene til hjelp zxcqqqaaaaaaa

Du kunne jo for eksempel bruke en stormnatt til å pakke  zxzaxxxxxxxxx


cubical

I dag har det regnet katter, hunder,drager,troll og dinosaurer og veiene har sett ut som små elver. Den eneste skapningen som holdt seg utendørs var en enslig gås, den trivdes tilgjengjeld alldeles utmerket der den puslet rundt i Emborio. Den arkeologiske parken får ikke besøk fra oss.

Vi var så innom den sorte stranden i nærheten, så innom Pyrgi, gått en tur i olympi og hulen. Vi var en tur i Mesta og så et par kirker i nærheten av armolia. Flotte steder alle sammen. Inne på Chios lå i dag skylaget svært lavt, vi har vel nesten hatt en nær vår herre opplevelse om det er der han bor :-). Sikten fremover var mange steder svært redusert allerede etter noen få meter.

Nå sitter vi på O Tsambos i Kataraktis og det regner såpass mye at vi er værfaste en stund til. Fiskemiddagen var absolutt verd turen.

det ene mobilbildet er fra lunsjen, det andre er det som kunne ha vært god utsikt.

Vi vurderer nå om det ikke kan være en ide å bli klimaflyktning :-)

kari

Kan det være sånn vær i hellas og ja.  zwwhhhhaaaxxxx Vi har bestandig hatt kjempefint vær, og kan liksom ikke helt se for meg noe annet. Men jeg må jo bare tro på deg. Du er jo der tross alt.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

bipbap

Jøss, har ikke regnværet gitt seg enda? Får håpe det roer seg snart da, er jo ikke så veldig ok det da. Hellas er nydelig i mai, men været kan være ustabilt. Tviler på at jeg kommer til å oppleve noe særlig regn i juli ..  zthhhhhh

Men dere klarer vel å kose dere likevel kan jeg tenke meg  :wink:

Siste innlegg i forumet

Amorgos blir neste
by Diddi | 14. Apr 24, 11:44:17
Ja, neste reise for oss blir på juvelen Amorgos i...
Re: Bildeserie fra Kithnos
by Diddi | 14. Apr 24, 11:22:45
☀️...
Re: Foto fra Kea
by Diddi | 14. Apr 24, 11:01:11
:) ...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 11. Apr 24, 00:34:01
Fergene fra Lavrio har en rute tur/retur bare Lavr...
Re: Nye branner
by Kabi | 09. Apr 24, 09:52:33
Kreta er også rammet av branner,mennesker alvorli...
Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | 29. Mar 24, 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...