Logg inn med Facebook eller Google!

Brukerundersøkelse

Started by Ole, 04. Oct 10, 20:31:03

Previous topic - Next topic

Stedvard

1) Hva er det første du leser/sjekker når du kommer inn på startsiden?

Siste innlegg.

2) Hvordan leser du i forumet? Scroller du deg ned til \"Siste innlegg i forumet\" eller skjer det (av og til eller ofte) at du går inn på et bestemt underforum og leser derfra?

Som regel blir det \"siste innlegg\", men er det noe spesielt jeg er ute etter går jeg inn på underforum.

3) Hvilke andre deler av Hellasforum enn selve forumet bruker du? (tenker da på f.eks, billedgalleri, radioer, oppskrifter etc.)

Bilder og oppskrifter

4) Hender det at du bruker søkefunksjonen?

Ja
I don\'t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Annlaug

1) Siste innlegg.

2) Som regel siste innlegg, men noen ganger går jeg i tillegg inn på underforum.

3) Bilder og oppskrifter

4) Ja ofte,men det kommer opp mye rart så vanskelig å finne eksakt det jeg leter etter

JohnS

1.  Jeg går som regel inn på siste innlegg og ser om det er innlegg i emner som interesserer.  Hvis jeg ikke har vært innom på en stund, starter jeg med å klikke innlegg siden sist jeg var inne.

2.  Jeg går inn på underforum når jeg er ute etter spesiell informasjon om et bestemt sted eller område, ikke ellers.

3.  Jeg bruker nesten aldri andre deler enn selve forumet.  Tidligere hendte det jeg så på bilder, men etter hvert ble jeg \"overmettet\" med bilder, og har nok med de bildene som blir lagt inn i de ordinære innleggene jeg leser.  Har forresten dann og vann titta litt på akronymene.

4. Har aldri benytta søkefunksjonen.
At appellere til fornuften er verdens største slag i luften (Kumbel)

kari

1) Hva er det første du leser/sjekker når du kommer inn på startsiden?
Nye innlegg, ofte også hvem som er logget inn.

2) Hvordan leser du i forumet? Scroller du deg ned til \"Siste innlegg i forumet\" eller skjer det (av og til eller ofte) at du går inn på et bestemt underforum og leser derfra?
Dersom jeg logger inn, trykker jeg \"view post since last visit\" Er også ofte inne uten å logge meg inn. Da blir det å scrolle ned på siste innlegg og lese seg oppover for å se hva som interesserer. Dersom jeg går direkte inn på et underforum, er det når jeg er på jakt etter noe spesielt- info om spesielle øyer, overnattingsplasser eller annet.

3) Hvilke andre deler av Hellasforum enn selve forumet bruker du? (tenker da på f.eks, billedgalleri, radioer, oppskrifter etc.)
Bruker radio og oppskfiter. Ikke så flink til å bruke billedgalleriet. Ser litt på bildene som ligger øverst på siden.

4) Hender det at du bruker søkefunksjonen?
Har brukt den, men veldig sjelden. Synes egentlig den var litt trøblete.
Snille jenter kommer til himmelen, slemme jenter får det som de vil.

marjana

Jeg gjør som de fleste overnevnte, scroller opp og ned, og går inn på spesielle tråder/bilder som interesserer, og svarer som resten at:

Søkefunksjonen bruker jeg ikke, men prøvde en gang eller to, men fant vel ikke helt det jeg ville finne, og heller bladde bakover i sidene.
Glika i zoi

kaka

( off topic?, men så koselig å se bildene med kommentarer i margen igjen, Ole!)
KariK

Thera

1. Det første jeg gjør er å se på \"Siste innlegg i forumet\".

2. Scroller oftest ned til \"Siste innlegg i forumet\". Jeg går også inn på underforumene, stort sett hvis det har kommet mange nye innlegg siden jeg var innlogget sist eller jeg leter etter noe spesifikt.

3. Ser noen ganger på bilder.

4. Ja, jeg bruker søkefunksjonen av og til.
..Don`t dream your life, live your dreams..

Riitta

Bra Ole att man får se lite fler bilder och bildkommentarer igen :flower:

Riitta

filhellener

1. FØR JEG LOGGER MEG INN SER JEG ETTER OM DET ER NYE INNLEGG GENERELT OG OM DET ER NYE  I MINE TRÅDER. JEG SER OGSÅ ETTER HVEM SOM ER PÅLOGGET.

2,OFTEST SCROLLER JEG MEG NED, MEN JEG GÅR OGSÅ INN PÅ BESTEMTE UNDERFORUM I BLANT, OM JEGVIL FINNE TILBAKE TIL NOE

3.DET ER VELDIG SJELDEN JEG BRUKER ANDRE DELER AV FORUMET

4.DEN HAR JEG IKKE VÆRT KLAR OVER
Kari

Magnolia

1. Hvis jeg har aktive tråder, eller er aktiv i eller flere tråder, sjekker jeg dem først.

2. Går videre til \"siste innlegg i forumet.\" Er det ei stund siden jeg har vært innom, leser jeg meg opp. Går så videre til interessante underforum.

3. Er innom bildegalleriet rett som det er.

4. Har brukt søkerfunksjonen, men synes jeg få for mye informasjon. Vanskelig å finne det jeg leter etter. Må nok bli flinkere å begrense søket. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

Svein~B

Jeg pleier å kikke innom flere ganger om dagen, men som oftest uten å logge inn. Jeg ser omtrent bare på siste ti innlegg i forumet, for å se om det er noe nytt.

Cirka en gang i døgnet vedlikeholder jeg mine egne tråder. Jeg har som regel en tråd eller flere der jeg poster bilder og informasjon fra og om steder der jeg har vært. Da logger jeg inn. Da sjekker jeg også \"Innlegg siden siste besøk\" i tilfelle jeg har oversett noe ved mine sporadiske besøk uten innlogging.

Jeg bruker svært sjelden andre funksjoner.

Det hender jeg bruker søkefunksjonen for å finne igjen noe jeg husker å ha sett og vil se en gang til.
Jeg er i Hellas flere ganger om dagen, i hodet mitt

Eureka

1) Hva er det første du leser/sjekker når du kommer inn på startsiden?
Som regel \"view post since last visit\"

2) Hvordan leser du i forumet? Scroller du deg ned til \"Siste innlegg i forumet\" eller skjer det (av og til eller ofte) at du går inn på et bestemt underforum og leser derfra?
Ja det skjer ofte at jeg heller går inn på et bestemt underforum.Det kan være noe bestemt jeg ser etter ,eller bare noe som \"fenger\".

3) Hvilke andre deler av Hellasforum enn selve forumet bruker du? (tenker da på f.eks, billedgalleri, radioer, oppskrifter etc.
Ellers tror jeg bare det er oppskrifter jeg bruker.Eller bruker og bruker...har planer om å bruke de ihvertfall :laughing6:

4) Hender det at du bruker søkefunksjonen?
Nei , tror aldri jeg har brukt den.

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | 28. Mar 24, 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...