Logg inn med Facebook eller Google!

Sporadene midt i juli 2009

Started by kaka, 03. Aug 09, 20:38:33

Previous topic - Next topic

kaka

Ja, du ser kanskje hjem her, Anne?
Jeg avslutter mitt ukesopphold på Skiathos (som jeg har merket jeg godt kan tenke meg tilbake til, ettersom jeg har bladd meg gjennom minner og bilder) , - med noen behagelige toner fra den trofaste musikanten på Alexandros.
- og jeg ser det er mange av dere som veldig snart er nede og kan nyte musikken, - og øya i sin helhet.
God tur til dere alle :flower:
KariK

Annlaug

Takk for turen kaka. En nydelig rundtur du har tatt oss med på. Anbefaler en tur til Skiathos i juni eller tidlig september. I juni var noe mer folk enn september men likevel mye anderledes enn det du opplevde. Skulle ønske jeg var en av dem som reiser nedover i morgen.

kaka

Takk for følget og hyggelige kommentarer underveis :flower:
Du må kanskje vente helt til neste sesong, Anlaug?
Det varmer jo litt ekstra når dere Skiathos-elskere kan glede dere over \"rapportene\" fra en som ikke ble hel-frelst første gangen. Men jeg tenker mer og mer at jeg skal \"smake\" denne retten i roligere omgivelser, - og nyte den enda mer. For jeg har jo kost meg, særlig på kveldsvandringene og måltidene i gamlebyen.
- Og Skopelos , ja- dit vil jeg veldig gjerne tilbake. :love2:
KariK

Magnolia

Du har gitt meg mange gode stunder med denne tråden, kaka. Det har vært interessant å lese om din undring over alle viderverdighetene med alle turistene. Ærlige og tankevekkende vurderinger har krydret tekstene som har fulgt alle blinkskuddene.
Takk for titten. :)
Dagen i dag er morgendagen du drømte om i går.

kaka

Nå er det snart et år siden jeg var nedover på Skopelos og Skiathos på min deilige tur, med masse forskjellige inntrykk.
Jeg ser Woldi spør etter tips til en tilsvarende tur (heldiggrisene!) Bla. kom spørsmål om veien til en fin, liten odde vi fant. For ikke å bruke for mye av Woldis tråd, viser jeg litt flere bilder av utsikten vi hadde fra en taverna på høyden, ovenfor Glossa, og litt flere bilder fra odden.

Utsiktbildene kan kansje antyde mer om hvor denne lille, bortgjemte odden ligger.
KariK

woldli

Denne tråden har jeg utrolig nok ikke fått med meg før nå. Hvordan kan jeg ha unngått den?!? Herlighet, så mange fine bilder - og veldig relevante for min egen tilsvarende tur om et par uker. Jeg har nettopp bladd meg gjennom alle sidene og kost meg masse; du utrykker deg godt og har en utrolig fin stemning i bildene dine. Tusen takk for titten, kaka.  :biggrin:

Du må forresten gjerne legge inn flere bilder og tips i tråden jeg startet, det er bare fint!
-Linda

kaka

Så hyggelig at du kunne ha glede av denne tråden, woldi/-Linda!
Dagene, spesielt på Skopelos, gjorde inntrykk og ga absolutt mersmak.
- og jeg fant jo mine \"kveldsperler\" på Skiathos også.
Jeg ser du har fått mange fine tips i tråden du startet opp. Bil er veldig greit å ha på Skopelos. Avstand til de fleste strendene er hovedgrunnen til at jeg ikke reiser dit alene (tør ikke kjøre bil selv,
og bussene kan være drøye å vente på i varmen) Glisteristranda er vel den stranda jeg likte aller best på Skopelos. Men Glyfoneri, som du faktisk kan gå til, er også helt ok! (litt lengre vei fra Denise enn fra Vardiola)

Når jeg titter gjennom bildene fra Skopelos, innimellom, kjenner jeg dragningen nedover!
KariK

tly-netgalleri

Kaka, tak for smukke billeder og beskrivelse af Skopelos og Vardiola.
De to leilighetene på toppen med felles terasse er det 1-romsleilighet eller 2-romsleilighet? Og kan i huske leilighets nummeret?
Mange hilsener
Tine (www.tly-netgalleri.dk)
I work in watercolours and acrylics. I usually find inspiration for my paintings in Greece, where I travel to several times a year.

kaka

Litt pinlig å oppdage at jeg aldri svarte på et spørsmål  :-[ Var nok på feire da det kom , - og.....

Ja, ja, man finner gamle synder når man leter i gamle tråder  ;D
KariK

marjana

Men nå er du jo helt tilbake til 2009, kaka!
Det er vel flere av oss som har oversett noen innlegg, og derfor ikke har svart!?
Jeg sitter ihvertfall ikke og er sur i seks år for et uteblitt svar her i Hellasforum!
Glika i zoi

kaka

Neida, marjana.  :) Ble bare litt bluss når jeg var innom tråden her fordi Frost lurte på Skopelos og Skiathos.
- "oups- et spørsmål jeg aldri besvarte!! (fra 2010) "
KariK

Siste innlegg i forumet

Re: Vårtur - 2018 - Kardamili
by Kabi | Today at 09:48:51
Håper vi kan følge deg i Kardamili! Det er minst...
Re: Kea og Kythnos
by marjana | 26. Mar 24, 21:43:02
Artemis går til/fra Lavrio, Kea, Kythnos, Syros, ...
GRATULERER med dagen !
by Kabi | 25. Mar 24, 12:58:44
Gratulerer med dagen, Hellas !https://www.ekathime...
Re: Artikkel om alle trappene og buegangene i Ano Syros
by marjana | 17. Mar 24, 16:11:38
Ja, jeg har lagt ut mange bilder av hus og buegang...
Re: Hvor skal vi dra i sommer?! Kan dere hjelpe oss?
by Kabi | 14. Mar 24, 11:46:42
Anbefaler varmt den romantiske byen Nafplio på Pe...
Flyttelass til Hellas
by Phillip Lian | 10. Mar 24, 11:52:28
Jeg prøver å bli klok på tollregler, men blir i...
Re: Kalo mina!
by Kabi | 01. Mar 24, 11:06:42
Kalo mina, mars 2024 !167.JPGUtsikt til Poros....
Re: Testing testing ena-thio-tria HER KAN DU TESTE DET DU VIL!
by kaka | 29. Feb 24, 12:43:55
Da prøver jeg igjenFant ikke utav av hva "Us...
Re: Hvor er dette? 1032
by kaka | 27. Feb 24, 20:12:58
Så moro at jeg tok den :) Jeg har vært der i slu...
Re: Kreta chania by hotel nær strand
by hakon57 | 17. Feb 24, 13:52:10
Hei, noen anbefalinger Hotel nær strand chania by...
Re: Alonissos 2024
by Hellasfrelst | 16. Feb 24, 09:02:22
Jeg har heller ikke vært inne på Hellasforum på...
Re: Magiske øyeblikk i Hellas
by fila | 14. Feb 24, 23:29:31
Agios Prokopios ligger 5,7 kilometer fra Naxos by....
Re: Hotel nær Athen International Airport
by Lavendel | 11. Feb 24, 16:33:09
Beklager for utrolig sent svar. Den ferien ble fyl...
Akropolis i Athens historie
by Kabi | 05. Feb 24, 18:58:56
Det er nylig kommet ut en bok som tar for seg Akr...
Re: Nedtellinger og annet småprat om Hellas-ferien
by kaka | 24. Jan 24, 16:06:27
Takk igjen, Kabi! Spennende! I går var jeg innom ...