Logg inn med Facebook eller Google!

Våre bosteder i Hellas

Started by fila, 11. Apr 15, 15:44:51

Previous topic - Next topic

fila

Aegean Blu ligger mindre enn 100 meter fra den flotte stranden i Lampi på Kos. Hotellet har et trivelig bassengområde og en bassengbar med forfriskninger og mulighet for små måltider. Det er kort vei til butikker og tavernaer. På mindre enn en halv time kan en spassere inn til Kos by.



fila

En av de beste hotellopplevelsene vi har hatt i Hellas er de to ukene i 2004 vi bodde på Kolokotronis Village i Stoupa. Hotellet var bygget opp av flere mindre enheter i lokal stil. Leilighetene var store og velutstyrte og personalet var svært hyggelig.


fila

Poseidon-hotellene i Paleochora er eid og drevet av Griorakis-familien. Vi bodde en uke på Poseidon apartments and studios, som ligger like ved skolen. Neste uke bodde vi på Poseidon Hotell som ligger like ved Pachia Ammos-stranden. Denne videoen er fra hotellet.



polyanna

Paleochora er en koselig, liten by. Hadde en uke på Poseidon for noen år siden. Ved sandstranden. Før sesongstart. Reiste spontant etter en slitsom tid på hjemmefronten. Hadde utrolig flaks med hotellet! Det er utvilsomt det beste rommet jeg noensinne har bodd på i Hellas :) . Stort, moderne, rent - alt var bra, alt fungerte.  Seng med tykke, gode madrasser :) .Hyggelig balkong, sol omtrent halve dagen. Perfekt for den som ikke tåler varmen så godt. Like ved lå et supermarked med rikholdig utvalg. :)

fila

Ja, polyanna, jeg er helt enig. På Poseidon Aparments and Studios var standarden ikke fullt så høy. Fra balkongen der fikk vi med oss all stasen nå skolen åpnet igjen etter sommerferien, men det var jo litt støyende å ha en skoleplass rett over gata.

fila

Kokalas Resort i Georgioupoli er et godt sted å bo. Vi ble møtt med en liten forfriskning i restauranten når vi kom og en en hyggelig overraskelse i leiligheten. Leilighetene var fine og godt utstyrte, hagen med svømmebassenget og solstoler perfekt for å slappe av. I restauranten kunne vi kjøpe god mat og drikke og en gang i uken er det et hyggelig grill-party. Det er kort vei til den flotte stranden i Georgiopouli og til bysentrum, der en finner det meste av det en trenger. Best av alt; folkene på Kokalas er hyggelige og får deg til å føle deg hjemme.


fila

Vi besøkte Chios i 2005. Vi reiste med Lilleput Reiser og bodde på Rose Appartments i Karfas. Dette var et godt utgangspunkt for å reise rundt på vakre Chios.


Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by vandrer | 28. Mar 24, 13:50:36
Nå bruker jeg denne tråden din som oppvarming fo...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...